Most az egy dolog, hogy folyamatosan jönnek felkérések ismeretlen ismerkedős oldalakról. Simán, olvasatlanul kitörli az ember, ha valami kiscsaj e-mailben közli, hogy lefeküdne velem. Velem ugyan nem, mert én csak szerelemből szoktam, de akkor nagyon.
De ha még egy kéretlen reklámlevelet kapok a tavaszi sminktanácsokkal kapcsolatban, felakasztom magam a kútban egy baltával.
Hülye picsák.
Nem gondoltatok még arra, hogy ki rosseb akarna lesmárolni egy akvarellt? Vagy hogy fogsz kinézni másnap reggel, amikor összefolyik a rúzsod a szemfestékeddel, te hülye liba?!
de mindegy.
Engem feltétlenül hagyjanak békén a reklámjaikkal. Igen, a tündibünci szandisokkal is.
A szupcsi édi kis topokkal is.
Tudom, mekkora vagyok, tudom, mekkora és mi áll jól nekem. Minden szempontból.
Tudom, milyen az idő, mert kinéztem az ablakon, nem kérek kéretlen reklámlevelet az időjósoktól.
Tudom, milyen kedvem van, nem kérek kéretlen reklámlevelet az asztrológusoktól.
Tudom, milyen munkahelynek felelnék meg – kölcsönösen -, nem kérek kéretlen reklámlevelet, hogy egyeztessem az alanyt az állítmányal a cv-mben.
Tudom, hogyan kell viselkedni egy állásinterjún, legfeljebb nem akarok – nem kérek kéretlen reklámlevelet, hogyan pakoljam az épp eléggé hosszú lábaimat.
Tudom, mivel akarok mosni, vasalni, szőrteleníteni – nem kérek kéretlen reklámlevelet.
Tudom, hogy van túlsúlyom - és pontosan tudom, hogy nem kéne megennem a harmadik rétest. Kisfaszom a bogyóitokba.
Tudom, hogy öregszem, pontosan tudom, hogy nincs az a csodakrém, ami ezt eltüntetni, na és. Meg miért is kéne.
Tudom, hogy az egyik akár tüdőrákot is okozhat, bár így tavasszal nyílnak a nemzeti dohányboltok, és tudom, hogy a másik meg öl, butít és nyomorba dönt, bármilyen koncesszió mellett is, alaptörvénybe foglalva.
Tudom, hogy csomó nyavalyám van, de juszt se fogok megvenni semmi olyan szart, amit az arcomba nyomtok reklámként.Ez gyakorlatilag elv már.
Drága, édes marketingesek.
Húzzatok el már a halál faszára és hagyjatok békén.
A célközönségeteket nagyon benéztétek.
Semmi 25-49 C-csoport.
Lófaszt, kontraproduktívak vagytok.
Azt gondolom, hogy ez most már világméretű mozgalom, amelyhez ezúttal csatlakoznék.
Hirdetsz? Arcomba nyomod a kedvenc filmem közben? Tele van veled a postafiókom?
Így jártál.
Innentől esélyed nincs nálam.
Van még egy rossz hírem: a következő generációnál sem.
Tökéletesen fölösleges milliárdokat reklámba feccölni – meg se látják. És nagyon jól teszik. De hiszen tőlünk tanulták.
Akinek meg az a legnagyobb problémája, hogy kissé száraz a bőre, úgy járt.
Na most arra a tizenvalahány emberre az országban azért nem alapítanék céget.