Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

A bácsi, akivel összevesztem a parkolóban

2017.04.19. 22:34 | törökmonika | komment

hajlektalan.jpg
A bácsi, akivel összevesztem a parkolóban ma, tulajdonképpen évek óta bosszant. Nem csak engem, másokat is.
Áll a sorok között, rendkívül koszosan, szakadtan, nem túl bizalomgerjesztő képpel és körülbelül két foggal - idáig persze simán kiválthatná az együttérzést is, hiszen hajléktalan, de sajnos erre nem hagy lehetőséget.
Ő ugyanis irányítja a forgalmat.
Megmondja nekem, hova álljak be.
Ha én mégsem oda állok be, mert nem vagyok hülye, akkor toporzékol dühében.
Ha tolatni akarok, mögém ugrik és vadul hadonászik - üvölt is hozzá, hogy szedd alá, kisanyám.
Nem vagyok hirtelen haragú ember, néha évek is eltelnek, hogy szóvá teszek dolgokat.
Ez nem egészséges, de akkor is ez van.
Ma szakadt az eső, senkinek nem volt jókedve, ő pedig nagyon nem volt megelégedve a parkolásommal.
Ordított, kislányomozott, mutogatta, hogyan kell - éreztem, hogy kész, ez a pumpa már felment bennem, itt az idő.
Kiszálltam és nem kicsit jelentősen odatornyosultam a bácsi elé (nem vagyok nagyon kicsi).
Kérdeztem, hogy mégis mi a jó fenét képzel magáról.
Képzelje, tudok vezetni.
De ha nem tudok, akkor sincs semmi köze hozzá.
Unom, hogy évek óta lekislányomoz és hasznos tanácsokkal lát el - miközben épp a célterületen ugrándozik és ordít.
Hagyjon békén.
Mások, ha pénzt akarnak, kérnek. Esetleg segítenek kihozni a boltból a bevásárlókocsit, azt visszavihetik, és ha pakolni is segítenek, mást is kaphatnak. Hétvégente főzünk nekik a civilekkel, hogy legyen mit enniük időnként.
De idegesít, hogy évek óta, nap mint nap ordít velem.
Ordított tovább, kíváncsi lettem, mit, mert addig tulajdonképpen csukva volt a fülem, csak arra figyeltem, hogy rohadtul idegesít.
Azt ordította, hogy kamionsofőr volt, de kirúgták, aztán el kellett költöznie otthonról, most itt húzza meg magát a hajléktalanszállón a szomszédban, a fia arra sem képes, hogy néha idedugja a fejét és megkérdezze, hogy van, és ő most nézi ezt a sok idétlen sofőrt, ahogy vacakul parkolnak be, legalább addig embernek érzi magát, amig megmondhatja nekik, hogy azt nem úgy kell.
Elszótlanodtam. Vettem neki egy doboz cigit, kapott némi pénzt, viszonylag békésen váltunk el.
Abban megegyeztünk, hogy ha meglátja az autómat, engem azért ne irányítgasson, mert nekem is megvannak a magam dilijei, például az irányítgatást rohadtul nem tűröm.
Már tolattam, amikor utánam ordított, hogy majd ha én is ötven éves leszek, mint ő, meg fogom becsülni a tanácsait, mert egy élet munkája van benne.
Ötvenhárom éves vagyok...
De már nem haragszom rá.
Majd máshol parkolok.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZljTLxl9peA

 

(A kép illusztráció)

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr4812438563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roit 2017.04.20. 16:59:29

Szép történet az odafigyelés lélekemelő és egészségmegőrző hatásáról.
Egy ideje már olvaslak, csak most szólok először.
M.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.20. 17:06:37

Egészen olvasható, így hogy nem politizálsz, hisz nem is lóg ki a lóláb annyira, mint amikor megteszed.

szvsz 2017.04.20. 17:25:59

Kislányom, ne játssz azzal az autóval, mert elrontod!

Lucifer Morningstar 2017.04.20. 17:35:11

Szép mese.
Nem magyarisztánban még hihető is lenne, de itt már rég leverték volna...

szamaritánus 2017.04.20. 17:48:52

Hiheto tortenet, az exorvos meg a korhaz parkolojaban rendel, mi? :D

Jakab.gipsz 2017.04.20. 17:59:12

Már megint! Ejnye-bejnye Mónika!

1, Egy ötvenhárom éves bácsi nem öreg ember.

2, Tapasztalt gépkocsi vezetőket pedig nagyítóval keresik.

3, És te ezt nem tudtad Mónika.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.20. 18:22:15

Liberális lehet ez az ember, ők szeretnek mindent irányítani.

törökmonika 2017.04.20. 18:42:42

@Lucifer Morningstar: ez kisváros. vigyázunk a hajléktalanjainkra is.

törökmonika 2017.04.20. 18:43:21

@Jakab.gipsz: okos ember, javaslom a szövegértő olvasást.

ember100 2017.04.20. 18:48:09

Helló !

Trollok vagytok mi ? :)
Sok helyen van ilyesmi csak talán kiabálás nélkül .
Pl. Marx téri felüljáró alatt , Nagymező utcában a Majakovszkij és Népköztársaság út között....:)
Ez most csak most csak nektek szól :)
Ja és a posztoló 53 éves nem a koldus :)
És persze az elmaradhatatlan lipsizés :)

törökmonika 2017.04.20. 18:56:30

@ember100: ha az embert beválogatja az index2, akkor óhatatlanul a nyakába kapja a falkát - majd elmúlik, három nap múlva nem is fognak emlékezni semmire.
baromi türelmes ember vagyok - te se húzd fel magad a szellemileg kihívásokkal küzdőkön.
és persze kösz! :)

Kreml propaganda osztály bérszámfejtés 2017.04.20. 19:20:03

@MaxVal BircaMan HJCD: Helyes tovaris! Ezért felterjesztem jutalomra! Egy teljesen politika mentes posztba is libsizett egyet. Micsoda szakmai kötelesség tudat!

Kreml propaganda osztály bérszámfejtés 2017.04.20. 19:21:47

@Jakab.gipsz: Nyilván egy lepusztult, lakás nélküli embert keresnek, amikor a fuvarozók most szorulnak ki Ausztriából. De ügyes volt tovaris, sikerült egy emberi hangra is trollkodnia.

vackor1 2017.04.20. 20:26:58

Hihetetlen, hogy még egy ilyen aranyos történetbe is bele tud kötni néhány bloglakó agyhalott.....

Lavinia Pinkerton 2017.04.20. 20:51:14

A koldusok is szoktak önérzetes emberek lenni. Meg pofátlan görények is, ahogy mások. És szemtelenek is. Persze.
Én azoktól a koldusoktól kapok hidegrázást, akik alázatosak.
Az nagyon nem idevalósi viselkedés. A laposkúszás például.

törökmonika 2017.04.21. 01:21:24

@Lavinia Pinkerton: nem ítélkezem, mert nem tudom, hogyan élném túl azt az élethelyzetet.

Lavinia Pinkerton 2017.04.25. 08:29:19

@törökmonika: Azt írtad, szimpatikusabbak a szolgálatkész koldusok.
Én nem szeretem a leborulást. Ha nem szól hozzám, csak keresgél, akkor normális embernek érzem, aki a maga dolga után jár. Nem zavar.
Ha meg fetreng elém, vagy szólongat alázatosan, akkor egy zaklató.
Én azt sem tudom, ők milyen módon élik túl. Szerintem sehogy.
Egy minusz 17-et nem lehet túlélni az utcán. Szerintem mindig cserélődnek.
Jönnek az újak. Vagy hozzák őket.

velorex-vezető 2017.06.12. 19:24:30

"Ötvenhárom éves vagyok..." Hihetetlen! Hogy készítettél magadról 63 éves fotót? Van ilyen grafikai program?
süti beállítások módosítása