Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Áderné intelmei fiához, a kiemelt digitálishoz

2014.12.17. 08:58 | törökmonika | Szólj hozzá!

Andriskám, kisfiam,

látom, hogy tegnap kerestél, de le volt némítva a telefonom, nem hallottam a hívást.

Most csak gyorsan írok pár szót, és ha lehet, te is inkább a gmailen válaszolj, mert teljesen be vagyunk táblázva apáddal a héten, nem tudom, mikor érnénk rá pár szót váltani.

Márpedig most fontos volna.

Andriskám, most neked megy a sajtó, ugye tudod?

Beszéltünk erről már párszor, most is csak ugyanazt tudom mondani: fel se vedd a támadásokat.

Irigyek és demagógok.

Sok hülye drogos, kifutófiúk valamelyik ergya szerkesztőségben, persze hogy piszkálja a csőrüket, ha valaki tehetséges és sokra viszi fiatalon.

Figyelj, ezek évekig leisztolnak, mínuszos híreket gyártanak, aztán esetleg kiérdemlik, hogy elmehessenek valami sajtótájékoztatóra Kozármislenybe pogácsát enni. Beleőszülnek, mire rovatvezetőségig viszik, ennél több álmukban sem jut eszükbe.

És drogoznak is, továbbá a bukott baloldal fizeti őket. Igen, ilyen rosszul – nézd meg már, hogyan öltöznek, se egy gucci-táska, se egy rolex, hát így nem lehet megjelenni rendes helyen.

Ne is figyelj oda rájuk.

És látod, milyen jó, hogy befejezted végül a főiskolát, azt az idegenforgalmit, mert rögtön rendes állásod is került. Olyan jó digitális.

Mondtam mindig, már akkor is, amikor először kaptad meg a Jó tanuló – jó sportoló érmet, hogy azért tanulni is kell, nem lehet mindig csak focizni.

Látod, meglett az eredménye.

A főiskoláddal még sokra viheted, de azért a focit semmiképp ne hagyd abba.

Ép testben ép lélek!

Szorítottam ám neked nagyon, amikor mentél az állásinterjúra kiemelt digitális pozicióra, rettenetes lehet a sok prosztó között órákig ülni és várni, aztán ostoba, felkészületlen emberek kérdéseire válaszolgatni, teszteket írogatni (anyja neve? apja neve?) – de mindegy, látod, mondtam én, hogy sikerülni fog.

És most kiemelt digitális vagy. És nem is akárhol! A közmédiánál!

Majd ha lesz egy kis időd, meséld már elé, pontosan mivel foglalkozol, mert nem egészen értem ezt a beosztást. De biztosan van tiszta, szép irodád és titkárnőd is. Remélem, ügyesen tárgyaltál, kialkudtad a szolgálati autót, a mobilhasználatot, laptopot és a repi-keretet. Ne koszold az otthonit, nem azért vitted olyan sokra, hogy hazulról kelljen vinned a vajaskenyeret.

Tudod, ha valaki eljut önerejéből valahova, akkor nem lehet olyan, nem öltözhet és viselkedhet úgy, mint egy panelproli. A tiszteletet mindig követeld meg!

Szerencsére sok jót hallottam a cégről, a gyárról, ahová naponta jársz dolgozni – énszerintem nem lesz baj, fog menni.

És ha megunod, legfeljebb átigazolsz a külügy futsal csapatához.

A tehetség sokoldalú, ezt ne feledd, ott is megállnád a helyed.

 

Csókol szerető anyád, a digitális.

 

P.S.: Szólt a Lajos bácsi, hogy van két fölös jegye a következő Rolling Stonesra - van annyi szabadságod?

 

Szakirodalom: 

http://nol.hu/belfold/ader-fia-a-koztevenel-dolgozik-az-mtva-visszalo-1504851

http://www.fourfourtwo.hu/hirek/magyarorszag/-a-politikat-meghagyom-apanak

 

aderek.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr566989305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása