Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Közmunkás vagyok Magyarországon

2011.09.07. 00:50 | törökmonika | komment

Kedves munkanélküli sorstársaim, próbáljatok meg figyelni, mert nem minden tanulság nélkül való az esetem.

Próbálok úgy fogalmazni a továbbiakban, hogy senkinek ne legyen baja belőle - nekem meg már úgyis mindegy.

Munkaszolgálatra rendeltek be - szeptember elsejétől a munkanélküliek megdolgozhatnak a segélyért, és ebben amúgy semmi kivetnivalót nem találok, már egy-két apróságon kívül -, tehát szépen, fegyelmezetten meg is jelentem a tartótisztemnél a polgármesteri hivatalban, aki hivatott, ugye, rendelkezni élet és halál, de leginkább a káprázatos összegű munkanélküli segély felett.
 
Ahhoz, hogy az ember bérrabszolga, azazhogy kirendelt közmunkás lehessen, természetesen munkaalkalmassági vizsgálaton kell átesnie. Az ember ilyenkor elmegy a megfelelő orvoshoz. Nekem szerencsém volt, bár Ms. Umbridge külsejű, de teljesen jóindulatú doktornővel hozott össze a sors. A gyermekbetegségeimtől kezdve mindent átvettünk, ideértve tényleg mindent - nyilván, ha lapátolni küldenek, ezekre az információkra elemi szüksége lehet valakinek -, kicsit később, miután tisztáztuk, hogy elég heveny depresszióban és pánikbetegségben szenvedek, vizeletmintát kellett adnom. Nem tétel, az ember átmegy egy zsúfolt várótermen, bemegy a villanymentes, lepattant klotyóba, ott odébb küldi a patkányokat, kissé vizel, majd az anyaggal a kezélben ismét átverekszi magát a tömegen - pánikosoknak kifejezetten jó terepgyakorlat.
Ezek után kissé magas volt a mért vérnyomás.
Viszont kiderült a vizeletmintából, hogy nem vagyok terhes.
 
Ms. Umbridge meglepően megértő volt, miután odaértünk az adatfelvételnél, mi a családi helyzet (elvált, négy gyerek), mi a státusz (sok diploma, semmi munkahely), felajánlotta, hogy kezeljük már a magas vérnyomásomat, ami egyébként teljesen érthető a számára is jelen helyzetben. Ha gondolom, bármikor mehetek hozzá, ezzel bármikor ki tud írni táppénzre... Abban a pillanatban még nem fogtam fel, de most már tudom, hogy gyakorlatilag az állását kockáztatta értem.
 
Boldogan visszavágtáztam a tartótisztemhez - most már mehetek dolgozni! Mert az egy téveszme, hogy a munkanélküliek olyan nagyon örülnek annak, hogy lógathatják a lábukat a káprázatos összegű segélyért.  
Nem, nem jó érzés. Fölöslegesnek lenni kifejezetten szar.
 
Picit várni kellett - másfél órát -, voltak ott mások is hasonló problémákkal. Miután a sok diploma mellett eu-s pályázatíró képesítéssel rendelkezem, mindenki - ideértve engem is - a valagát verte a földhöz, hogy pont az eu-s pályázatos irodán kellene egy ember.
Bemutatkoztam az íróasztalomnak, elpoénkodtunk a leendő főnökömmel, nagyjából kiderült, hogy lesz itt hawaii dizsi, még akár munkaszerződés is. Boldogan szökdécseltem hazafelé.
 
Fél óra múlva hívott a tartótisztem, hogy sztornó.
 
Nyilván ennyi időbe tellett az adminisztrációnak kiderítenie, tulajdonképpen ki is vagyok. Na, nehogy én oda betegyem a lábam, mert nyilván a sátán dicsőségére rosszul fogom tologatni az eu-s aktákat.
 
Kirendeltek a helyi szakrendelőbe.
Másfél órát vártam, hogy egyáltalán szóba elegyedjen velem valaki. Az orvos-igazgató, akivel előtte tegeződő viszonyban voltunk a rengeteg interjú okán, most nagyon barátságosan magázódott és látványosan nem ismert fel. Úgy hagytam. Nekem nem fontos, sőt. Ismertette a feltételeket: sorszámosztás, telefonkezelés, zsömlehordás - hivatalsegédi munka.
 
Nincs probléma.
Akinek ennyi gyereke van, ne válogasson - nem éreztem úgy, hogy rangon aluli a meló. Meló és kész. Két fityinggel több, amit a hülye kölykeimre költhetek.
 
A főállású hivatalsegéd - takarítónő - volt az első, aki magához vont és betanított. Hogy ez itt a levél, ez az iktatókönyv, itt a polgármesteri hivatal és a postán így kell feladni a leveleket. Hogy szépen kell köszönni a hivatalban az iktatósnak, mert különben megharagszik, és a portásnak jobb, ha csókolommal köszönök. Meg hogy néha majd fel kell mosni a folyosót, mert olyan piszkosak ezek a betegek, és hogy van itt olyan, aki csak frissen szereti a zsemlét, olyankor a pékségbe kell menni.
Ha nekik nem ciki, nekem biztosan nem az.
 
A recepcióra ültettek be aztán. Sorszámosztás, betegnavigáció, telefonkezelés. Profi és ütésálló csajok. Két órával később már vígan boldogultam az egyébként nem túl észszerű számítógépes rendszerben, akár magamra is lehetett hagyni.
Következetesen mindenki 'kislányom'-ak szólított, bár menet közben kiderült, hogy fiatalabbak nálam. De biztosan érettségizett mindegyik, hiszen anélkül nem is lehetnének ott.
 
Aztán leért az információ az orvos-igazgató agyáig is.
Másnap aggodalmas és fontoskodó képpel közölte a titkárnő, hogy a főnök beszélni akar velem, azonnal menjek, de üljek le kint. Negyven perc. Nem tétel, közmunkás vagyok, nekem mindegy. Megtudhattam, hogy túl bizalmas információkhoz férhetnék hozzá sorszámosztás közben, így nem tartanak igényt a közmunkásságomra.
Vissza a tartótisztemhez.
 
Szegény, nagyon sajnálom. Én vagyok a kisváros egyetlen sokdiplomás közmunkása - és nem tud sehová se elhelyezni.
 
Még januárban kellett megpályázniuk az önkormányzati cégeknek a közmunkásokat. Diplomást senki nem kért. (Én megértem, bár kiválóan kezelném a fűkaszát vagy a locsolóautót.) Aki magasabb végzettségű, nagyjából lehúzhatja magát a klotyón.
Úgy érzem, állatira felkészült az egész rendszer a megálmodott közmunka-projektre. Csak a helyi önkormányzatok, a munkaadók és a munkavállalók nem tudnak ezzel a nagyszerű écával mit kezdeni. Ha volna munkalehetőség, nyilván keresnének megfelelő embert rá. Ha nincs, akkor meg nem. 
Nem vonták meg a segélyemet.
 
Sikerült ismét beharcolnom magam egy törvényi lyukba: én elfogadtam a felajánlott közmunkát. Tetszettek volna élni az általam nyújtottakkal.
De nincsenek illúzióim. 
 
Holnap egy óvodába megyek gyerekeket legeltetni.
Amig rá nem jönnek, hogy tulajdonképpen ez is visszaélés a személyiségi jogokkal, márminthogy ha megtudom a nevüket.
 
Szeretnék locsolóautót vezetni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr443207985

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem értek egyet Réthelyivel 2011.09.10. 07:12:39

 Az ötletét ragyogónak tartom, hogy adóztassák meg a diplomásokat. Megérdemlik! Hisz némelyikük néha gondolkodásra vetemedik. Ez a fülkeforradalomban felér egy szabotázzsal! Örüljenek a diplomások, hogy ennyivel megússzák.Amiben nem értek egyet a ...

Trackback: Közmunkás vagyok Magyarországon 2011.09.07. 19:08:52

Kedves munkanélküli sorstársaim, próbáljatok meg figyelni, mert nem minden tanulság nélkül való az esetem. Próbálok úgy fogalmazni a továbbiakban, hogy senkinek ne legyen baja belőle - nekem meg már úgyis mindegy.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janovszki Zsolt 2011.09.07. 01:02:47

Azt hiszem ennél elegánsabban kezelni ezt a helyzetet konkrétan nem lehet. Keep walking, said Mr. Walker (who had lots of experience in doing this activity by name.)

efzsé 2011.09.07. 01:57:14

Nem tudom írtam-e vagy eltűnt vagy mi:

Török Mónika, a lábad előtt heverek.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.09.07. 05:46:03

"Viszont kiderült a vizeletmintából, hogy nem vagyok terhes."
Ennél a mondatnál már kínosan vinnyogtam. Kezd erősödni bennem az érzés, hogy az országunk elveszett! Futás! De hová?!

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.09.07. 05:49:46

hát grat. sokan fogunk meghalni nemsokára, de lehet, hogy ne nem, mert úgy látom tényleg ütésálló vagy. lehet, hogy én kevésbé...

tamasa 2011.09.07. 09:30:28

ezt lehet még fokozni?

törökmonika 2011.09.07. 09:32:16

@tamasa: mindenesetre nem szeretném kipróbálni...

Tigris777 2011.09.07. 11:03:51

Kedves Monika,

Ahogy olvasom életedet, azt hiszem lemaradtam egy kanyarral. Nem jött össze a munka Könyvmolyolónál? Mert a múltkor ott tartottunk, életed sínen van és innentől minden rendben lesz...

törökmonika 2011.09.07. 11:06:31

@Tigris777: munka mindig akad, állás nincs :) a könyvmolyképzőt pedig mindenkinek ajánlom szíves figyelmébe, nagyon jókat adnak ki!

antitaxis 2011.09.07. 14:37:33

Látom a háttérben Szentendre első asszonyának férjét, és Pázmány Útlezáró Annamária arcvonásait. Éljen a Nemzeti Egyttnemműködés Rendszere!

penelope garcia 2011.09.07. 16:39:27

Súlyos. Megint.
Hm. Beleláthattam sötét jövőmbe...

Kotyomfitty 2011.09.07. 17:24:19

Törökmonika, én most olvastalak először, de azt hiszem, a stílusod miatt a rajongód lettem egyből, el is olvasom a többi írásodat is. Remélem, hogy előbb-utóbb állásod is lesz majd! Csak annyit kérnék, hogy akkor se hagyd abba az írást! :)

Norris74 2011.09.07. 19:56:19

Huh, ennek nagyon csúnya vége lesz ebben az országban!

Már a címét is látom: Horrorra Akadva 2012.

munkasokujsaga.valos.info/hu/

otto von bolschewick · http://farkastanya.blogspot.com 2011.09.07. 21:54:46

"Szeretnék locsolóautót vezetni."
Nem fogsz. Nekem már csak általános iskolai végzettségem van. Nem vagyok alkalmas iskolai gondnoknak, postai kézbesítőnek, éttermi konyhán mosogatónak, és az igazgató sem tud megfelelő hátszelet fújni a köztisztasági munkához.
Az önéletrajzom nem butítható tovább. Motoz bennem a sunyi gyanú: direkt csinálják.

törökmonika 2011.09.08. 00:52:52

@otto von bolschewick: persze hogy direkt csinálják. és egyébként nekem is van többféle önéletrajzom, csak arra kell vigyáznom, hogy ne az eredeti néven küldjem el őket, ugyanis butáknak1, butáknak2 és rohadtbutáknak címen vannak elmentve :D
mondjuk, mindegy, mert úgyse válaszol senki :)
lehet, holap megpróbálom ezen a fájlnéven elküldeni őket.

szalmon ella 2011.09.08. 12:05:57

Monika, engedelmeddel kimásoltam és feltettem fészre!
Sok erőt kívánok ,hosszú az út a demokráciáig..............mert ez amiben most élünk nem az!:(

skondal 2011.09.08. 13:43:32

kedves Mindenki!

en meg csak 27 eves vagyok es nincs csaladom, tehat jobbak a lehetosegeim valamivel.

megleptem azt, amit evek ota meg akartam: elkoltoztem Svedorszagba, rovid ido alatt talaltam munkat is! negy diplomam van, harom nyelvet beszelek, ez itt untig eleg. Nagyon nehez munkat talalni a vilagon barhol, es most azokhoz szolok, akik fontolgatjak az elkoltozest Mo-orol: menjetek!!!!! millioszor jobban erzem itt magam, habar nincs orult fizetesem, se az anyanyelvemet nem hasznalhatom, de sokkal elhetobb ez a rendszer.

a jelszo: idö! mindennek idöt kell hagyni - Mo-on ezt viszont feladtam, itt mukodott. :)

blasiusii 2011.09.08. 14:17:08

Tetszik a stílus, de nagyon nem tetszik a "történet", az, hogy ez van ma M.o.-n... :S
Annyi ÉSSZERŰ változás lehetne ebben az országban, sajnálom, hogy a mindennapi hírek, események napról napra indítják útra külföldre honfitársainkat.
(Ja, és még egy mondat nem tetszett: "...amit a hülye kölykeimre költhetek." Szeretem az abszurdot, az iróniát, a szarkazmust, de ez nekem határeset...)

preston 2011.09.09. 00:13:43

Mónika, nagyon szépet irtál, ha szabad ezt mondani egy szomorú történetre.
Hadd kérdezzem meg : nem buliztunk mi együtt, azaz ugyanazon társaságban , valamikor, 1983-84 táján, a kisföldalatti végállomása környékén ? Nem gondolom, hogy én különösebben emlékezetes lennék, de a házigazda ,az igen,mert egy tógára vagy indiai ruházatra emlékeztető schlafrockot viselt, a lakást többen albérelték és én is ilyen szándékkal kerülhettem oda. Én egy vékony kislányra emlékszem, úgy érettségi környékén, akit váratlanul elvonszolt gonosz hódolója a konyhából és a lakásból is.

preston 2011.09.09. 00:17:39

@skondal: teljesen véletlenül, nemrég svédben jártam. minden nagyon szép, nagyon jó és úgy néz ki mint egy skanzen. sok sikert!

törökmonika 2011.09.09. 00:43:29

@preston: hát az bizony nagyon esélyes :) akkortájt egyrészt nagyon vékony kislány voltam, másrészt akkor érettségiztem, és - mi tagadás - olykor elvonszoltak a hódolók :) ez később megváltozott, bár a testalkatom kezd visszaállni az ancieme regime idoljára :) de preston nevű figurára sajnos nem emlékszem. viszont van ám énnekem rendes e-mail címem is: kiss@dunakanyar.net

törökmonika 2011.09.09. 00:47:52

@preston: ja, és valóban, akkortájt elég sokat buliztam arrafelé :)

preston 2011.09.09. 01:09:04

@törökmonika: irtam. nem mindig hivtak prestonnak, sőt..

Kis ember 2011.09.09. 01:19:40

Kedves Mónika!

Az eddigi blogjaidból nem derült ki számomra, hogy mi a tanult szakmád. Megosztanád ezt velünk?

törökmonika 2011.09.09. 01:24:19

@Kis ember: pedagógus és újságíró. egyikkel többet érek, mint a másikkal. van még néhány szakképzettségem, mint például mentálhigiénés szakasszisztensi és eu-s pályázatírói. na, ezeket is odakenhetem a hajamra a többi mellé :)
de miért a kérdés?

törökmonika 2011.09.09. 01:25:09

@Kis ember: azért egyébként szerintem kiderült az eddigi írásaimból - de nem várhatom el, hogy mindenki nyomonkövesse :)

Kis ember 2011.09.09. 01:37:35

@törökmonika:

Kiváncsi voltam, van-e piacképes szakmád.
Az az igazság, hogy - lévén világéletemben a piaci szektorban dolgoztam - nem tudom elképzelni, hogy a te szakmáiddal hol lehetne elhelyezkedni.

Kis ember 2011.09.09. 01:41:17

Egyébként pedagógusként nem lehet elhelyezkedni? Szaktanári végezettség?

törökmonika 2011.09.09. 01:41:56

@Kis ember: én például a szakmámban szeretnék :) de most jó, mert egy óvodába vezényelt ki a rendszer kényszermunkára, a kis csincsillákkal meg elvagyok, mint a befőtt - ők elviselnek engem, én imádom őket, baj nem lehet belőle.

törökmonika 2011.09.09. 01:43:19

@Kis ember: áh, életemben egyetlen napot nem húztam le tanítóként vagy tanárként. főiskolán voltam oktató, de hát az is nagy üzlet...

Kis ember 2011.09.09. 01:54:32

@törökmonika:

Aha. Nem igazán értem. Ha az óvodába ember kell, akkor miért nem vesznek fel egy óvodapedagógust (akár téged is, ha ez a végzettséged)? Ha nem kell, akkor meg mit keresel ott? Mi ez, hogy oda vezérelt a rendszer? Ha szükség van munkaerőre, akkor azt miért nem munkaerőpiaci alapon fizetik meg (vagy közalkalmazotti bértábla szerint)? Mi ez a közmunkás-izé?
Most megyek aludni, holnap majd megnézem, mit válaszoltál.

törökmonika 2011.09.09. 07:33:59

@Kis ember: összekeversz a szíjjártóval - ő az, aki a lebornírtabb baromságot is meg tudja magyarázni :)
valójában meg a közmunkás harmad-negyedannyiért dolgozik, és azt sem az intézmény fizeti, hanem a zállam.

Kis ember 2011.09.09. 08:22:28

@törökmonika:
Értem. Az utóbbi időben nem voltam itthon, úgyhogy azért nem értettem a dolgot.
Elnézést a személyes kérdésért, de a férjeddel mi lett, hogy em segít a négy gyerekén?

törökmonika 2011.09.09. 08:34:19

@Kis ember: bár kétoldali és heveny kapuzárási pánikban szenved, minek folytán úgy vágtam ki, mint macskát szarni, ha miliomos volna, biztosan részesülnénk belőle. de kétkezi tanítóbácsi, nagyon nem ugrálhat. ráadásul az új asszonnyal most építkeznek - az sem két fillér, még ha rohadtul nem is érdekel. a nincsből ő sem tud. az csak nekem megy, de én csajból vagyok :)

törökmonika 2011.09.09. 08:43:10

@törökmonika: miliomos=milliomos. nem találtam a dupla l-es billentyűt, bocs :)

Kis ember 2011.09.09. 09:18:09

@törökmonika:

A férjeddel kapcsolatban: Audiatur et altera pars,( ha már deklarált bölcsészekkel kommentelgetek)!

De mintha ettől függetlenül a fizetéséből járna neked bizonyos rész, ha jól sejtem.

Egyébként szép kis magyar történet bontakozik itt ki. Apa elmegy, anyára hagyja a lakást (gondolom az autót és egy bőröndöt vitt), ő maga pedig nulláról kezdi. Aztán anyának nincs meg az állása - szóval mindenki rosszul járt.

törökmonika 2011.09.09. 09:24:35

@Kis ember: :) szabad fordításomban: hallgattassék el a másik fél is! :)
te, ezt a kocsi-dolgot hogy találtad ki?! :)
én egyébként jól jártam a történetben, ha ismered a klasszikus viccet:
- kovácsné, hát miért egyedül tologatja azt a kanapét, miért nem várja meg az urát?
- hogyne, hogy még az is rajta üljön?!

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2011.09.09. 16:45:43

Locsolóautót? Mármint tüntetéseknél?

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2011.09.10. 09:29:58

A NOL cikke után jutottam idáig. NAGYON jót írtál. Amúgy nem vagyok egy blogolvasó (csak író). De akkor már körbeolvastalak kicsit. Így bukkantam a www.csaladinet.hu/hirek/szabadido/konyvajanlo/8961/torok_monika_a_nagy_o linken a könyvedre. Kérdezem van e eladó példányod a könyvből, mert Mekkei Peti kapcsán (valaha hajóztunk együtt az akkor még létező magyar tengerhajózás M/S Budapest tengerjáróján) is érdekelt vagyok. persze megrendelhetném, de Tőled szeretném megvenni, ha lehetséges.
A Tengerész
amapola.blog.hu
vilmosbartyikkukachotmail.com

törökmonika 2011.09.10. 09:45:35

@A Tengerész: példányom nekem sincs, pedig néha elnézegetném... elvileg a kiadónál meg lehet rendelni, www.stock.hu.
és nagyon jólesik, hogy van érdeklődés.
mekkey mester nagyot alkotott egyébként bele, érdemes megnézegetni :)

törökmonika 2011.09.10. 09:54:04

@A Tengerész: és persze nekem is jól jönne, ha tőlem vennéd meg, de hát ez van :) (illetve nincs)

Venlo · https://hessenwinkel.wordpress.com/ 2011.09.10. 14:07:59

Monika, történeted oly kerek, és annyira mai (v)iszonyainkra jellemző, hogy ehhez semmit nem tudok hozzátenni. Leszámítva azt az "apróságot", hogy nekünk sikerült az ölünkbe pottyant szabadságot az országunk lakosságának javarészét munkanélkülivé és szegénnyé tenni.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.09.10. 14:08:24

@törökmonika:

Mónika, elvileg a szerzőnek 50%-ért adják a kiadóban (a tiszteletpéldányokon kívül), benne kell legyen a szerződésben, de ha nincs benne, akkor is így illik, ez az általánosan elfogadott...

(örülök, hogy a Tengerész tett egy gesztust, ami nekem is szimpatikus)

törökmonika 2011.09.10. 15:29:36

@oázis: aranyos vagy - volt énnekem tiszteletpéldányom, csak már elkunyerálták azt a párat :) azt sem tudom, van-e még egyáltalán a kiadónak példánya - azért ez 2007-ben került piacra, nem is túl nagy példányszámban (bár szépen vitték). de eskü, hogy megkérdezem!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.09.13. 00:37:08

odáig olvastam el amikor ezt írja magáról "sok diploma, semmi munkahely"

khmm... 2011.09.13. 09:50:33

KAMUUUUUUUU az egész poszt!

törökmonika 2011.09.13. 14:35:33

@khmm...: gyere, cseréljünk egy hétre! :)

Kis ember 2011.09.19. 23:23:28

@FENTEtente:
Tényleg kár volt bezárni az OPNI-t.

FENTEtente 2011.09.20. 06:56:40

Jó reggelt sértegetések!
Szándékos hibáim tegyenek közétek valóvá kedves emberek.

anonymand 2011.09.21. 06:21:31

@FENTEtente:

Tisztelt FENTEtente!

Nem tudnád abbahagyni?
Kezd fárasztóvá válni, amit "művelsz".
Fejezd abba, kérlek!

Tisztelettel:
anonymand

Salinas River 2011.09.21. 09:11:01

@FENTEtente: feltűnési viszketegségedet jobban kiélhetednéd valamelyik címlapos posztra való kommenteléssel, az ottani átlag színvonal is nagyjából megfelel a tiednek.

Nem is érteni, miért itt jött rád az agymenés, hacsak....

anonymand 2011.09.24. 08:51:47

Tisztelt Olvtársak!

1 liter házi szilvapálinkát ajánlok fel annak, aki ezt a barmot innen, és minden más blogról kilövi!

Tisztelettel:
anonymand

Salinas River 2011.09.24. 15:57:11

@anonymand: nekem is lenne felajánlásom szegény hibbancsunkhoz.

Óriási adag gyümölcslevesem van, sok-sok gyümölccsel, szilva, barack, áfonya, szőlő, az ízesítés sem akármi, fahéj, szegfűszeg, reszelt citromhéj és vaníliarúd. Mindez tejszínnel elkevert vaníliáspudinggal sűrítve, ha érdekel valakit, marha jó lett.
(Nem azért mondom, de én találtam ki, nyitok is hamar valami főzőblogot, úgyis alig néhány száz van belőle).

Ha ez sem elég vonzó, megint csak azt ajánlanám neki, hintse agyának gyümölcseit tényleg a címlapos posztokhoz, azokat olvassák a hasonfejűek is. Nem tudom, miből gondolja, hogy ide akkora olvasóközönség jár.
Egyébként meg átugorjuk a kommentjét, ha mégis Mónika blogján kívánna kielégülni.

anonymand 2011.09.24. 16:01:52

@Salinas River:

Tisztelt Salinas River!

Irigyellek a sok finom gyümölcslevesedért.
És ha szabad megkérdeznem: miért nem főtt belőlük valami iható?

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: bárgyú szövegeit jó néhány helyen elhelyezte. Egyetértek Veled: élvezzen egyedül!

Vörös Nefelejcs 2011.09.24. 18:14:24

Kérdés: nem lehet letagadni a diplomàkat? Már hallottam olyanról, hogy emberek elhallgatják a végzettségüket, épp emiatt, hogy nehogy túlképzettnek tartsák őket (eltekintve a "túlképzett" szó és fogalom baromságától)

törökmonika 2011.09.24. 18:21:07

anonymand: várom a pályeszt! :)

törökmonika 2011.09.24. 18:25:52

@Nefelejcs2: de, meg lehet próbálni. valószínűleg csak én vagyok olyan béna, hogy bár megpróbáltam, azokra a kérdésekre, miszerint "mit csináltál eddig, hogy még ezt sem tudod?!" csak rendkívül buta képet próbáltam vágni (hiszen nem mondhatom meg, hogy könyvelni speciel tényleg nem próbáltam meg az elmúlt nem kevés évben, sőt, adminisztrálni sem. amikor elárultam, hogy nem éppen ezen a szakterületen dolgoztam, lekezelő barátságos hozzáállást érzékeltem. nos, arra sincs az embernek kifejezetten szüksége... de ez már tényleg nyafogás.)
nem, valószínűleg nem ez a megoldás.
hogy mi, azt persze nem tudom :)

törökmonika 2011.09.24. 18:28:49

@A Tengerész: hamarosan megérkezik a példányod!!! és akkor tengerészmódra egy rummal! :)

anonymand 2011.09.24. 19:06:18

@törökmonika:

Tisztelt törökmonika!

Szeretettel látlak nálam, előzetes bejelentkezésed jól esne.
Gondolom ezzel a tudással nem nehéz az e-mail címemet megtalálnod.
Egyébként pedig, hálatelt szívvel köszönöm!

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: dögre lőtted, vagy csak innen?

törökmonika 2011.09.24. 19:11:21

@anonymand: még ennél is gyengédebb voltam: nem zártam ki. de figyelek! :)

Vörös Nefelejcs 2011.09.25. 10:03:13

Levente, lásd be, hogy mást idegesítesz...gyere vissza a hozzánk, ott már elfelejtettek.

Monika, nem nyafogás...tényleg ez van. És nem béna vagy, hanem bátor kiskatona, aki mindig megcsináltad, amit mondtak, lelkiismeretesen, és most ott vagy, ahol - hagytak. Mint én. :) És még sokan mások.
Lenyeljük, kibírjuk, másra koncentrálunk. Valahogy.
Üdv. .:)

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2011.10.01. 07:48:46

@törökmonika: Honnan tudod? Dedikáltatták? Vártam egész héten, de nem jött semmi posta, futár etc. Azért gond, mert a jövő héten elhajózunk egy időre (részletek amapola.blog.hu) és nehogy ne találaon meg a könyv! Reméltem egy visszajelzést a kiadótól amikor megrendeltem, de semmi.

törökmonika 2011.10.01. 11:45:45

@A Tengerész: nem, hanem megtaláltam az egyik ntes antikváriumban és megrendeltem. no, nem mintha megérkezett volna, de míg élünk, remélünk :)

benko01 2011.10.05. 07:19:23

Csodás történet!
Valaha a nyolcvanas évek elején, mint frissen özveggyé vált fiatal anyukának, voltak olyan elképzeléseim, hogy valami jobban jövedelmező állást keresek a tanárságnál. Nos akkorról vannak ilyen rémtörténeteim, de azt hittem ennek már vége. TÉVEDTEM!!!!!!!!!!!!!!
Egyébként igaza van annak a kommentelőnek, aki szerint onnan menni kell, én is ezt tettem, és az óta sokkal nyugodtabb az életem!
Éva Benay
süti beállítások módosítása