Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Néhány keresetlen szó az emberemről

2016.07.26. 00:58 | törökmonika | 11 komment

Szögezzük le, én baromira bírom a csávót.
De azért még engem is meg tud lepni néha, pedig nem cserepados voltam soha életemben.
Egészen elképesztő dolgokat tud művelni.
Fogja magát, és amikor nem vagyok otthon, kirohangál hozzánk a tanyára és főz a gyerekeimnek...
Bármelyiket bárhonnan hazahozza, illetve elszállítja bárhova.
Ha mozgalmi dolog van, akkor természetes, hogy jön, mint kipróbált 17-es veterán.
Aztán persze nyomkodja a tévét és hülyébbnél hülyébb filmekre kapcsol.
Lebassza bármelyik lányom bármelyik barátnőjét, miért nem mosogat el maga után - én sose merném. Az eredmény persze ugyanaz, na de az idea!
Elégedetlenkedik és zsörtölődik a fiammal, aztán hosszasan beszélget vele a napelemes technológia felszerelési nehézségeiről.
Bármikor bármelyik hülyegyerekem gondját megoldja.
Folyamatosan beszél, de azért odadugja a kezükbe a zsebpént, amit nem utasítanak vissza.
Ha bármelyik hülyegyerekem kiejti a száján, hogy szereti a tejszínhabot, másnap tele lesz a hűtő vele.
Négyeském haverjai az ő tortája miatt is jönnek szülinapozni.
Összevesztem minap négyeskével, mert... szóval benne van a korban, persze, hogy összevész az ember egy 14 éves nőpalántával.
Hát nem odapattant és melléállt?
A fenébe.
Lassan vele fogják megbeszélni a párkapcsolati problémáűikat. Illetve nem is lassan...
Én már nem látok elég jól, éjszaka nem szívesen vezetek. Simán kitépi a kezemből a kormányt és bárhová, bármeddig letolja a verdát. Oké, nyolcvannal, fékezgetve, a leállósávban - de azért nem volt olyan rossz hajnalban Velencében lenni.
Ha belém ennyi vitalitás szorult volna, nem itt tartanék.
Talán a pacal, az lehet a nyitja a dolognak.
Mert azt szereti.
Jó, oké, elfelejti, hogy születésnapjára direkt csak neki csináltam meglepetéspartit és pacalt - viszont ő mosogatott el.
Az is oké, hogy szarul mosogat.
Az első és egyetlen ember, aki kiveszi a kezemből a mosogatószivacsot vagy a mosogatógépet, hogy ne izéljek már.
Még soha senkinek nem jutott eszébe anyámon kívül.
Az egyetlen, akinek ha hajnali háromkor  azt mondom, hogy basszamegakurvaúristen, megint beázik a tető, akkor szó nélkül jön és kitalálunk valamit és nagy röhögve meg is csináljuk.
És nem mondja, hogy én vagyok a hibás.
Mellette nem kell kis ótvar amőbának éreznem magam.
Azt hiszem, ez az ember mintha szeretne engem.
És én sem érzem teljesen érzéketlennek magam :)

https://www.youtube.com/watch?v=TqXgnTJAya4





A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr608914592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.07.26. 05:16:01

És gondolom nem akar az anyjához költözni és csak hétvégéken találkozni veled. És azt sem nézné el hogy meggebedj 3 munkahelyen hogy fenntartsd magadat. Nem ájulna el a " hatalmas nagylelkűségétől" hogy vett neked fagylaltot és elvitt moziba. Továbbá veled tervezi minden percét az életének és beszáll a családi költségvetésbe zokszó vagy kérés nélkül.

Megkérdezhetem hogy honnan " akasztottál" le ilyen jó partit?

Irbisz 2016.07.26. 09:12:50

@Diorella Queen:
No igen, ez szinte túl szép, kérdés mi van a többi, nem ismert tulajdonsággal :)

2016.07.26. 09:55:13

@Irbisz: Azok a posztok majd később jönnek, ha letelt a 3 év. Ennyi a szerelem kifutási ideje kb.

macamuca [IHUN] 2016.07.26. 11:30:51

Kéretik klónozni.
Az első replikájára igényt tartok, amint felnyergeltem a fehér lovat, indulok érte!!! Ha igényli, üvegcipellőt is szerzek be.
Nekem is kell(ene) egy ilyen társ....

Burgermeister 2016.07.26. 11:34:04

@Diorella Queen: ujdonság ereje... majd lecseng

törökmonika 2016.07.26. 16:43:18

azt ti csak gondoljátok, hogy az újdonság varázsa meg a neofiták buzgalma - de nem! :)
én se hinném, ha olvasom.
akkor is ez van :)

2016.07.26. 19:32:27

@törökmonika: Akkor most kérjük a megismerkedés történetét:)

törökmonika 2016.07.27. 02:22:48

@Diorella Queen: úgy kezdődik, hogy ezelőtt harmincsok évvel... :)

2016.07.27. 09:17:46

@törökmonika: Én hiszek az örök szerelemben és abban, hogy van olyan mely egy életen át is kitart és még azon is túl. Az enyém is ilyen.

törökmonika 2016.07.30. 01:40:33

@törökmonika: És úgy folytatódik, hogy pár évvel ezelőtt megállt egy autó a házunk előtt, kiszállt egy pasi és azt kérdezte széles vigyorral, megismerem-e. Őszintén mondhattam neki, hogy nem. Ezen később igazítottunk :)

filiszteus 2016.08.08. 22:13:35

Kicsit keveslem a trágár szavakat a posztban. Több "basszameg"-gel sokkal eredetibb és vagányabb lenne. Így nem elég törökmónikás. De azért látom, jók a visszajelzések, szorgalmasan csacsenolnak a műértő tisztelőid. Magyarra fordítva: "A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak." Ez egy rendkívül rossz ötlet volt. Nem kellene írnia, legfeljebb SMS-eket a barátnőinek.
süti beállítások módosítása