Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Drága ELMÜ!

2013.03.19. 11:23 | törökmonika | Szólj hozzá!

Úgy érzem, elérkeztem a tűrőképességem és a legendás türelmem határához.

Itt a tanyán, három házzal arrébb lakik egy országosan ismert maffiózó. Na, most neki több milliós tartozása van, mert egyszerűen nem a hobbija a fizetés.

Hát miért nem vele próbálkoztok.

Ja, mert neki már be van tárazva az uzi?!

Lassan nálam is így lesz.

Egyszerűen kikérem magamnak, hogy arrogáns, ordítós nők hívnak fel és mondanak egy számot (mondjál te is, hehe, én mondtam a nagyobbat, én nyertem).

Ha az ember szolgálatkészen befizeti minden számláját, miért cseszegetik, amikor csak ráérnek?!

Csak hogy mindenki képben legyen: legutoljára február közepén fizettem be a kurva ELMÜ-nek. Nagylelkű voltam, többet utaltam, osszák be.

Most március közepe van. De nagyon sürgős lett nekik.

És ordít velem egy nő, hogy na de az októberi.

Baszod, azt is kifizettem.

Ő nem látja.

Vegyél fel szemüveget, baromarcú.Ha nem lenne kifizetve, már rég itt pattognátok nekem az utcán, hogy most kapcsoljátok ki.

De a könyvelésük ezt nem látja.

Vegyenek fel ők is szemüveget.

Ha csak egy kicsit pedánsabb lennék, olyan perre vihetném a dolgot zaklatás miatt, hogy ihaj.

Egyszerűen az eszem megáll.

Jobb is, hogy csak telefonon értekezünk, mert hosszadalmas volna az a bírósági szakasz, amit testi sértésért indítanának ellenem.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr465145084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása