Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Angyalka mosolyt csal (továbbá gátlástalanul káromkodik)

2013.09.18. 11:50 | törökmonika | 1 komment

Bevallom, élethivatásomnak tekintem - a világbéke mellett - azt is, hogy derűt, mosolyt csempésszek a szürke, megfásult arcokra. Kis angyalszárnyon szeretek repkedni és feltörölni a könnyeket satöbbi (ami bornírt baromság még eszetekbe jut).
E célból belibbentem (értelemszerűen: a szárnyacskáimon, kis, rózsaszín puttós mosolykával a huncut gödröcském alatt, miszerint gribedli) az elmü egyik kirendeltségébe.
Kérdeztem dévajul, kissé csippentve a szememmel, hogy ez mégis mi a tetves, kacifántos és redvás lófasz, amit már megint küldtek nekem, holott minden számlánk rendezve, mit akarnak most itt több százezret tőlem, a felhők szélén bazsalygó, ma született ártatlanságtól.
Mondták, hogy valóban, egyetlen huncut kanyi elmaradásom nincs, szinte katonásan fizettem mindent, ám ez itt az éves elszámolószámla, azért ilyen sok, de nem olyan sokkal, nézzem csak meg az égtisztaságú szemecskéimmel, itt áll feketén-fehéren, hogy hogy itten több mint tíz százalékkal többet s tovább, de mindenképp drágábban égettem a napot, legalábbis az ő elszámolásuk szerint.
Kérdeztem negédesen: ez már a szájbabaszott kurvaanyjuk rezsicsökkentése volna?!
(Ezt természetesen, mert a ripacs típusú angyalkák közé tartozom, eléggé átható és erőteljes hangon kérdeztem, az úri közönség felé fordulva, mert az ember adjon magára.)
És igen. Ezekért a percekért érdemes nekünk, angyalkáknak a pór nép közé vegyülni.
Nem csupán az ügyintéző törölgette a röhögéstől a könnyeit, de a drága ügyfelek is egymás térdét csapkodták nagy vígságukban. Rezsicsökkentés, rezsicsökkentés, súgták, s újra elkacagták magukat.
Úgy érzem, ma is érdemes volt felkelnem a felhőtakaróim közül. 

angyalka_674727_94940.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr15522051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borcsi Lévay Vécseiné 2013.10.09. 18:15:34

Tökéletes a leírás, csak kiegészíteném azzal, hogy ugyanez a séma a többi rezsi ( víz, gáz ) számlákkal sőt már pl. a gáz alapdíj is + 27% áfás...
süti beállítások módosítása