Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Az ország, ahová csak sírni járunk haza

2015.06.22. 01:21 | törökmonika | 184 komment

Én baromira szerettem Magyarországon lakni, magyarnak lenni. Ugyan nem voltam teljesen tudatában annak, miért is, de egyszerűen jó volt. Szerettem az ovit, mert baromi jó villamos állt a kertjében, szerettem a sulit, mert baromi modern volt és harmadiktól angolt tanultunk, szerettem a pincében a Géza bácsit, aki a sportlövő szakosztályt igazgatta, szerettem az igazgató bácsit is, aki a másodikon volt és szerettem az évzárókat, mert mindig megdícsért valaki valamiért, utána fagyi. Szerettem (na jó, nem) középiskolába járni és a felsőoktatás évei is kibírhatók voltak.

Szerettem, ha megszólal a himnusz, szerettem augusztus huszadikákra járni, nézni az übergagyi fényözönt, szerettem mászkálni a külvárosban és sétálni a belvárosban, szerettem nyaralni, KISZ-táborozni, kempingezni vagy csak úgy elmenni valahová.

Szerettem bemenni a Parlamentbe, szerettem a Nemzeti Múzeumot, szerettem a könyvtárakat a maguk szigorú csöndjével és szerettem a tornacsarnokokat a maguk zajával.

Szerettem külföldre menni, rácsodálkozni ítéletmentesen mindenre, szerettem törni a nyelvüket, szerettem a villamost Prágában, Kassán, szerettem a füvet a Havasokban, szerettem a tengert Bulgáriában vagy bárhol, szerettem nagyon nevetve összekészülni a szüleimmel, ha indultunk nagyobb túrákra, igen, a Kék Túrák, szerettem eltévedni az öregebbekkel a Bakonyban, megszállni túristaházakban, reggel kecskékre ébredni, szerettem anyámat elkísérni fodrászhoz, kozmetikushoz, szerettem apám íróasztala alatt megtanulni a xerox és az első generációs számítógépek titkait, imádtam nagyszüleimnél az orgonabokrot és a gangot és a hátsólépcsőt, és a titkokat Aranka néni nappalijában és vitrinjében, imádtam a tánciskolát, ahonnan mindig elszöktem, imádtam a mozikat, imádtam a zongoraórákat és még a szolfézst is valamennyire, tényleg zokszó nélkül néztem meg ezerszer a Diótörőt az Operában, aztán később a többit is, amit kellett, ha két hét volt, hát két hét volt a nyári tábor, és gond nélkül és boldogan szüreteltem az almát vagy izélgettem a kukoricásban, bár azt csak a fiúk érték fel. Szerettem strandra járni, jó volt fagyizni, lángosozni a piacon, csavarogni a mellékutcákban, szerelembe esni, kiábrándulni.

És tudni, hogy ha a fene fenét eszik is, én is majd nagy leszek és majd veszek magamnak autót is akár, ha akarok és akkor pucolhatom a borsót a hétvégi telken, amit megveszek, és lesz majd egy kajla fiam meg egy szeplős lányom és nem lesz semmi gondjuk, mert magyarok vagyunk, és az tök jó, például miénk a világon a legjobb gyógyszer, tehát még betegek se leszünk soha.

És ha majd eltelnek az évek, akkor engem is odatesznek szépen apám, anyám, nagyanyám, nagyapám és a többiek mellé, és a virágárus akkor is ugyanaz lesz és ugyanúgy fog szólni az ablakokból hétvégén délben a zene, míg az újabb fiatalasszonyok sütik a rántotthúst, csak én már nem leszek.

Na most nem így lett.

Énnekem azt, hogy magyar vagyok, azt kétféleképpen lehet megélnem – és egyikből se kérek. Köszönöm, de nem.

Egyfelől ugye szomorkodhatnék, hogy engem állandóan üldöznek – de nem, engem nem üldöznek állandóan. Én soha semmi hátrányát nem éreztem annak, hogy magyar vagyok. Jelentem, engem egész éltemben senki nem akart elnyomni. Nem, nem tapostak el, nem tiportak meg – amit meg a történelemből tudni kell, tán jobban is tudom szakmámból fakadóan, mint sokan.

Az én anyanyelvemmel semmi baj nincs, nem több, nem jobb, mint bárki másé, de én történetesen nagyon szeretem és élvezem, hányféleképpen és milyen finomcsipkésen tud kifejezni bármit – és nagyon élvezem, hogy más nyelveken is meg tudom mindezt oldani. Összenézem őket, ízlelgetem, élvezem minden másodpercét az időnek, amit ezzel töltök.

Én nem gondolom, hogy a magyar zene vagy a magyar népdal valami roppant különleges volna – én történetesen nagyon-nagyon szeretem. És azt is mindig nagyon ízeset csettintve veszem észre és szívesen fogadom, amikor fülöncsípek benne valamely más nép motívumát.

Az én magyar őseim nem a Szíriuszról jöttek, nem különlegesek, nem csavarodik a DNS-ük és főleg nem különben, mint bármely más nép.

Az én magyar őseim pont azt tették, amit tenniük kellett.

Sem jobbak, sem különbek, sem magasabbak, sem szebb szeműek nem voltak másoknál.

Pont olyanok voltak, amilyeneknek lenniük kellett.

Az én magyar őseim nem hazudják azt, hogy három tenger mosta a határaikat, nem hazudják azt, hogy a jobbágyok is latinul beszéltek, nem hazudják azt, hogy szláv tengerben kellett embernek maradniuk – az én magyar őseim kiválóan elvoltak a pont ugyanolyan szomszédaikkal, sőt, még örültek is, ha jófajta szlovák ételt ehettek vagy durva román pálinkát ihattak. Dalaink ugyanazok voltak, ételeink ugyanazok voltak, a földünk is több-kevesebb átfedéssel, de ugyanazok. Ugyanúgy éltek, ugyanúgy öltek, öleltek, haltak.

Az én magyar őseimnek semmi szükségük nem volt semmiféle hamisított történelemtudatra.

Na de most itt vagyok én, épp ebben a bolond világban, és úgy látom, választanom kéne.

Mert magyarnak lenni lassan az egész világban annyit jelent, mint totálisan megbolondulni.

De én nem szeretnék nem magyar lenni.

És nem szeretnék teljesen megbolondulni se.

Kérem szépen, lehetne nekünk egy kis helyet kijelölni valahol?

Kiírnánk korrektül plakátokra, hogy ha ide jössz, vándor, vedd tudomásul, hogy mi nem azok vagyunk.

Mi egyszerűen csak mi vagyunk és szeretnénk végre jól érezni magunkat a nyamvadt bőrünkben.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr447563208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N. Barbie 2015.06.22. 14:49:20

@csak egy néző: eletembe nem szavaztam a fideszre, szoval ez nagyon melle ment :) Raadasul egy szot sem irtam roluk, csak megjegyeztem, a szokasos magyargyalazast, te meg ebbol levezetted, hogy en fideszes vagyok :D Bravo okoska :)
Masreszt igen, ismerjuk a hozzad hasonlo ketszinu, alszent ballib hozzaallast a kis kedvenc kerteszetek szinten magyargyalazo okadasarol.
Irt egy velos magyargyalazo omlengest, mert, mint kivalasztott, ezt is megteheti, aztan mikor nem tetszett az embereknek, akkor meg fokozni is tudta, utalgatott ra, hogy jaj, hat o nem is ugy gondolta, csak ezek a hulye magyarok nem ertettek meg az o iroi zsenialitasat. Aha, persze.
Aztan jo bibsi szokas szerint telesirta a vilagot, hogy ezek a csunya nacifasiszta magyarok szegenykemet ok nelkul bantjak...
Na persze. Majd meglatnam forditva mit szolna o vagy a hozzad hasonlok, ha en izraelbe irnam, hogy a zsidok genetikailag alattvalok stb. A masnap reggelt nem valoszinu hogy elve megernem.

high up! 2015.06.22. 14:49:50

@Nicktolvaj:

te suttyó, ezt a linket a délelőtti műszakos fidesztroll kollegád batyu (8-ik nickje) már 10.57 perckor berakta. Látom megjöttél délutáni váltásra (te is 5 nickkel egy személyben), aztán nem vetted észre, hogy a központi anyag már publikálásra került.

Hogy te is a blogba rájszolás helyett miért nem a Nyócc osztályt végzed el előbb, érthetetlen.

FOLYTASSUK!

cardiobascuralis 2015.06.22. 14:50:38

@Nicktolvaj:
Kár, hogy egy agymosott Fidesz-hülye vagy.
És kár, hogy nem éltél akkor, amikorról a cikk szól, és csak a mostani hazugságokból értesülsz a korról.

Brumm Brumi 2015.06.22. 14:51:31

@Tyrion Lannister of Caster: ("a marginalizálódó zsidó származású értelmiségiek, akik véleménye egyre kevesebb embert tud érdekelni - nos, ők úgy érzik, nekik rosszabb.")

Aha.
Képzeljük el egy pillanatra az elképzelhetetlent,a Pázmány és legújabban az ELTE után szabadon.

Mondjuk hogy megjelenne a jeruzsálemi Héber egyetemen Magyarország nagykövete.A helyi rektorral karöltve.
És bejelentenék hogy viszonzásképpen a budapesti holokauszt oktatás bevezetéséért mától kezdve a zsidóság nem áldozati, hanem a "másik" nem éppen dicsőséges szerepe a XX.század Magyarországán, a bolsevizmustól az SZDSZ-ig, a kun béláktól a számuelykig, a rákosi, gerő eisenberger benjáminoktól a pető invánkákig, az AVÓ-tól az AVH-ig...kötelező tantárgy, annak sikeres abszolválása nélkül senki számára nincsen diploma, a tananyag máris készen van, Budapesten történészek kidolgozták, jelszó tessék a múlttal és a jelennel szembenézni.
Szerinted mi törne ki erre? Minimum világforradalom?

Nicktolvaj 2015.06.22. 14:51:56

@cardiobascuralis:

"És kár, hogy nem éltél akkor, amikorról a cikk szól, és csak a mostani hazugságokból értesülsz a korról."

Éltem akkor, úgyhogy tedd a pofádat alapállásba.

high up! 2015.06.22. 14:55:20

@N. Barbie: " eletembe nem szavaztam a fideszre"

Azok a bódog idők, amikó fiatlabb életedbe az MSZMP-re meg maszopra szavaztál. De szépek is voltak!

Aztán belőletek kádári komcsikból lettek a legvéresebb szájú fidesznácik. Akik a leghangosabban hörögnek azon, hogy ők hátasztán magyarok ám, oszt aki ezt kétségbe meri vonni, az ballibsi!

Szegény Átlaghülyemagyarjaim, pár év, és a fidesz seggnyalonckodásotokat, jobbik csürhe tagságotokat ugyanúgy fogjátok letagani, mint ahogy most a komcsi előéleteket. Az Izraelből meg külföldről titeket kukkoló magyarok meg röhögve figyelik, ahogy az egész életetekben nem vittétek semmire.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.06.22. 14:57:14

@cardiobascuralis:

te várjál már, ez a suttyó Nicktplvaj még azt se tudja. hogy a honfoglalás mikor volt.

Igazi 50-es évekbeli proli, tudás sehol, de az osztályharcot meg akarja nyerni!

FOLYTASSUK!

cardiobascuralis 2015.06.22. 14:57:21

"Kérem szépen, lehetne nekünk egy kis helyet kijelölni valahol?"

Amennyiben a cikkíró tényleg zsidó, akkor örömmel tudatom, hogy a helyet már 1946-ban kijelölték, nagyjából az É.Sz. 29,5 és 33,5 foka és a K.H. 34 és 35,5 foka között (bár VANNAK OTT RÉSZEK, AMELYEK NEM AZ ÖVÉK - ezt is tudomásul kellene már venni, és visszaadni a jogos tulajdonosaiknak).

cardiobascuralis 2015.06.22. 14:59:03

@Nicktolvaj:
Ja, hogy akkor nem volt időd ilyen tevékenységekre, mert a munkásőrséggel a gyakorlatozás meg a pártházba járás elvette minden idődet.
Értem.
Te melyik vagy, a Pozsgai vagy a Zűrös Matyi?

Nicktolvaj 2015.06.22. 15:00:27

@cardiobascuralis:

Elmész te a picsába, magyargyűlöló barom.

N. Barbie 2015.06.22. 15:04:38

@high up!: na, mar vartam (ja, nem megse) a szokasos magyargyalazo kommentjeidet...
Ugy tudtam a nagy demokrataknal nincs kollektiv stigmazas, akkor mi nalad ez a kenyszeres "atlaghulyemagyar"-ozas?
Jaa, csak a szokasos atlaghulyelibsi kettos merce, ertem.
Az meg kulon is nagyon vicces, ahogy, annak ellenere, hogy leirtam, hogy nem szavaztama fideszre, te akkor is ragaszkodsz a kis alomvilagodhoz, es maradok fideszes, sot olyan fideszes aki anno meg az mszmpre szavazott :DD Lipot, Lipot, miert zartak be, mikor szukseg lenne rad? :DD

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.06.22. 15:10:55

Kalandos maradás

Külhonba én el nem megyek!
Minek nekem a sok lóvé?!
Tök uncsik a jólét hegyek,
Itthon kaland minden hóvé-
-g!

Nem vonz már a henye Nyugat,
Oda el nem iramodok!
Kutya beszél, pénz meg ugat,
Az jó csak, mi unortodok-
-sz!

Trükkös adók pár naponta,
Ezektől élménypark e hely,
Létünk izgi hajóvonta,
S dalolgatunk uhnyem ehej-
-t!

Közmunkában vígan ások,
Könnyű megélhetés, haha!
Jók a nemmegszorítások,
Kajától nem puffad a ha-
-s!

Derék gyógyásztársadalom
Tova falcolt. Vajon hová?
S fájó felemen, az alon
Nem műt már, csak tályogková-
-cs.

Vasárnap a boltok zárva,
Betörnék s rám szólnak: Nono!
Két dolog van csupán tárva:
Templomok és stadiono-
-k.

Futballhuligánnak tőre
Jelzi, most ér véget a ma.
Nincsen pénzem temetőre,
Én földelem el magama-
-t.

Elit nem jön megsiratni,
Máshol hízik tokás feje.
Szemük előtt felirat, ni!:
Magyarország jobban teje-
-l!

„Végre egy Frady Endre vers, ami, ha eltekintünk attól, hogy milyen szörnyű, primitív, dilettáns és szellemi pestis-szerűen rettenetes, akkor majdhogynem tűrhető! Anyám szerint túl hosszú, pedig ő már az első versszak felénél belealudt. A téma telitalálat, csak kár, hogy pont a színvonalnak lett bumm a fejbe! Mindegy, én akkor sem disszidálok, ha csupán Frady Endre marad itthon az egyetlen költő, akit kritizálhatok! Itt megélnem s éhen halnom kell...” /Puzsér Róbert, kritikus hazafi/

„Felháborító ennek az USA-ból pénzelt liberálbolsevik bérrettegőnek a hazánk és népünk-nemzetünk jó hírét lejáratni vágyó üszkös rohadmányú vérgőze, amiben még a rímeket is csak hontalan fattyúbetűkkel képes megoldani és a levédiai darutollra tűzött árvalányhajas igazságot feláldozza a bűzhödt kozmopolita habsburg-finnugor csőcselékfilozófia oltárán! Mária országában csak lámpavas járhat az ilyen antiklerikális hőzöngőknek! Vendetta és ámen!” /Dr. Tömjén Szittya, gyulaturul és nemzeti oligarcha/

„Szívesen maradtam volna otthon, ha a kórházban lett volna elég fájdalomcsillapító a betegeimnek, ha a gyerekeimet járatni tudtam volna a nem létező állami óvoda helyett a magánóvodába, és ha itt Liverpoolban nem keresnék fele annyi munkával tízszer annyit, mint otthon. De ígérem, hogy hazamegyünk, amint otthon is meg lehet majd élni. Talán...” /Dr. Magyar Hunor, agysebész/

„Nem értem, mi ez a nyavalygás?! Én például sokkal jobban élek, mint nyóc éve! Ja, és a haveri köröm is.” /Panama Pál, kazánkovács és országgyűlési képviselő/

„Nálatok ilyen kalandos az élet? Jövök szétrúgni a tokás elit hízott fejét! Buli lesz!” /Chuck Norris/

„Gyere Chuck, gyere!” /nyolcmillió itthon ragadt magyar/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2015/02/kalandos-maradas.html

csak egy néző 2015.06.22. 15:11:57

@mortullus:
"Kertész azért menekült el, mert tudta, vagy börtönbe megy a gyalázkodásai miatt, vagy agyonverik."
Én úgy tudtam, hogy szólásszabadság van.

cardiobascuraIis 2015.06.22. 15:19:04

@Nicktolvaj:

Bocsánatot kérek. Nehezen tudom magamban tartani mennyire utálom a magyarokat, amióta kinyílt a csipájuk és nem úgy ugrálnak ahogy mi akarjuk.

Pánikrohamosztagos 2015.06.22. 15:21:56

Enyém a századik hozzászólás!

Csak tudnám hogyan lehet a nagy semmiről 100 hozzászólást csinálni?

KUHULIN 2015.06.22. 15:22:51

@csak egy néző: Szólás szabadság van, de ha beülsz a lila ultrákhoz talpig zöld-fehérbe öltözve és még köcsögözöd is őket, akkor azért pofán fognak baszni... :D

KUHULIN 2015.06.22. 15:24:43

@törökmonika: "hátradőltem, röhögök, aztán időnként majd visszanézek, ha nagyon unatkoznék.
kellemes szórakozást."
Kedves Mónika!
Csak egy egyszerű kérdést tettem fel. Nem kaptam választ. Mondjuk számítottam is rá, hogy nem fogok...

mortullus 2015.06.22. 15:25:40

@cardiobascuralis: üdv a klubban...
meg lettél te is nicktolvajolva

valamelyik elmebeteg libónál kihúztad a gyufát :)

cardiobascuralis 2015.06.22. 15:39:44

@Nicktolvaj:
Miért lennék magyargyűlölő?
Csak mert rávilágítottam, miket csináltál a rendszerváltás előtt?
Hát nem kellett volna az MSZMP seggébe bújni akkor, ahogy most a Fideszébe, elvtárs.

vénkujon 2015.06.22. 16:03:04

batyu hatalmas nyomással préselődött viki valagába, azért nyafog így...de az a lényeg, hogy a vezérnek jó legyen.:D

csak egy néző 2015.06.22. 16:12:21

@N. Barbie:
"eletembe nem szavaztam a fideszre/szocikra,szoval ez nagyon melle ment :)
Látod, szabadon felcserélhető.
Egyébként pedig, ha megnézed itt a hozzád hasonló (tudom te soha nem szavaztál a fideszre) magát kizárólagosan "magyarnak" tartó kommentelőket/trollokat, miket és milyen gyalázkodó stílusban írnak a szintén e hazában született magyarokról, akik nem osztják a véleményüket és nem tapsikolnak, bármilyen barom intézkedéshez, akkor kiderül, hogy Kertész ezekhez képest gyenge kezdő. Majd telehányják az összes blogbejegyzést ami, mindegy, hogy miről szól, szinte ugyanazzal a ballibsikomcsizsidó gyűlölködő kommentjeikkel
A meccs állása 1:1
Ja szerintem megérne egy próbát, hogy Izraelbe írj egy ilyen kommentet, egyébként ők annyiban "hozzám hasonlóak", mint amennyiben hozzád is, mert, hogy ők is emberek, még ha ez nektek nem nagyon tetszik.

csak egy néző 2015.06.22. 16:13:19

@KUHULIN:
Mint, ahogy ez fordítva is igaz, komám.

nemecsekerno_007 2015.06.22. 16:33:26

@♔bаtyu♔: "Nálunk alapból hagyomány a zsidó értelmiség egy részének nyafogása."

Hát nálunk alapból hagyomány a nyafogás, ill. a mellébeszélés. A problémakezelésünk tragikus, ami a rossz beidegződésekből fakad. Értsd, nem látjuk a fától az erdőt. És ez független vallástól, identitástól, végzettségtől, hajszíntől meg mindentől. Van egy angol mondás:
"Ha nem megoldás, akkor a probléma része vagy." Hát nálunk elég sokan inkább a probléma részei.
Egy ilyen blogon ezzel nincs akkora probléma, céges környezetben, versenyhelyzetben viszont húsba vágó és nem utolsó sorban pénzben mérhető. Ez az egyik legnagyobb versenyhátrányunk. Csak, hogy világos legyen:
1. valaki mond/ír valamit és ilyen kommentek jönnek
2. náci, zsidó, "nem így kell helyesen írni", libsi etc...
3. azt véletlenül se nézzük, hogy mit mondott/írt
Na szóval ha az ország többsége tűzszerész lenne, akkor már nem lenne :)
Ha a problémamegoldást nézzük :)

N. Barbie 2015.06.22. 16:44:26

@csak egy néző: "magat kizarolagosan magyarnak tarto" :) Miert, ha magyar vagyok, minek tartsam magam?
Latom nem akartad megerteni a mondandom. Engem nem erdekel ki fideszes meg ki ballib, en rendszerint arra szoktam ravilagitani, ahogy itt is, hogy a kizarolagosan csak magukat demokratanak, elfogadonak, toleransnak stb. tarto, ezeket a szavakat kvazi kisajatito ballibeknel nagyobb alszent, kettos merceju, utalkozo/gyulolkodo banda a vilagon nincs. Nezd meg barmelyik forumot, kulonosen a Jobbik-rol szolokat. Na ott megy am igazan a gyulolkodes, meg a minden Jobbikos-t fel kene kotni (konkret pelda) es hasonlo duma a demokratabajnokoktol.
Ugyan ugy, ahogy a masokat rendre elfogadasrol, megertesrol kioktato zsidoknal sincs nagyobb gyulolkodo. A cikk szerzoje egy tipikus pelda ra.
Ez nem azt jelenti, mielott kiforgatnad, hogy a masik oldalon nincsenek ilyenek, csak szamomra kicsit hanyingerkelto, mikor a maguk toleranciajarol, demokrata ertekrendjukrol dicshimnuszokat zengok meg jobban gyalazkodnak mindenre es mindenkire, aki nem veluk ert egyet, mint azok, akik elol szeretnek kisajatitani ezeket a szavakat.
Nezd meg pl. a sajat benyalos hozzaszolasaid a szerzonek. "Mindjart megjelennek a trollok". Miert trollabb, mint te? Mert mas a velemenye?
A hozzad hasonlok is ugy latszik tul bonyolult volt. Mondtam en olyat, hogy nem ember? Nem? Akkor leszel szives nem tulajdonitani nekem olyat amit nem mondtam/irtam. A hozzad hasonlok a zsidoseggnyalok, akik uton utfelen naciznak meg antiszemitaznak mindenkit aki a felsobbrenduekrol mer nem pozitivan beszelni, de azert kajanul osszekacsint a magyarozo zsido szerzovel, meg a magyarokat genetikailag alattvalozo, disznoolban fetrengozo masikkal.

KUHULIN 2015.06.22. 16:58:56

@csak egy néző: És? Attól még van szólásszabadság, nem? De akkor sem mondhatsz bárhol bármit.

nemecsekerno_007 2015.06.22. 17:00:02

@N. Barbie: Aki diktatúrában szocializálódott, nehezen lesz demokratikus gondolkodású :)

csonka balázs 2015.06.22. 17:20:32

Jó és szép írás, világos és érthető, tisztességes és őszinte.
Dicséretet és biztatást érdemel, igazán.
Köszönöm.

csak egy néző 2015.06.22. 17:27:24

@N. Barbie:
Látom nem sikerült megértened, de hát ez van.
Nem aza baj, ha más a vélemény, hanem, hogy el sem olvassa, hogy miről van szó, azonnal elkezd zsidózni.
Azzal sincs bajom, hogy magyarnak tartod magad, csak nehogy már a hozzád hasonlóak döntsék el, hogy ki a magyar és ki nem.
Ebbe a gyönyörű mondatodban, ha kicserélném a zsidót a fidiótára, megint csak kikérnéd magadnak.
"A hozzad hasonlok a zsidoseggnyalok, akik uton utfelen naciznak meg antiszemitaznak mindenkit aki a felsobbrenduekrol mer nem pozitivan beszelni, de azert kajanul osszekacsint a magyarozo zsido szerzovel, meg a magyarokat genetikailag alattvalozo, disznoolban fetrengozo masikkal."
Ez a szép mondatod, magáért beszél, leszel szíves idekopizni, hogy én bárhol, bármikor náciztam volna. Azt hiszem ennyi volt.

Nicktolvaj 2015.06.22. 17:28:22

@cardiobascuralis:

"Csak mert rávilágítottam, miket csináltál a rendszerváltás előtt?"

Nektek a hazudozás az életetek.

Nicktolvaj 2015.06.22. 17:30:44

@csak egy néző:

"Nem aza baj, ha más a vélemény, hanem, hogy el sem olvassa, hogy miről van szó, azonnal elkezd zsidózni."

Te mégis honnan a picsából veszed, hogy "el se olvassa", te kis senki?

Nem mindenki olyan ám, mint ti, hogy csak a mantrát fújja, mert gondolkodni hülye, te kis szarházi!

A posztoló SZÁNDÉKOSAN rugdosta a magyarokat.

Megérdemelte, hogy ki lett oktatva, merre van neki a hazafelé.

Nicktolvaj 2015.06.22. 17:37:12

@nemecsekerno_007:

"Aki diktatúrában szocializálódott, nehezen lesz demokratikus gondolkodású :)"

Szép példája ennek a mai magyar "demokratikus" ellenzék vezetői, másod- és harmadvonalbeli tisztségviselői, meg az egykor MSZMP-s pártvonalon fényes karriert befutott, szépkorú, bár jéghegy módon olvadó létszámú tábora.

Nicktolvaj 2015.06.22. 17:42:22

@nemecsekerno_007:

"valaki mond/ír valamit és ilyen kommentek jönnek"

Milyen kommentek?

Szerintem a kommentek még igen visszafogottak voltak a sunyin gyalázkodó poszt üzenetéhez képest.

Vegyétek már észre végre, hogy NEM ti vagytok többségben, és pláne hogy nem ti fújjátok ebben az országban a passzátszelet.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.22. 18:01:02

@csak egy néző: >>Ja és, ha megpróbálod kidobálni immen a szemetet, akkor azonnal jön a mantra, hogy a mocskos ballibsi zsidó blogján nem lehet kommentelni vagy, hogy cenzúra van.<<

Régi hsz-ed ez már, de mégis annyit: csak ti zsidóztok itten. Önzsidózás, új fogalom. Az ember mindig tanul vmi újat.

nemecsekerno_007 2015.06.22. 18:02:46

@Nicktolvaj: "valaki mond/ír valamit és ilyen kommentek jönnek"

Milyen kommentek?
_____________________________

alatta van.

csak egy néző 2015.06.22. 18:05:33

@Nicktolvaj:
Mi van köcsög, magadra vetted a döglegyet?
Vagy ismered az összes haverodat, aki zsidózik,libsizik?
Egy brigádban vagytok?

Nicktolvaj 2015.06.22. 18:09:21

@nemecsekerno_007:

Olvastad a posztot?

Csak az nem háborodik fel rajta, aki nem érti a beleszőtt lekezelő, gúnyos utalásokat.

Másrészt meg, aki a nagy nyilvánosság előtt egyszer (vagy többször is) már felvállalta a zsidó származását, az mégis milyen alapon HAZUDJA magát magyar származásúnak?

Milyen alapon gúnyolódik a MAGYAR történelmen? MIért nem a saját népe történelmén gúnyolódik?

Mi lesz ez után?

A comingoutolt buzeránsok elkezdik kioktatni a békés hetero családapákat szexuális kultúrából arra hivatkozva, hogy ők valójában buzik ugyan, de mivel van farkuk, ők tulajdonképpen heterók?

Vagy hogy?

csak egy néző 2015.06.22. 18:13:01

@greatwideopen:
Jól van kicsi huszár, okos vagy, simogasd meg a buksid.

Nicktolvaj 2015.06.22. 18:15:11

@csak egy néző:

"Mi van köcsög, magadra vetted a döglegyet?"

A döglegyek a te táborodban vannak, a piócákkal, a hiénákkal, a férgekkel meg a kaméleonokkal együtt.

Csak hogy az általad javasolt zoológiai hasonlatnál maradjunk.

Nicktolvaj 2015.06.22. 18:16:45

@greatwideopen:

"Önzsidózás, új fogalom. "

:DDD

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.22. 18:17:21

@csak egy néző: "Jól van kicsi huszár, okos vagy, "
Az bizony!

nemecsekerno_007 2015.06.22. 18:23:07

@Nicktolvaj: neked valami elfolytásod van? én nem értem. annyi elfolytott düh van az emberekben (identitástól, pártállástól függetlenül), hogy nem tudnak józanul gondolkodni. A ballibek se, meg mások se. Elolvastad a posztomat? Mi a lényege szerinted? Komolyan kérdezem.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.22. 18:24:10

@Nicktolvaj: Addig mesterkedett először a @csak egy néző:, majd a poszt-toló, míg be nem indult a tényleg zaftos zsidózás, én még csak az első néhány hsz-re reagáltam. Gondolom erre élveznek.

"hátradőltem, röhögök, aztán időnként majd visszanézek, ha nagyon unatkoznék"

Persze, nem gonoszkoggyak, lehet, hogy csak kell a klikk.

csak egy néző 2015.06.22. 18:32:38

@Nicktolvaj:
Ez gyenge volt kiskancsó. A hiénáról jutott eszembe.
Ezt a "hikál"-nak nevezett haverod ismered?
civilhetes.net/images/2015-03/09/bayer2.jpg
Próbálj meg csak egyszer negatív kritikát írni a magyar hirlapban a cikke után. Látod itt meg naphosszat fröcsöghetsz.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.22. 18:38:03

@Nicktolvaj:

a magyarokkal senkinek semmi baja nincs. Viszont a magadfajta genyamagyarokkal annál több!

Te,a nagymagyart játszó náci, azzal az iskolát soha nem látott buta fejeddel, te is magyarok vagy, igaz egyszerüen csak takonymagyar.

A magyar társadalom elemi érdeke, hogy a magad meg batyu fajta mocsok fajtájától minél hamarabb megszabaduljon.
Utána már magyarkodás nélkül is boldogan fognak egymással élni az emberek.

Nicktolvaj 2015.06.22. 18:43:19

@csak egy néző:
@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

Ugye nem képzelitek, hogy lemegyek a szintetekre, mélyliberósok? :D

Nicktolvaj 2015.06.22. 18:51:21

@greatwideopen:

"míg be nem indult a tényleg zaftos zsidózás"

Én ezt nem vettem észre.

Mit jelent egyáltalán az, hogy "zsidózás"?

Ha egy zsidóra azt mondod, hogy zsidó, az már zsidózás?

Ha egy zsidónak azt mondod, hogy figyelj, te zsidó, szánalmas ez a magyarellenes mocskolódás, az már zsidózás?

Vagy mi a zsidózás?

Ha zsidózás van, akkor magyarozás is van?

Ha egy zsidó azt mondja, hogy figyeljetek, magyarok, a ti hazátok olyan, hogy elkap tőle a sírás, az már magyarozás?

És ha egy zsidó azt mondja, hogy figyu, magyarok, ti bolondok vagytok, az már magyarozás?

Vagy ha egy zsidó azt mondja, hogy hé, magyarok, meghamisítjátok a történelmeteket, az már magyarozás?

Vagy ha egy zsidó azt mondja, hogy magyarok, nektek üldözési mániátok van, az már magyarozás?

És ha egy zsidó azt mondja, hogy ha ő magyar lenne, meg is bolondulna, az már magyarozás?

Vagy mi a magyarozás?

csak egy néző 2015.06.22. 18:53:29

@Nicktolvaj:
Megint eltévesztetted az irányt, nem le, mert ott vagy a pincében, ahogy a "hikál" haverod mondja "Ha a pincében felfordítunk egy követ, akkor ilyen arcú férgek másznak ki alola"
Te a napon csak vakoskodnál, fidióta.

Nicktolvaj 2015.06.22. 18:54:21

@nemecsekerno_007:

"neked valami elfolytásod van?"

Mi az az elfolytás? :D

Tudományos Iibsizmus 2015.06.22. 19:04:53

@Nicktolvaj: Inkább arról mesélj, mi is van azzal az ókori magyar államalapítással? Sikerült már a nyolc általánost kijárnod?

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 19:05:45

@Tyrion Lannister of Caster: Teljesen egyetértek. Vannak szélsőséges magyarok és vannak szélsőséges zsidók.

Amíg ez az index blogokon marad és kb. ilyen terjedelemben addig nincs jelentősége.

Azért jól látható, hogy a biztosítékot nem a zsidók léte veri ki, hanem azok a törekvések, amelyek a zsidó szélsőségnek kedveznek és csökkentik a szólásszabadságot. Pld ilyen a holokauszttagadásért a büntetés. Ezt én nem is értem, ez jó a zsidóknak? Nem hiszem, én sem szeretném, ha kötelező lenne pld. a kommunizmus áldozatainak tagadása, ráadásul egy fix számé. Pedig azért az is érzékeny dolog, viszont állítom, gúnyolódnának rajta, kételkednének, főleg a fix számon, hiszen kötelező. Ráadásul 3 év, amennyi egy rablásért. Ebből egészen biztos, nem a zsidók jönnek ki jól, de ezt lehet is látni, pedig állítom, több köze van ennek külföldi zsidóknak mint a hazaiaknak. Ráadásul csak egyes országokban, ahol erős az izraeli befolyás.

Tudományos Iibsizmus 2015.06.22. 19:06:07

@Nicktolvaj: Öcsikém! A te nyolc általánost sem végzett szintednél nincs lejjebb.
Tudod már mikor volt az ókor vége? Mikortól datálódik a középkor? :-))

Tudományos Iibsizmus 2015.06.22. 19:07:31

@♔bаtyu♔: A holocaust tagadást az olyan nácik miatt kell büntetni, mint te.

Tudományos Iibsizmus 2015.06.22. 19:11:17

@high up!: @csak egy néző: @Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: @nemecsekerno_007: Gyerekek! Ez a hülye @Nicktolvaj: szerint a magyarok az ókorban alapítottak államot. Ez az ő szintje.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.22. 19:15:50

@Nicktolvaj: Kicsit túlreagálod ezt a cikket. Nem annyira rossz ez

Magyarország élhetetlen hely. Egy csávó, aki a posztoló csapatában focizik (hogy elejtsek én is egy entellektüell zsidózást) írt egy ellen-himnuszt. Lenyúlt egy olasz dalt, írt rá vmi emelkedettnek szánt szöveget és előadatta Oláh Ibolyával. De ez mindegy is, mert szar az egész. Milyen lehet egy ellenhimnusz szándékával írt vmi. Förmedvény.

De megihlette Tereskovát, aki más szöveggel előadta.

www.youtube.com/watch?v=slmGSEXqIdE

Hát ez egy ilyen ország.

Nicktolvaj 2015.06.22. 19:16:01

@Tudományos Iibsizmus:

Inkább arról mesélj, hogy miért lopkodod a nickeket másoktól :)

Nicktolvaj 2015.06.22. 19:17:49

@greatwideopen:

"Kicsit túlreagálod ezt a cikket. "

Igen. A magyarok mindig mindent túlreagálnak. Beteg nép, sírni való országgal.

Magyarozás meg nincs is. Csak zsidózás van.

csak egy néző 2015.06.22. 19:26:25

@Tudományos Iibsizmus:
Nincs min csodálkozni, már a magyar törzsek is híresek voltak az agysebészetről és a piros pöttyökről. Ilyen tanártól érdemes tanulni.

youtu.be/D01blCWAQpc

youtu.be/D01blCWAQpc

rizy 2015.06.22. 19:31:01

hát az eszem megáll, tényleg, toporog, háborog! igaza van a blog írónak, hátra kell dőlni, és röhögni, mert itt értelmes bejegyzés nincs. ellenben nyílt zsidózás, a létező összes undorító megnyilvánulás az igen. mentségül még azt sem hozhatom fel, hogy az IQ a hőmérsékletet nem éri el. honnan jön e mélységes gyűlölet, ki terjeszti, minek gerjeszti, valaki magyarázza meg nekem. miért jó ez nekik, mitől érzik magukat többnek, ha ezt teszik, hol a humanizmus? hova süllyedt ez az ország? mert egy nyolcvanas megnyilvánulására, már legyintek, de ötvenesek? harmincasak? mitől, miért és meddig? ha ezt tudom 1989-ben, Kalasnyikovval mentem volna Orbánt meghallgatni és intuíciómra hallgatva, keményen használtam volna. ma is szégyellem, hogy nem üvöltöttem hangosan, hogy én ezt nem akarom!

mortullus 2015.06.22. 19:35:58

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
nézz má, a pofátlanság csúcsa. Már az izráelita akarja megmondani, hogy ki a magyar...

mortullus 2015.06.22. 19:37:53

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
Ez rá id vonatkozik!!:

A magyar társadalom elemi érdeke, hogy a magadfajta mocsok fajtájától minél hamarabb megszabaduljon.
Utána már magyargűlölködés nélkül is boldogan fognak egymással élni az emberek.

Nicktolvaj 2015.06.22. 19:42:05

@rizy:

"hátra kell dőlni, és röhögni, mert itt értelmes bejegyzés nincs"

Így igaz.

Csak a kommentek érnek valamit, a bejegyzés úgy ahogy van, egy fos - nem csak ez, amit címlapra raktak, de az összes többi bejegyzés is ;)

Nicktolvaj 2015.06.22. 19:59:51

@rizy:

"ha ezt tudom 1989-ben, Kalasnyikovval mentem volna Orbánt meghallgatni és intuíciómra hallgatva, keményen használtam volna. "

Bájos :DDD

Ha jól értem, most éppen azt adtad virágnyelven a tudtunkra, hogy amikor azon dolgoztatok, hogy átmentsétek a hatalmatokat, akkor Orbánt csak azért nem likvidáltátok, mert BIZTOSAK voltatok abban, hogy a markotokban van és sose fog kimászni onnan.

Ha nem lettetek volna biztosak ebben, akkor Orbán sose mondhatta volna el a szónoklatát, és azt is megoldottátok volna, hogy soha semmilyen szerepet ne kapjon a nagypályán.

Jól értem?

rizy 2015.06.22. 20:00:13

nos, erre annyit tudok mondani, hát nem egyforma az ízlésünk ( hála Mindenhatónak), a viselkedésünk (hála a Mindenhatónak), és nem itt szerzem be a szükséges adrenalint. valamint kurvára nem érzem jól magam ezektől a dumáktól:
"A magyar társadalom elemi érdeke, hogy a magadfajta mocsok fajtájától minél hamarabb megszabaduljon.
Utána már magyargűlölködés nélkül is boldogan fognak egymással élni az emberek."
ennyi primitív megnyilvánulás, erre nincs ésszerű magyarázat.

Nicktolvaj 2015.06.22. 20:01:40

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"A magyar társadalom elemi érdeke, hogy a magad meg batyu fajta mocsok fajtájától minél hamarabb megszabaduljon."

Szerintem ezt mielőbb beszéld meg a magyar társadalommal is :DDD

rizy 2015.06.22. 20:03:23

@Nicktolvaj: azt gondolom, hogy többet gondolsz a tehetségemről, mit ami van. olyan dolgokat magyarázol bele, ami nincs! és azt gondolom, hogy rossz helyen kereskedsz ezzel a bejegyzéssel.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.22. 20:04:50

@Nicktolvaj: De növeli a ráklikkelések számát. Ajánlhatok még néhány kapós témát: pornó, menekültek, halálbüntetés.
A Quaestor ügy már nem hozna ennyit.

Ad Dio 2015.06.22. 20:16:24

???

Nem értem ezt az egész bejegyzést...

Miért nem él a blogger úgy ahogy szeretne? Vagy ha úgy él, miért szenved tőle? Miért bántja ha más mást gondol és máshogy él? Hol van előírva hogy hogy kell élni magyarként? Miért akarja a blogger előírni, hogy hogy kellene élni? Ez az egész nagyon ködös...

Viszont annyi bizonyos, hogy a blogger a magyarok egyik általánosan elismert "erényét" kiváló szinten úzi: a panaszkodást... brávó...

mortullus 2015.06.22. 20:25:39

@Ad Dio: mert ez egy értelmetlen, hülyeségkatyvasz

Nicktolvaj 2015.06.22. 20:49:04

@rizy:

" hát nem egyforma az ízlésünk ( hála Mindenhatónak), a viselkedésünk (hála a Mindenhatónak)"

Te is zsidó vagy? :D

Keresztény nem lehetsz, mert keresztény ember nem fantáziál sem Orbán, sem más ember legéppuskázásáról.

Muszlim se lehetsz, mert nem Allah nevét vetted a szádra.

Kizárásos alapon marad, hogy netán zsidó? :D

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 20:49:40

@Tudományos Iibsizmus: Tudod én nem tagadom a holokausztot te nicktolvaj, de mivel büntetik, azok oldalán vagyok akik tagadják.

Érted ugye, annyira ostoba csak nem vagy?:)

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 20:51:21

@Nicktolvaj: Nincs jelentősége, mert nem tudja használni.

magyarparaszt 2015.06.22. 21:53:20

@Nicktolvaj: A hozzád hasonló szar alakok miatt rohad Magyarország! Ha te, meg a retek félázsiai gecifajtád nem lenne, akkor nem kéne senkinek kivándorolnia innét, hanem jönnének még beköltözők, hogy még erősebb legyen ez az ország, a kurva anyádat, te rohadt náciszarzsák!

Krisz11 2015.06.22. 23:03:19

Abszolút hiánypótló a fenti írás. Javaslom mónikát naftali kraus mellé felterjeszteni pro cultura hungarica díjra a fáradhatatlan magyarellenes munkájáért.
Az elmúlt 24 órában meg még mintha nem is lett volna magyarellenes zsidó uszítás, úgyhogy már ideje volt leközölni a cikket..

törökmonika 2015.06.23. 00:38:26

a további kommentelőknek azért javaslom elolvasni magát a lehány írást is.

Takacs David 2015.06.23. 13:02:53

Én nem értelek benneteket.
Először a magyar a magyarral kellene megbéküljön,s utána mutogatni más nemzetekre.Nem tudom mikor hullott szét az egységes nemzeti tudat,de sajnos hogy ebből a szempontból nem köpködhetünk a zsidókra,mert az ő összetartásuk mellet a miénk törpekaki.
Nem olvastam végig az összes kommentet,de gyanitom hogy az elejéhez hasonlóan értelmetlen pofozkodás az egész.
Nem a szálkákat kellene szedegetnünk másokból,hanem a gerendát a saját szemünkből.
Mert tudjuk jól még ha nagyon szar érzés is,hogy nem vagyunk szentek.De ami volt elmúlt,a múltunk szennyes de a jövőnk még tiszta s ha összetart a magyar,sokra viheti.A legnagyobb akadálya ennek mi magunk vagyunk.Mert ugye könnyebb s kényelmesebb más hibáján rágódni mint a sajátunkon.De ez nem visz előre.

mortullus 2015.06.23. 15:14:02

@Takacs David: Neked lehet szennyes a múltad, de a magyarságról ilyet állítani nekem pl. nem lenne pofám.

Takacs David 2015.06.23. 16:42:06

Ja templomba jársz s imádkozol minden nap gondolom,nem a te multadról beszélek hanem arról hogy hogyan viselkedtek a magyarok a második világháborúban.
Igen az egy SZENNY.Vagy Szerinted jó dolog lenne ha apád anyád,testvéred meg gyerekeid legyilkolnák?Minek hivnád jótettnek?Akár mit is csinált előtte az a valaki.
Különben erről beszéltem az előző megjegyzésemben,hogy egymást vádolgatjuk,s igy akarunk összetartani...

rizy 2015.06.23. 18:31:29

@Nicktolvaj: a logikád vetekszik Piszkos Fredével, de még csavargass egy kicsit, néhány vallást kihagytál. ez nekem kevés, na gyerünk olvass utána, ne csak a billentyűzet koptasd, ne csak trollkodj, tanulj is valamit.

rizy 2015.06.23. 18:32:30

@Ad Dio: ennyi jött le? bravó!

rizy 2015.06.23. 18:36:18

@Nicktolvaj: én például szándékosan tudnálak seggbe rúgni, hátha a turul madár a hátára vesz és elvisz, amúgy nyilasan, zsinórosan.

Takacs David 2015.06.23. 22:27:40

ja értem a szöveg előtt irja kinek szól

szsa56 2015.06.24. 00:17:10

@cardiobascuralis: Más szemében a szálkát, magadéban a gerendát sem.

szsa56 2015.06.24. 00:31:04

@nemecsekerno_007: Végre néhány értelmes mondat. Csak az a baj, hogy akiknek szól, valószínűleg nem is értik.

Ad Dio 2015.06.24. 22:14:44

@rizy:

Várom a megvilágosító magyarázatot :-)...

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2015.06.25. 10:14:19

@Nicktolvaj: Hogy el sem olvastad - legalábbis nem értő módon - azt onnan veszi, hogy butaságokat írsz.
A posztoló nem a magyarokat rugdosta, hanem a magyar közélet alakulását. Azt pedig joggal.

Te viszont a legelső kommentedben azonnal zsidóztál, és utána sem találtam egyetlenegyet sem, ahol nem ezt tetted volna.

Nem sokkal később már buziztál is. Várj öreg! Azt hiszem a cigányokat még kifelejtetted! (bár bevallom, nem böngésztem végig az összes kommentedet)

Igen barátom. Te náci vagy. Egybites. Szerintem a napsütésről is eszedbe tud jutni bármi a zsidó/buzi/cigány hármasról.

Tudom, mit fogsz válaszolni. Betettem egy borítékba. Fogadást fogok nyerni, úgyhogy alig várom.

Takacs David 2015.06.26. 12:55:25

Hát egyetértek,szerintem abban a bejegyzésben nincs semmi sértő,én úgy értékeltem hogy magyarország bizony szép.Sajnos valakiknek el kell mennie e szép hazából ,másokpedig úgy döntenek hogy elmennek mert csipetnyivel talán job lesz másutt mint a szülőhazájukban. Na ezeket az embereket nem tartom teljes magyarnak.Mert ha valaki annak tartja magát,legyen hű a hazájához,s nem holmi jobblét reményében iszkoljon el gyáván,félve attól mi vár rá itt.Ezek az emberek többre becsülik a pénzt s a kényelmet mint nemzetiségüket.
Szerintem nem a zsidókat kellene szapulni,abban a "bejegyzésben" én nem találtam semmi köthetőt a zsidókhoz.
Tehát szerintem aki olyan kommenteket irt,menjen el az orvoshoz mert lehet követik a zsidók tucatnyian,s "kinozzák" éjjel nappal hogy ilyeneket irjon, magyarul ELMEBETEG mint hitler.

Anikó Kubinka 2015.06.29. 06:42:54

@törökmonika: kedves Mónika , borzalmas érzés lehet olvasni ezeket a kommenteket , meg vagyok döbbenve , csak azt szeretném neked mondani , hogy a hazaszereteted ettől ne változzon meg, ezek az emberek nem tudják mit beszélnek , a mindennapjaikat a fertőzött gyűlölet táplálja , de ez egyszer majd talán megváltozik ! Remélem !

Aurora Nemes 2015.06.29. 07:43:03

Fejti a saját telkén a vásárolt zöldborsót, kisz táborba és tánciskolába járt, (akkor mon. 60 évesnek kell lennie, de nem lehet, hiszen harmadikban már angolt tanult, ami ugye a demokrácia vívmánya), imádja a magyar nyelvet, egyrészt őt nem üldözték soha, (a másrészt lemaradt), csak az nem derült ki (csak számomra?), mit is akar tudatni velünk törökmonika.
Kubinka Anikó szerint ez hazaszeretet.

Aurora Nemes 2015.06.29. 07:44:40

Bocs. A mon. 60, az minimum 60 akar lenni.

Géza Fispán 2015.06.29. 08:34:45

@Nicktolvaj: Tudod zsenikém mélységes tudásodhoz pár kiegészítés, nehogy ilyen hülyé halj meg:

"Hruscsov, Uljanov, Trockij, Alinsky, Begin, Ben Gurion, Sharon, Albright, Marx, Engels, Haynau, Roosevelt, Eichmann, Eisenhower - hogy csak a legismertebbeket említsem, ha a népirtó hajlamokról esett szó.
Mao ce Tung és Hitlered kimaradt...:)

Pl Marx és Engels gyilkosságait ha felsorolnád...:)

1/Joszif Visszarionovics Dzsugasvili 1878-ban született a cári Oroszország grúziai tartományában, a fővárostól 150 km-re északnyugatra fekvő Gori kisvárosban.
Tehát grúz volt.

2/Joszif Visszarionovics: eredeti nevén Dzsugasvili (1879–1953). 1894–99 között a tifliszi (tbiliszi) papi szeminárium hallgatója.

off a papi szemináriumba zsidókat nem vettek föl ab ovo.

"Hruscsov, Uljanov, Trockij, Alinsky, Begin, Ben Gurion, Sharon, Albright, Marx, Engels, Haynau, Roosevelt, Eichmann, Eisenhower - hogy csak a legismertebbeket említsem, ha a népirtó hajlamokról esett szó.

Egyébként Sztálin is zsidó származású volt. Örmény zsidó."

Géza Fispán 2015.06.29. 08:37:33

@Nicktolvaj:

Nem csodálom, hogy olyan beszari, náci patkány vagy, hogy a neved sem mered leírni...:) Mindig ilyen beszarik votatok... :)

Géza Fispán 2015.06.29. 09:02:14

@csongorbela:

Ráadásul a hülyébb nácik közül akik az információikat a metapédiáról , kurucinfos és hasonlókról szerzi..szerzik... :)

Géza Fispán 2015.06.29. 09:05:30

@cardiobascuralis: @mortullus: Neked is csak beszari, névtelen beírásokra tellik, mint nicktolvajnak. Ez a másod nicked beszarikám ?

Takacs David 2015.06.30. 02:13:15

@Aurora Nemes: nem egy nemzedékre gondolt talán,de a te elmédtől ugylátszik messze esett az értelem. aurora nemes

Ildikó Rödönyi 2015.06.30. 12:45:39

Itt is látható a lenyomata orbán egész társadalmat morálisan lezüllesztő tevékenységének. Politikai haszonszerzést remélve egymás ellenfordított családokat, társadalmi csoportokat. Hogy fölhasználhassa, szabadjára engedte a primitív ösztönlények testvérgyilkos, káini indulatait.
Ezek a gyönge jellemű, manipulálható káinok habzó szájjal zsidóznak, libsiznek, vadul gyűlölködnek. Megvetésre méltó, szánalmas figurák, mégis, a lelki deformitásukkal együtt vállalnunk kell őket, mert valahol ők is magyarok.
Nagyhangúbbak, erősebbek, mert erőszakosabbak nálunk. És sajnos, sokan vannak.

törökmonika 2015.06.30. 13:01:05

@Ildikó Rödönyi: igen, én is így gondolom.
Amúgy nincsenek olyan sokan.
süti beállítások módosítása