Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Szerettem

2018.04.26. 23:30 | törökmonika | komment



a_szeretet_mint_csodagyogyszer.jpgSzeretem a hegyeket, a folyókat, a városkákat, szeretem Budapestet, szeretem Szentendrét, Debrecent, Pécset meg az összes többit is.
Szeretem a történelmét is, bármilyen agyalágyult is.
Szeretem, hogy lehet mókázni az erdőkben, és szeretem, hogy lehet mókázni a városokban.
Szeretem a kertemet, mert szépen nőnek a virágok, és itt nyugszik az összes szeretett állatkám.
Szeretem a Dunát, mert befogadta anyám és apám hamvait.
Szeretem a nagykörutat, mert ott mindig van valami vidám dolog.
Szeretem a patakpartomat, mert itt csönd van, legfeljebb a rigók üvöltöznek.
Szeretem az anyanyelvemet, mert túl sok logika ugyan nincs benne, nekem mégis a legkedvesebb, pedig ismerek még párat.
Szeretem ezt az országot.
De itthagyom.
Majd távolabbról fogom szeretni.
Köszönöm, Orbán Viktor.
Ja, nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr3413872966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2018.05.02. 10:00:13

Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom.
Ez igaz ?
Hát Te is ?
Sajnálom, de tán megértem.
süti beállítások módosítása