Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Hogyan neveljünk szélsőjobbos gyereket?

2013.01.06. 04:03 | törökmonika | 128 komment

Nem kis kihívás, nem könnyű feladat. Mi magunk, ugye, hosszú évek nehéz munkájával jutottunk el odáig, hogy végre ott a fal, annál jobbra már nincs.

Na de hogy a gyerek. Azt ki kéne még kupálni.

Lóból már nem szophat, bassza meg az elmúltnyolcév. Bölcsibe, oviba is kell vinni.

Mondjuk meg tehát neki, hogy hiába olyan jó fej a Ferkó, az egy büdös cigány, az olyanokkal mi nem állunk szóba. Kicsit sír majd, de attól erősödik a tüdeje.

A Fannival sem játszunk, mert az meg egy tetűhintás zsidófattyú.

A Márkó meg büdöslábú szlovák.

A másik meg román, feketeseggű.

A gyerek tehát ellesz az óvoda sarkában egyedül, de legalább nem keveredik a koszosok közé.

Otthon tévénézés helyett sms-eket írunk rovásírással az egyszerhasználatos mobilunkon, kalapáccsal.

Alvás előtt Wass Albertet olvassunk fel, de csak ha elég kegyetlenek vagyunk.

Aztán eljő az idő, és a mi kis pici szemünk fénye iskolába megyen.

Hát, nagyon nehéz tartani a mérlegformát, mert egy csomó szemétség jön be. Először is a latin ábécé. Meg az arab számok. Szerencsére van hittan, bár azt, hogy hogyan hozzuk össze a csodaszarvast az újszövetséggel, még ki kell dolgozni.

Nő az ebadta, haverkodna, csajozna/pasizna. Szerencsére itt vagyunk. Idejében meg tudjuk neki mondani, hogy kezeket a takaró fölé, és hogy nem állunk össze mindenféle jöttmenttel. Csak a magunk fajtájával. Vagyunk vagy hárman is az országban!

Megtanítjuk lovagolni. Akkor is, ha nem akar. Olyan nincs. Mindenki lóra született és turulba. Ez a mi országunk, mindenki más csak ingyenél benne, hogy rohadnának meg.

Én, mint derék mélymagyar, tudom, mi kell a gyereknek.

De ne pofázzon vissza, mert eljár a kezem, tudjuk a rendet.

Tiszteld apádat, anyádat. Ja, hogy ez az ószövetség? Akkor is.

Megy a gyerek középiskolába. Persze ott is sok a proli, a miszlik. Ha jól csináljuk, a gyerek tisztán tartja magát, füves cigit nem szív, sört nem iszik, legfeljebb gombát fogyaszt, mert az olyan ősi.

Mindenképpen tájékoztatni kell őt arról, hogy a Misike csak azért nem bukott meg matekból, mert zsidó. Viszont nem tud hátrafelé nyilazni,

Kikerül a munkaerőpiacra. Naná, hogy a sok buzi zsidó nem veszi fel, pedig szépen beszéli a magyart.

Innentől persze levesszük a kezünket róla, nyilazni, lovagolni már tudsz, bárkit utálni is – oldd meg, ez a világ rendje.

Az unokát majd a nyereg alatt puhítva hozd.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr395000694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric Teodor Cartman 2013.01.07. 08:11:56

Kedves Török Mónika!
Nem születik senki nacionalistának, sem rasszistának. De, az lehet, ha bántják sokat. Te az óvodától kezdted savazni a magyart. Tehát megkérdezem, hány esetről hallottál, amikor magyar gyermek vert cigányt-zsidót? Vagy, esetleg a szüleik? Én ilyenről sem hallottam! Annál többet az ellenkezőjét! Egy magyar nem kűldi a óvodába a gyerekét úgy, hogy tessék útálni a másikat! Még a cigány sem! Mi nem vagyunk rasszisták, nem születtünk annak. Viszont, az ilyen írások és a sok egyéb bántás miatt lehetünk. Persze, tudom ti nem féltek tőlünk. Tudjátok, hogy ketrecben vagyunk, vagyis karanténban. De vigyázz, ne nyúlj a ketrecbe, mert véletlen is haraphatunk, ha elérünk!:-)

2013.01.07. 08:23:58

@nemecsek ernő áruló: Sőt jobbikosok raboltak ki öregembereket vidéken, mondjuk Gyöngyöspatán, ők direkt feltörték a sok öregember pincéjét, ők bemennek és elhajtsák az öregemberek jószágait, meggyilkolják terrorizálják őket, ők másznak be más kertjébe és lopják le a termést, jobbikosok azok, akik megélhetési bűnözés címén fát lopnak, más erdőjében, ők a zsebtolvajok a buszokon, ők a biciklitolvajok, a jobbikosok szoktak az iskolákban a3-4 évvel fiatalabb osztálytársaikat kirabolni, elvenni a pénzüket stb. és ők ölték meg Marian Kozmát, Szögi Lajost, Bándi Katát és legutóbb ők ranadliroztak szigethalmon. Ugye ha jól emlékszem? Arra viszont nem emlékszem, hogy a Jobbik bármelyik tagja is öregembert vert volna, ha igen hol, mikor és kit!

2013.01.07. 08:25:25

@nemecsek ernő áruló: Amúgy meg nem vetítek ki semmit, az te vagy, ami a megjegyzéseden is látszik, csak legyünk polkorrektek és ne magyarázzuk félre a dolgokat.

nemecsek ernő áruló 2013.01.07. 08:35:39

@ariskerase: A különbség az, hogy én nem védek bűnözőket, és örülök, ha a törvény kezére kerülnek. Te meg támogatod őket, és teli pofával zsidózol, ha egy "hazafi" bűnözőt megfognak.

Zlinszky Ákos 2013.01.07. 08:36:07

Ez a sötét zsiráf is csak egy nem hiába született!!!A hátába kéne késsel belevésni a hülyeségeit!!!

moszkvicssluszkulcs 2013.01.07. 08:44:21

Nem kell a gyereket nevelni szélsőjobbosnak. Elég, ha van cigány ovistársa, osztálytársa, vagy csak naponta lát cigányokat az utcán, a boltban, buszon...

Zlinszky Ákos 2013.01.07. 08:46:18

Tudjátok mi a zsiráf ugye?????

csavari 2013.01.07. 08:52:42

@rezsoatya:

Talán először a "szerzőnek" kellene írnod a gyűlölködés kérdésében, én csak reagáltam az ő stílusában! Az írás gondolom a "szerzőtől" származik ha ő írta alá, tehát neki kell, hogy címezzem az észrevételemet! Te nem rabbi vagy véletlenül? Azok szoktak a tényekre ferdítve illetve mással foglalkozva reagálni mivel cáfolni nem tudják!

rezsoatya (törölt) 2013.01.07. 09:01:44

@csavari: a blogiro valoban kemenyen fogalmazott, ismerve azonban eddigi irasait, korantsem gyulolkodo (en is csak az ujsagiroi munkaibol ismerem). De ez egy olyan tema, amit nem lehet "barbie stilusban" megirni.
Es nem vagyok rabbi, sot zsido sem. Katolikusnak neveltek, de gondolkodom (remelem!)

Fatal Error! System Halted! 2013.01.07. 09:05:29

Nálam nincs lelkesebb ember, amikor a széljobbereket kell szurkálni...

...de ez az írás nem jó.

Még ha tartalmaz is igazságot. Pl régebben láttam az iwiw-en, amikor egy széjobbos család részt vett a gárdaavatáson... a gyerekeikkel együtt, egyenruhába öltözve.

pinky, the brain 2013.01.07. 09:18:26

gondolom ez a liba életében nem olvasott Vass Albert művet... na az ilyent kéne kiirtani nem a zsidókat vagy cigányokat...

csavari 2013.01.07. 09:25:40

@rezsoatya:
Akkor a válaszom se volt gyűlölködő!
Az erdő péter és lékai féle katolikus vagy, na azokból nem kérek!
Ezért nem gyakorolja rengeteg katolikus a vallását!

2013.01.07. 09:28:41

@pinky, the brain:
Mert? Mi van Vass Alberttel? Szar.

2013.01.07. 09:30:57

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Szerinted a szélsőjobbos keresztény???
Utalnék Hitlerre, a nácikra, vagy a honfoglaló magyarokra.
Kicsit kellene tájékozódnod.
Vagy gondolkoznod. Ja, az nem megy, meg kell kérdezned a véleményed a felsőbbrendűtől. Térdelj, imádkozz, majd megjön a gondolatod!

Anti Anyag (törölt) 2013.01.07. 09:32:26

Ebben az országban (sajnos) nagyon nem a ballibsik által meghatározott szélsőjobbos gyerekekek a probléma.

Azzal együtt jellemző, hogy egy liberálisnak(?) mi a szélsőjobb. Wass Albert, rovásírás.

Mit szólnának ezek, ha Izrael nem esne a "nagyon szeretjük" kategóriába?

A rovásírás "nekünk" kb. olyan, mint neked pld. a héber írás, amiért én téged soha nem szélsőségeznélek.

Mr. Mojo 2013.01.07. 09:32:37

Egyre inkább úgy érzem, hogy IQ-hoz kellene kötni a szavazás mellett a blogírást is. Ezek itt egy butus tinédzser gondolatai, a neki épített kész panelekből. A világ bonyolultabb, de a gyerekek nem tudják, mikor is hallathatják a hangjukat, nem tudják és ismerik a bölcsességet. Ez csak kutyaugatás, ezek alapján az ember legszívesebben valóban szélsőjobbos lenne.

Anti Anyag (törölt) 2013.01.07. 09:35:01

@Könnyen elkaptuk, uram!: A honfoglaló magyarokkal mi a problémád? Antiszemiták voltak?

(Főleg úgy, hogy egyrészt nem egy honfoglalás volt, másrészt nem járt semmiféle népirtással).

Leone_510 2013.01.07. 09:35:54

" Hogyan neveljünk szélsőjobbos gyereket? "
pl. úgy , hogy egy senkiházi ostoba cikkeit olvastatjuk vele , több nem is kell :)

Anti Anyag (törölt) 2013.01.07. 09:37:19

@Mr. Mojo: Éppen az a gond, hogy ez nem egy buta tinédzser és erre meglett, magukat értelmesnek gondolkoló felnőttek is helyeslően bólogatnak.

Ezen a térfélen mindenki ilyen, ha másképp gondolkodsz, te is szélsőjobboldali vagy.

Persze nem véletlenül vannak olyan kevesen és olyan sokan a médiában.

Mr. Mojo 2013.01.07. 09:39:01

Szomorú vagyok. Gyere maúnika, megsimogatom a homlokocskádat, és majd szebb holnapra ébredsz, babázhatsz is.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.01.07. 09:45:26

@moszkvicssluszkulcs: A lányom olyan oviba járt, amikor még a város szélén laktunk, ahol úgy kb. fele-fele arányban voltak cigányok és nem cigányok. Mint a lakosság. Semmi érdekeset különbséget nem vett észre azon kívül, hogy a cigány gyerekekért általában az egész család jött és az egész család hozta. Nem mondom, hogy nem voltak időnként konfliktusok (elsősorban higiéniai okokból), de egyáltalán nem volt különbség gyerek és gyerek között.

Mire iskolás lett, kertvárosban béreltünk házat, abszolúte elit környék. Az iskola is. Ugyanakkor finanszírozási okokból egy-két cigány gyerek került minden évfolyamba. A gyerekek kinézték a lányomat, mert leállt a szünetben játszani a cigánylánnyal. "Miért játszol vele? Nem látod, hogy cigány?"

De ez a probléma megszűnt, mert a szülői közösség sikerrel kitúrta az összes cigánygyereket. Azok szívesen is mentek máshová, mert őket nem autóval hozták, hanem gyalogoltak a város túloldaláról.

Nem vonnék le tanulságot.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.01.07. 09:50:42

@Rendíthetetlen Álamkatona: Úgyhogy szegregált "fehér" iskolába járunk most.

A kedvenc viccemet elmesélném:

Első osztályos gyerekek visszamennek a tanterembe az óraközi szünetről.

A tanítónéni kikérdezi az ABC-t a gyerekektől.
– Tamás, te mit csináltál a szünetben?
– Homokból várat építettem.
– Nagyon jó. Betűzd azt kérlek, hogy "vár"!
– Vö, á, rö.
– Piros pont, leülhetsz.

– Zsófia, te mivel játszottál?
– Én Tamásnak a várárokba hordtam a vizet.
– Ez is nagyon jó: betűzd nekem, hogy "víz"!
– Vö, í, zö.
– Ügyes vagy, te is piros pontot kapsz.

– Rómeó, te mit csináltál az udvaron?
– Tamásnak és Zsófinak akartam segíteni, de elzavartak, azt mondták, velem nem játszanak, mert cigány vagyok.
– Gyerekek, ez nagyon nem szép dolog! Tudjátok, minek nevezik ezt? Negatív diszkriminációnak. Rómeó, betűzd nekem szépen: "negatív diszkrimináció"!

Anti Anyag (törölt) 2013.01.07. 09:51:43

@Rendíthetetlen Álamkatona: Ez kb. ötösöm van a lottón kategória. Megtörténhet, de nagyon nem jellemző.

Egy haverom lánya azért mondott fel a zsidó magán oviból, mert a szülők rászóltak a gyerekekre, hogy elmenetkor a személyzetnek nem kell köszönnie és eléggé éreztették vele, hogy gój.

Ez is megtörtént. Csakhogy Mo.-ra sem a zsidó magánóvodák nem jellemzők, sem a gazdag zsidó szülők.

A te eseted simán el tudom képzelni pld. a Rózsadombon, vagy akár a XVII ker, gazdag részén, de szinte az összes más suliban kizárt.

rezsoatya (törölt) 2013.01.07. 10:10:37

@pinky, the brain: nicsak, egy ujabb egyszeruen gondolkodo!
@csavari: hat eppen, hogy nem! Azert irtam a "de" szocskat. Es temahoz kapcsolodoan azt, hogy "neveltek..." de szegeny jo szuleim reszerol nem "sikerult". Tudod, az elso "pofont" hateves koromban kaptam, amikor a vasarnapi miserol kijovet az ajtatos szuleim kezdtek szidni a kommunistakat es a zsidokat. Akkor, igen akkor elgondolkodtam a toleranciarol! Az, hogy amig nem bant engem valaki, addig milyen alapon mondok rosszat rola, foleg miert altalanositanek (a megbocsatasrol nem is beszelve!) A cikkiro sem igy szuletett, kemeny elete lehetett.
Es azt is elfogadom, hogy mas messzirol itelkezni (ld. ciganyokrol) es mas, aki egy kozossegben, faluban el egyutt veluk es mindennapi attrocitasok erik. Es meg akkor sem altalanositanek. De az orszagban ciganyozni, zsidozni napi szinten gyakorlat. Mert a magyar az ilyen. Pedig (altalanositok!) az emlitettek osszetartanak. Tan ezt nem erti meg a magyar ezert e frusztracio. Es akkor jon a lovasnemzet, rovasiras, pirospotty. Mire fol?
Alazat, uraim, alazat!

2013.01.07. 10:11:15

@Anti Anyag:" Szerinted a szélsőjobbos keresztény???
Utalnék Hitlerre, a nácikra, vagy a honfoglaló magyarokra."

Írtam én itt bármit, ami a honfoglalók becsmérlése lett volna?
Nem voltak keresztények, bár találkoztak a kereszténységgel.
Rege a csodaszarvasról. Gyönyörű, lélekemelő .
Nem kersztény. De ez nem baj. Szerintem.

sulcus (törölt) 2013.01.07. 10:16:00

Jó néhány náci kommentből végra megtudhattuk:ilyen egy gyűlölettől fröcsögő szélső balliberális keresztény ellenes cikk... :-)))

2013.01.07. 10:18:18

@Anti Anyag: (Főleg úgy, hogy egyrészt nem egy honfoglalás volt, másrészt nem járt semmiféle népirtással). "

A tények: nem tudjuk, elméletek vannak, például a kettős honfoglalás, László professzortól.
Népirtás nem volt, rablás, dúlás igen. A magyarok nyilaitól...
De ez nem kritika, csak pontosítás. Az a kor ilyen volt, utólag, a mai erkölcs tükrében nem lehet megítélni az akkori viszonyokat. Ezért is hülyeség a zsidók őshonos népekkel szembeni népirtásáról beszélni. Egymást is irtották. Olvasd el Josephus Flaviust.
Vagy ezért sem lehet megítélni a honfoglaló magyarokat, mint antiszemitákat. Eleve nonszensz, de ha találkoztak volna, akkor sem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.07. 10:31:52

ez most vicces poszt, vagy komoly???

sántaturul 2013.01.07. 10:32:58

@csavari: igen tisztelt turultojotta posztoló! millen értékekről vizionál vajon? csak nem az iráni, babiloni, mittomén származásunkról, nyereg alatt puhított multunkról, prehisztorikus droghasználó sámánkodásunkról? monnya má meg, most, a jelenben mi a jó büdös fene értéket tud felmutatni az ön által képviselt eszmerendszer. eltekintve persze a germán eszmék utánérzéseként megjelenített hablatyot.

törökmonika 2013.01.07. 10:34:18

én mindenesetre jól szórakoztasm a frusztráltságaitokat olvasván :)

törökmonika 2013.01.07. 10:36:25

babák. kicsit több humorérzéket. rögtön könnyebb lesz az élet! :)

Ne dudd gi 2013.01.07. 10:43:03

Ennyi hülyét aki ezt a szarkasztikus írást egy az egyben komolyra veszi?
Hihetetlen!

Anti Anyag (törölt) 2013.01.07. 10:57:34

@Könnyen elkaptuk, uram!: Épp most olvasom, hogy már ő is azt mondta zártabb társaságban, hogy nem kettős, hanem többes. (Van benne logika, akkoriban hosszabb távon az tudott egy területet megtartani, 1. akiknek volt rendszeres utánpótlása a népesség terén, 2 valami újat tudtak, fegyverek, haditechnika, élelmiszerellátás, általában technológia. Ez tipikusan jellemző a rómaiakra, a hunokra és egészen biztos, hogy a hunok előtt (és után) a magyarokra is. (Ha Mario Alinei etruszk elmélete igaz, ott a válasz).

Szerintem az egész kérdéskör esetében vissza kellene menni a kezdőpontra és onnan újrakezdeni, kizárni belőle a politikát és visszamenőleg mindazok elméleteit, akikre a legkisebb politikai érdek vetül.

Fentieket igazolja az is, hogy itt nem voltak vallásháborúk, a kereszténység a helyi (magyar és magyarokkal szövetséges népek) népesség letelepedése és stabilizálódása után sok évvel érkezett, akkor is inkább politikai oldalról és a szövetségkötés, háborúk elkerülésének volt nálunk szerepe. (Szt. István egyszerűen felismerte, hogy Európa hatalmi struktúrájában akkor vehet részt, ha elfogadja a keresztény vallást).

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.01.07. 11:17:12

@törökmonika: én ugyan nem ismerem eddigi munkásságodat (ezek után különösebben kíváncsi se vagyok rá.... meg amúgy sem), de ezen írás alapján benned érezhető némi frusztráltság.

ja, és mielőtt elfelejteném: :) <- meeerhogy ez úgy tűnik valami fontos dolog lehet számodra.

endi21 2013.01.07. 11:41:58

Nem olvastam el a kommenteket, sejtem, vannak köztük ilyenek is és olyanok is. Nem vagyok se jobb-, se baloldali. A szöveget uszítónak, gyűlöletkeltőnek találom. Néha belefutok az írója facebook-os megnyilvánulásaiba, nagyon zavar, h ha bárkivel, bármilyen pitiáner összetűzése vagy egyetnemértése van, azonnal lenácizza. Török Mónika egy frusztrált, megkeseredett, gyűlölködő nővé vált az elmúlt évek során, akinek a vagdalkozása többnyire csak a levegőt éri. Sajnálom őt. Szemünk láttára ment tönkre az élete. Ajánlom neki, ahelyett, h egész nap a gép előtt ücsörög és fröcskölődik, vicsorog, inkább sétáljon egyet a hóesésben, járjon moziba, színházba, normális - lehetőleg nempolitizáló - emberek közé, fedezze fel az élet és a barátság igazi szépségeit.

Karnamantra 2013.01.07. 11:53:26

@ajánlommagam: "agymosott libsi"?

Vállalom! Mint te a nacionalizmist.

"mert se hazája, se gerince, se hite, se semmi olyan erénye nincs..."

És ez miért baj? Enélkül nincs jogom itt élni, ahol születtem, és felnőttem?

"..., ami kellene ahhoz, hogy kimondhassa: ide tartozom, vállalom."

Ezt te döntöd el? Hol élsz te, kinek képzeled magad? Magyar vagyok, különben nem itt lennék, de IDE TARTOZOM. VVezéred mindent megtesz, hogy egyre rosszabbul érezzem magam (pedig nem szavaztam rá, mégis ő irányítja az életemet), válllalni pont ezért nem is vállalom. Viszont mindent megteszek, amire erőforrásomból telik, hogy minél komfortosabb legyen a hazám - minél több(féle) ember számára. Akinek nem tetszik...

kifordított nagyanyó 2013.01.07. 11:56:03

Hogy neveljünk szélsőjobbos embereket?
Ilyen czikkekkel.

Karnamantra 2013.01.07. 11:58:10

@rezsoatya: Ez nagyon tetszett! Valahogy így vagyok én is. Antiszemita exem nem értette, miért nézem hülyének. Amikor visszaadtam a jeggyűrűt, már kapisgálta. Apám megígértette velem, hogy fehérbőrű férjem lesz. Hát, ilyenek vagyunk... De mindig lehet tanulni, és igen, az alázat nagy kincs.

kennyking 2013.01.07. 12:03:38

Hogyan neveljünk szélsőjobbos gyereket? Nagyon egyszerű. Pár éve történt, amikor még általánosba járt a lányom.Két faluval "odébbról", jött két kislány, mert a szüleik kivették őket az ottaniból, mert már csak hárman voltak magyarok az osztályban.A többségi kisebbségiek 100 ft védelmipénzt szedtek tőlük naponta, a tízóraijukat elvették és a tanárok megkérték a magyar szülőket, hogy ne járassák az iskolába a gyerkeket márkásabb ruhába, mert tornaóra után a norvég cserediákok abba öltöztek be.ha a tanár ezt szóvá tette, bejött a szűk család fenyegetőzni.A lényeg, hogy maradt egy magyar az osztályban, akinek történetesen szélliberált szülei voltak.Hiába kérték a tanárok a szülőket, hogy vigyék el a gyereket, mert mindennap megalázzák, megverik, a szülők hagyták, mert tolerancia, meg minden ember egyenlő, stb.Aztán nem tudom mi lett a gyerek sorsa, de nincs kétségem felőle, hogy nem dillemázik később, hogy liberális világnézete legyen vagy inkább rasszistává váljon.( A rasszista nem egyenlő a szélsőjobbal, mert világnézetre függetlenül utálja mindenki a norvégokat.Igen , a liberális is !!!)

rezsoatya (törölt) 2013.01.07. 12:11:41

@endi21: nem vagyok FB-os, nem tudom. Nyilvan, kepet alkotni csak alaposabb megismeres utan lehet.
De hogy gyulolkodo, megkeseredett lenne? Figyelmedbe ajanlom:

torokmonika.blog.hu/2012/12/26/az_ember_akit_szeretek

Szerinted?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.07. 12:14:05

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Szerinted a szélsőjobbos keresztény???"

Nem értem a kérdésedet. Úgy általában minden szélsőjobbos keresztény-e? Ennek a kérdésnek semmi értelme. Kereszténynek csak egyénileg lehet lenni, nem egy politikai csoport tagjaként.

Vannak keresztény szélsőjobbosok, vannak más vallású szélsőjobbosok, s vannak ateista szélsőjobbosok is.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.07. 12:16:03

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Utalnék Hitlerre, a nácikra, vagy a honfoglaló magyarokra."

Hitler, ha jól tudom, nem volt keresztény saját önbevallása szerint. A nácik pedig megosztottak voltak e kérdésben.

A honfoglaló hogy kerültek ide? Többségük nem volt keresztény.

"Kicsit kellene tájékozódnod."

Miről?

endi21 2013.01.07. 12:19:22

@rezsoatya: Ha meg lenni neki ez az ember, nem ücsörögne egész nap a gép előtt és nem gyűlölködne, uszítana ennyire... talán...

sírjatok 2013.01.07. 12:20:44

@törökmonika: lehetne, lehetne, oszt valahogy megse az lett

Karnamantra 2013.01.07. 12:24:51

@kennyking: Akkor sem a gyűlölködés a megoldás, meg az előítélet. Nem szabad gyűlöletre nevelni a gyereket.

kifordított nagyanyó 2013.01.07. 12:26:16

Egyébként nyilvánvalóan minden a magyarok alapvető zsigeri rasszizmusa és antiszemitizmusa miatt van.:))
Nem kell erre nevelni minket.
Mi így születünk.:))
Szóval:Ekkora ökörséget!
Vagy adtad volna elő legalább viccesen.
Te sem vagy jobb ,mint a másik oldal.

Karnamantra 2013.01.07. 12:29:33

@Karnamantra: Azért nem, mert nem érti, mireföl az utálat, és amikor felnő, elkezd dolgozni, szavazni, akkor nem lesznek érvei, mert a vélemény nem a sajátja.

kennyking 2013.01.07. 12:30:47

Nem a szülők vagy a tanárok nevelik a gyereket gyűlöletre, hanem az élet, ( pontosabban azok, akiket nem kéne gyűlölnie, viszont ők gyűlölik.)
Lehet, hogy te mélyen és átéléssel szeretnéd azokat, akik naponta megaláznak, megvernek, de a többség nem ilyen.Ahogy mondják, akit megharapott a kígyó, az a gyíktól is fél.Ha egyszer konfliktusba kerülsz egy norvéggal, legközelebb nagy ívben kikerülöd.Valószínüleg így tovább élhetsz, mint ha mindig házhoz mennél a pofonért.
A nagyobbik lányom volt fiúja nagyon antirasszista volt.Megkérdeztem tőle, ha éjjel az utcában befordul vele szembe tíz cigó a másik oldalon tíz gárdista, melyik irányba indulna el? A gárdisták felé, válaszolta.Mondtam neki, hogy akkor gondolkodjon el azon, miért is rossz az előitélet.

rezsoatya (törölt) 2013.01.07. 12:34:23

@endi21: szerinted lehet Magyarorszagon "nempolitizalni"? (azonkivul, h homokba dugja az ember a fejet?) Meg innen sem lehet, pedig 3000 km-re vagyok. 56 evet leeltem ott, dolgoztam, harom gyereket egyedul felneveltem tisztessegben, hazam, kocsim joletem megvolt, aztan jottek ezek, meg a haverjaik, orbanhaverjademjan azt mondta, hogy nincs szukseg muveszekre, hat tenyleg nincs (lasd MMA), igy eljottem! Nem orommel, gondolhatod! De otthon vannak a barataim es sok ismeretlen is, akikkel egyutterzek.
Amugy nem kell gep elott ucsorogni. Van olyan munkakor. Ott a telo. Azon is lehet. 21. szazad.

Karnamantra 2013.01.07. 12:43:33

@kennyking: Megharapott... ez jó szó. Egyszer engem lebarbározott egy katolikus. Vérig sértett, 10 év kellett hozzá, mire fel tudtam dolgozni. Azt gondoltam, mindegyik így gondolkodik, lenéznek engem, a "fajtámat". De túltettem magam rajta, mert rájöttem, hogy még őket is szeretni kell. Vagy legalábbis elfogadni. Ja és nem szabad általánosítani...

A cigányok csak loptak tőlem a faluban, ahol 14 évig éltem. Meg ricsajoztak, beszóltak Nyolcadikban már jóhaverok voltunk, köszönhetően a kommunista, csupaszív ofőnek. A pénz jön, megy. És még mielőtt rátérnénk az erőszakra, gyilkolásra: éppen elég azt az egy-két-több embert gyűlölni, aki elköveti. Felelőtlenség megbélyegezni ártatlanok tömegét.

kennyking 2013.01.07. 12:50:12

@Karnamantra:
Nem akarlak meggyőzni.Barátkozz velük.Én nem teszem, és ez nekem így jó.Személy szerint inkább megbélyegzem őket mind egy szálig, minthogy egyszer is egy közülük kárt okozzon nekem.

endi21 2013.01.07. 12:51:56

@rezsoatya: Igen, lehet ma Mo-n nempolitizálni is. Én is ezt teszem. És köszönöm, jól vagyok. Ritkán nézek fel a face-re, ma megtettem és meg is bántam. Inkkább olvasom tovább Stendhalt és nagyon élvezem. A ilyen mocskot, amibe itt véletlenül beleléptem, igyekszem lepergetni a cipőm talpáról.
Együttérzésem mindazokkal, akiknek megélhetési problémáik vannak - nekem szerencsére momentán nincsenek. Ám ha lesznek, akkor sem fogok politizálni mert csak egy életem van és nem fogom gyűlölködésre-uszításra pazarolni. További szép napot!

rezsoatya (törölt) 2013.01.07. 13:09:40

@endi21: Stendhalert riszpekt, en is szeretem. A politizalas nem feltetlenul gyulolkodes, lefeljebb Mo-on. De ha csak azt mondod, hogy a fenebe, dragabb lett a kenyer, vagy a villamosjegy, mar azzal is politizalsz. Es sajnos nem mindig anyagi kerdes. Az "egy eletem van"-nal nagyon is egyetertek. Nekem 56 evig igertek, h MAJD jobb lesz. "Asszem" nincs masik 56 evem ra, bar semmi bajom.
Neked is szep napot!

Karnamantra 2013.01.07. 13:10:48

@kennyking: Majd akkor fog fájni a fejed, amikor egy fehér ember okoz neked kárt. Vagy akkor meg rá lehet sütni, hogy proli? És ha nem az? Én sem akarlak meggyőzni, csak azt hajtogatom, hogy a gyűlölködés további gyűlölködést szül. Már rég visszaütött, lásd magát a posztot. AZ lesz a bölcs, aki előbb elkezdi.

"Az emberek meg akarják változtatni a világot, de arra nem gondolnak, hogy magukat változtassák meg". Állítólag Tolsztoj mondta. Érdemes elgondolkodni rajta. Nekem talán sikerülni fog, bár még csak az elején vagyok.

kennyking 2013.01.07. 13:17:43

Sok sikert.
Alapvetően nem vagyok gyűlölködő ember, de előitéletes vagyok.Személy szerint nem bízom meg senkiben sem, tehát a fehér emberben sem.Ma Magyarországon nem lehet megbízni az államban, a rendőrségben, az igazságszolgáltatásban, a boltokban, a cégekben, stb. gyakorlatilag senkiben sem. Ezek után a cigókban bízzak?

Karnamantra 2013.01.07. 14:29:55

@kennyking: Nem kényszer, belülről kell jönnie. De elértem, amit akartam: már egyenlőként kezeled őket. :)

2013.01.07. 14:47:01

@Anti Anyag: teljesen egyetértek, kizárt dolog, high 250-300 ezer ember belakjon, megtartson why ekkora területet, és még a haderö zöme bebarangolja egész Európát is.
Föleg, ha a hunokkal vetnük össze.

Kentetsu 2013.01.07. 14:55:44

Sok kedves hozzászólónak, aki magára ismert és ezért sértetten nekiesett a billentyűzetnek:

Privát véleményem az, hogy az a jelenség, amit a blog írója leírt, létezik. Mint ahogyan az is jellemző, hogy az agymosás csak a gyengébb szellemi szinten létezőknél működik. Legyen az jobbos, balos, vagy radiátor.
Az is igaz, hogy a cionista szélsőségeseknél a goj az ellenség, a szélsőséges muszlimnál a hitetlen, a nácinál mindenki aki más, vagy nem az ő gondolkodásuk mentén látja a világot.
Az a legnagyobb probléma, hogy szélsőséges mindig kevesebb van, mint aki embertársaira emberként és nem cigányként, zsidóként, sárgaként, buziként, stb ... tekint, csak a szélsőséges mindig hangosabb, erőszakosabb és butább, így olyan eszközökkel is él, ami pl. engem aggaszt.
A magyarságunkra büszkének lenni szép dolog, de magyarkodni már ciki... remélem mindenki értette a kettő között mi a különbség..
Én személy szerint szívesen ellátogatnék olyan rendezvényekre, ahol lovaglás, nyilazás, hagyományőrzés folyik, csak sajnos a legtöbb ilyen rendezvényen felcsendül a mocskos buzik és a taknyos zsidók örök slágerek.
Valamint azért is haragszom a magyarkodókra, mert egy olyan nagyszerű jelképünket mint a Turul és az Árpád sávos zászlók kisajátítottak és egybemostak a náci idiotizmussal.
Tehát lezárásként, a blog nem arról szól, hogy mindenki köcsög náci, aki büszke magyarságára, hanem arról, hogy minden köcsög náci úgy csinál, mintha büszke lenne magyarságára. Sőt továbbmegyek, nem csak úgy csinál, hanem el is hiszi, csak pont a magyarságra és a magyarságára hoz szégyent azzal, ha zsidózik, cigányozik és valakit azért lenéz, mert más mint ő.
Na jó napot! Adjon az Isten szebb jövőt! De tényleg ám!

2013.01.07. 14:56:34

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: te írtad: a kereszténységet miért kevered ide? Mármint a cikkíró. Mondjuk nem keverte. Írt cigány meg zsidó gyerekröl.
Próbálj gondolkodni.

Kentetsu 2013.01.07. 14:58:09

@Kentetsu: Bocsánat, kimaradtak az idézőjelek.
Helyesn :
"köcsög náci"
Mert én nem haragszom ám igazából rátok - kivéve a magyarkodásért-, csak sajnállak benneteket és remélem egyszer tényleg a szebb jövőért fogtok ügyködni és teszitek ezt gyűlölködés nélkül...

Kentetsu 2013.01.07. 14:59:31

@Karnamantra: Már arra is megvan a jelző, ha fehér rabolná ki. Az a liberális, vagy balos ... mindegy, csak más legyen, mint ő :)

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.01.07. 15:49:52

@pinky, the brain: Vass Albert művet bevallom, még én sem. Te?
Wagy máswalakire gondolok?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.07. 16:39:11

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Csinált egy gusztustalan ütést a kereszténységre, melyre semmi szükség nem volt.

2013.01.07. 19:18:32

@nemecsek ernő áruló: Azt, hogy te miről karatyolsz nem értem. Soha nem védtem bűnözőket sőt kettőnk közül szerintem én mindenfajta bűnözést elitélek, és nem próbálom megmagyarázni, hogy megélhetési bűnözés meg ilyenek, és nem szokásom zsidózni, viszont veled ellentétben mindig a tényekhez ragaszkodom, tudom furcsa de élnek olyanok is a világon akik másként gondolkoznak mint te, bár ezt olyan szuperdemokratáknak mint te is nehéz megemészteni. Még egyszer megkérdezem mikor és hol vertek meg a Jobbik tagjai öregembert? Mert cigányokról tudok, vagy már a te univerzumodban ők is jobbikosok? Ne mellébeszélj és félre, hanem a kérdésre válaszolj. Ja hogy nem tudsz válaszolni, mert hülyeséget mondtál, gondolkozz mielőtt leírsz valamit!

2013.01.07. 19:19:43

@törökmonika: Ha már ilyen vicces hangulatban vagy, akkor én is viccelődtem egy kicsit, amit külön neked ajánlok: sajatgondolat.blog.hu/2013/01/07/hogyan_neveljunk_szelsoseges_magyarellenes_balliberalis_gyereket

shakespeare 2013.01.07. 19:40:24

átjön a toleráns liberális erdélyi magyar a náci románok közül és nem érti, hogy mi a nagy zsidózás cigányozás Budapesten, milyen hülyeség már, aztán találkozik Heller Ágnessel, Gyúrcsány Ferenccel, Dániel Páterrel és torok monikakkal, Kertész Imrével, Kertész Ákossal és mindjárt megérti.

shakespeare 2013.01.07. 20:03:55

Monika kedves kapd össze magad és fejezd ki magasröptű véleményedet Tamási Áronról és más jelentősebb erdélyi magyar íróról is.
Nyírő is micsoda szégyen, rettenetes.
de ha nem ismernéd őket, ajánlok könnyebbet,
akár Petőfit is támadhatnád a szélsőjobbos eszméiért biza,
ma Petőfi azokkal a szavakkal szerinted Bajnai mellett buzdítana ? vagy talán az LMP mellett :-) ? netán MSZP-SZDSZ szónoka lenne ? :-D
írjál még, kifejezetten kérlek 1.5 millió erdélyi magyar nevében, írjál nagyon sokat, nagyon sokat csak, hogy tudják kire szavazzanak amikor Orbán odaengedi őket. nem szeretném ha egyetlen tévelygő is maradna.

törökmonika 2013.01.07. 23:57:02

én mindenesetre nagyon jól szórakozom a kommenteken.
erdélyi felebarátaimat egyetlen pillanatig nem féltem - ha túléltek eddig, most már csak összekacsintanak velünk. megvan a magukhoz való eszük, hajajj!
továbbá csókoltatom az összes, álnév mögé búj baromarcú kommentelőt :)

rezsoatya (törölt) 2013.01.08. 00:16:14

@törökmonika: sajnos a téma sem igazán szórakoznivaló - abban az értelemben... a kommenteken lehet, de inkább szomorú, hogy emberek mennyire nem látják, mi történik körülöttük.

www.youtube.com/watch?v=P05cHijUOTo&feature=youtu.be

törökmonika 2013.01.08. 01:14:05

@ariskerase: hát, picinyem, ez nagyon gyenge.

törökmonika 2013.01.08. 01:21:23

rezső atya: gyónok :)
az a redvás nagy büdös helyzet, hogy ha az index kiteszi a címlapjára a blogomat, amit egyébként baromira nem kérek tőle, akkor megjelennek ezek a csávók és kommentelnek. általában nem túl okosan, de legalább valami fizetésük van, ellentétben velem, aki munkanélküli vagyok.
háromezer a napidíj, de ott kell ülni iksz időben, iksz ideig a számítógép és a net mellett és bele kell hányni a monitorba.
ez is egy munka, talán jobb, mint bkv-ellenőrnek lenni :)
szóval kellő távolságtartás.
konkrétan hogy le vannak szarva.
akik értjük egymást, úgyis értjük.
ezek meg jönnek-mennek.
általában huszonéves csávók, vagy kihagynak egy szemesztert az egyetemen, vagy el se jutottak odáig - nem foglalkozunk velünk.
majd ha hozzák jönnek vizsgázni, akkor persze meresztik a szemüket.
pedig én nem vagyok előítéletes.
azonnal megkapják a karót, nem kell pakolni hozzá az arcukat :)

endi21 2013.01.08. 08:41:43

@rezsoatya: Köszönöm. Igyekszem egyáltalán nem politizálni. Úgy látom, a blogíró és a kommentelők többsége úgy politizál, akkora vehemenciával, mintha örökké élne... Zavar az egyoldalúságuk. Mintha csak a vagdalkozás töltené ki az életüket, de minek? Nézzék már meg a történelmet: egyszer fönt, máskor lent. Drágább lett a villamosjegy? Tíz év múlva lehet, h ingyenes lesz vagy még drágább vagy egyáltalán nem lesznek már villamosok sem. Nem hiszem, hogy T.M. éhenhal azért, mert munkanélküli. Nigériában valószínűleg éhenhalna, itt biztosan nem. Más perspektívából kellene nézni a dolgokat...
A világon lehet ezt azt javítani, azonban azonnal jelentkeznek az újabb problémák. Boldogabbak lettek-e a nők az emancipációval? Aligha... Sokan inkább teljesen tönkremennek bele, lásd T.M-át. Nem kellene, hogy így legyen. Vegyen vissza, adjon magának és a számítógépének heti 1-2-3 szabad napokat... bizonyára bölcsebb lenne, nyugodtabb és kevésbé ellenszenvesen megosztó. Talán boldogabb is. Kívánom neki.

rezsoatya (törölt) 2013.01.08. 09:22:01

@törökmonika: tudtommal a gyonaskor a buneinket mondjuk el a papnak (ez is mekkora hulyeseg!), ha ma valaki munkanelkuli Mo-on, az nem az o bune, hanem azoke akik felelosek ezert. De nekik meg nem kell ertelmiseg (legfeljebb lovas! :-) ), foleg, aki gondolkodik. A bertollnokokra meg kar is a szot vesztegetni. Boldogok a lelki szegenyek...

rezsoatya (törölt) 2013.01.08. 10:06:27

@endi21: nagyon szep, amit Monikanak kivansz, o ujsagiro, nyilvan akkor ir, amikor "tema" van, ez belulrol jon. Az emancipacio megint egy feneketlen tema, ebbe nem mennek most bele. Neked kivanok tovabbra is "politizalas nelkuli" eletet, orulok ha valakinek megadatik... szep napot!

törökmonika 2013.01.09. 04:01:35

az emancipáció az a nagyon meghökkentő felvetés, hogy a nő is ember.
felsegítem rád a kabátodat, mert nyilván béna vagy egyedül felvenni - de súrold fel nekem a szobát, mire hazaérek, a kutyaúristenit.
előreengedlek az ajtóban - álljon beléd a kés -, de nehogy már nekem kelljen elmennem a gyerekért.
és mosni ki fog.
én dolgozom keményen, te meg a seggedet növeszted.
nem elég, ha eltartalak?!
na jó, nem tartalak el, de az volna a világ rendje, nem?!
most ugatsz nekem, hogy kétszer annyit keresel és nyolcszor annyit dolgozol.
fogd be a pofád, mert eltalállak.
menjél bányásznak, ha akkora az emancipáltságod.
ja, hogy nem bírod el a fúrót?!
haha.
igaz, én sem, de én vagyok a férfi.
kussoljál be és menjél szülői értekezletre az iskolába.
igen, az én gyerekem is.
és?
én eltartom.
na jó, nem, de az volna a világ rendje, a kutyaúristenit.
nehogy már nekem kelljen porszívózni csak azért, mert itt lakom.
az a te dolgod.
azért tartalak el.
na jó, nem tartalak el, de az volna a világ rendje.
most jössz nekem itt azzal, hogy bankigazgató vagy.
na és? ki kérdezte?
kussoljál be és menjél mesélni a gyereknek.

rezsoatya (törölt) 2013.01.09. 09:20:20

@törökmonika: jajj, kedves Monika, ez megerne egy kulon bejegyzest!
Mert ez is neveles kerdese ugyan, atfedesek is lehetnek politikai nezetekkel, de az amit az elobb leirt, nem csak a szelsojobbos csaladokban fordul elo!

2013.01.15. 07:24:30

@törökmonika: Kb. mint a tied! Mert mondjuk meg az őszintét az is nagyon gyenge, sőt kifejezetten szar, bocsánat a szókimondásért, de az az igazság. És hát ez is volt a célom, hogy szar és gyenge legyen mint a te postod, ez amolyan cinizmus akar lenni, hogy ilyen fost bárki tud írni és még újságírónak sem kell lenni, akiket elvből rühellek, főleg az ilyen "objektíveket" mint amilyen te is vagy. Tehát elmondhatom: a célomat elértem. Most már akkor tudod mit gondolok a TE írásodról, mert így vagyok ezzel én is! :) Na azért szép napot! :) Jobb leoltó szöveggel gyere!

2013.01.15. 07:25:55

@törökmonika: Ja a szemeteseknél van felvétel és állítólag nem is fizet rosszul legalábbis fix. Majd ha lesz időm sajnállak, ja és nem olvasok Indexet! Csak úgy megsúgom!

törökmonika 2013.01.15. 09:13:43

@ariskerase: örülök neki, hogy van felvétel a kukásoknál. nagyon siess, le ne maradj :D!

2013.01.16. 14:30:27

@törökmonika: Csak nem "büdös" a munka? A munka nem szégyen, csak kellemetlen! Ahogy kiveszem a szavaidból kedves "liberálisszófosófogadjunkelmindenkithumánusvagyokfirkászujságírónakmondottlecsúszottmunkanélküli" honfitársam, lenézed a szemeteseket? Ez nem vall valami liberális gondolkodásra! Azok is emberek, nekik is van családjuk, akiket el kell tartani, és többe nézem őket mint a napszámért dolgozó "objektívnek" nem mondható, elfogult sokszor hazudozó firkászokat. Ja amúgy nekem van munkám, nem mondom hogy milliókat keresek, azt sem hogy jól keresek, de legalább fizet és nem halok éhen, igaz nem élek fejedelmi módon, de korábban a libás, fleto és megyó idejében sem éltem jobban, munkád viszont - és ezt te írtad - neked nincs!

2013.01.16. 14:38:03

@törökmonika: Megjegyzem elég szégyen, hogy újságírónak nevezed magad és a mondataidat kis betűvel írod, tudod van a billentyűzeten - baloldalt - a "Caps Lock" gomb, azért néha megnyomhatnád, de ez tényleg csak építő jellegű kritika!

pinky, the brain 2013.01.19. 17:06:06

@Rendíthetetlen Álamkatona: igen... arra gondoltam én is.... nehéz mi felfogni?

pinky, the brain 2013.01.19. 17:13:57

@rezsoatya: örvendek, hogy te mélyen gondolkozol (annyira, hogy az már sötét)... hatévesen már tudtad a tutit...ezek szerint anyádékat is nagyon szeretheted...(hatévesen tudtad te mi a tolerancia meg a rasszizmus...na neeeee...)
Látod seggefej...tipikus este vagy a szarkeverőnek..akár csak a posztíró... Ha olvastál volna életedben Vass Albertet (vagy akár Nyírőt is) rájöttél volna, hogy köszönő viszonyban sincsenek a rasszizmussal.. de a jobboldaliak azt olvasnak a gyerekeknek, s attól lesznek szélsőségesek a gyerekek is.--- nevetséges...

pinky, the brain 2013.01.19. 17:16:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: mindenkinek meglehet a véleménye egy műről... vagy akár egy íróról is (én személyesen Müller Pétert, meg Coelhot nem bírom...) ... de kijelenteni, hogy Vass Albert szélsőséges volt... az az illető nem olvasott életeben Vass Albertet...

pinky, the brain 2013.01.19. 17:25:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: mindenkinek meglehet a véleménye egy műről... vagy akár egy íróról is (én személyesen Müller Pétert, meg Coelhot nem bírom...) ... de kijelenteni, hogy Vass Albert szélsőséges volt... az az illető nem olvasott életeben Vass Albertet...

rezsoatya (törölt) 2013.01.19. 18:16:43

@pinky, the brain:
(látom ráértél... :-) )
Szóval vedd megtiszteltetésnek, hogy válaszolok, mert az olyan embert, aki a más véleményen lévőt le"seggefejezi", ahelyett, hogy érvelne, hát azt mélységesen lenézem! Mondd csak, nagyon ideges vagy, amikor másokat pocskondiázol, hogy mellégépelsz?
Igen, hatévesen! Képzeld el, amikor a gyerekhittan órán a "pap bácsi" azt tanítja nekünk, hogy minden embert szeretni kell, aztán otthon imádkozunk, mert a szüleink ezt mondják, meg templomba járunk, akkor nagy megdöbbenés a saját szüleidtől hallani, ahogy (pont a templomból kijőve) gyűlölettel beszélnek olyanokról (általánosítva), akiket nem is ismerünk. Nem nem a rasszizmus meg a tolerancia kifejezést és jelentését tudtam, hanem, hogy ezt én, így soha! Elárulom, hogy templomba már régóta csak építészeti vagy egy művészettörténeti emlék miatt megyek be.
S bevallom, belekezdtem Nyírőbe (egy teljes sorozat megvan), de meg kell állapítsam, hogy számomra szemét. Amúgy korábban nem mondtam róla semmit, kevered a dolgokat.
Ugye nem terheltem meg nagyon barbie színű agyadat?
Pihenj egyet a hétvégén, meglátod, jobb lesz!

pinky, the brain 2013.02.02. 10:30:25

@rezsoatya: hatévesen a pucáddal játszottál maximum... most akkora pap bácsi vagy a szüleid miatt haragszol Istenre??? ja, csak templomba nem jársz...
Élvezem mikor valaki a gyűlölet keltés ellen beszél gyűlölettel valaki iránt...Nyírőről nem beszéltél...hanem egy Vass Albert ellenes blognál beleegyezően bólogatsz,mint borjú az új kapuban...vagyis ítélkezel olyan dolgok felett amikről fingod sincs (belekezdtél nem elolvastad a művét ...s, hogy nem tetszik az nem mentség..ugyanazt csinálod, mint szüleid...vagyis, szart se értél el avval,hogy te olyat te soha,mint ők...)
a válaszod meg távolról sem megtisztelés...inkább hallgattál volna, okosabbnak tűntél volna...

rezsoatya (törölt) 2013.02.02. 11:19:30

Jujujjj!
Tényleg igaz, hogy ne állj le vitázni primitív emberrel, mert le kell ereszkedned az ő szintjére és ott ő van otthon...!

Soroljam? Az én hozzászólásaimban nincs gyűlölet, ha nem volnál funkcionális analfabéta, akkor látnád. Nem haragszom Istenre (vele köszi, jól vagyok!), csak megvetem, akik üzletet, politikát csinálnak, rasszizmust keltenek, gyilkolnak a nevében. Wass Albertről volt szó, nem Vass Albertről. A borjú az nem bólogat, hanem bámul (t.i.: az új kapura) és a többi...

Folytathatod a gyűlölködést, többet nem reagálok, megígérem...

BRAAJEN 2013.02.14. 07:21:04

A sajátgondolathoz gondolatok is szükségeltetnek. A vezérbégetés kevés!

A Parittyás Hangja 2013.08.14. 13:42:30

Látom derék fajmagyarjaink itt is szennyezik a környezetet, persze hol nem? Még szerencse, hogy a pestisnél is rosszabb kór amit patkányként terjesztenek csak az intelligencia klinikai minimumával sem rendelkező, emberszerű lényeket képes megfertőzni.

A Parittyás Hangja 2013.08.15. 12:25:45

@kifordított nagyanyó: Csak bátran! Mit szeretnél kérdezni?:)
süti beállítások módosítása