Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Feljegyzések a pelenkázó mellől 25. - A sportos nagymama

2018.03.29. 21:44 | törökmonika | komment

2018_03_29.jpg2018_03_29_2.jpg

Tulajdonképpen azért is szeretem eltalicskázni az ikreket nap mint nap, mert össze tudom gyűjteni a legbaromabb beszólásokat.
Ma például belémjött hátulról egy anyuka babakocsival és leordította a fejemet, hogy majd ha lesz egy gyerekem, fogom tudni, az milyen nehéz. Megértően bólogattam, kezemben az ötödik és hatodik gyerekemmel, majd udvariasan arrébb mentünk.
Egyébként nagy kihívás babakocsival közlekedni itt a tanyaközpontban, gyakorlatilag sehova nem férünk be. Oké, hogy akadálymentesítve van szinte minden, de velünk azért nem számoltak. Mondjuk, pont a belvárosi patikába lehetetlenség bejutni a babakocsival, na de hát na, nem lehet minden tökéletes. De például a bankba be tudtam menni, miután beordítottam a biztonsági őrnek, hogy nyissa már ki a másik szárnyát is az ajtónak. Szó nélkül megtette, nagyokat mosolygott.
Na, ezt sem gondoltam volna magamról, hogy ennyi idősen ilyenekről fogok posztolni.
De nem a világ legrosszabb dolga :)

Ráadásul ma Dani felállt. Igaz, hogy Adél arcára, de ne vesszünk el a részletekben. Eddig azt hittem, a nagyfiam  volt a leghülyébb gyerek, mert az nyolc hónaposan csinálta, de ezek szerint mindig lehet licitálni (én már többször nem próbálom, de tessék, csak tessék). Ha a nagyfiamból indulok ki, akkor megkeresem a létrát, mert őt pont onnantól kellett a tetőről leszedni, amikortól beindult. Bérletünk volt a baleseti sebészetre, már nem is kérdeztek semmit, taj-számot meg ilyesmit. A legdurvább egy százas szög volt. Jó, hát mondjuk, az nekem is volt fénykoromban :) Bár én nem játszottam százas szögekkel például a konnektorokban.

Azért az jó, hogy sokat fejlődött a világ, és mostanság már mindenhez van biztonsági öv, még a biztonsági övhöz is. Elképzelhetetlennek tartom ezek nélkül a jószágok etetését vagy furikázását.
Amikor a most már nagyfiam még kicsi volt, például csak és kizárólag állva és háttal volt hajlandó közlekedni a babakocsiban. Bezzeg, ha akkor lettek volna láncok és szíjak... :)
Amikor Négyeske kicsi volt, akkor minden majdnem flottul ment egészen addig, míg a most már nagyfiam nem gyújtotta fel a babakocsit (mert pókot látott rajta). Az is tény, hogy Négyeskét is csak egy ember ejtette el, természetesen a nagyfiam.

Most a kisfiam felállt, hét hónaposan. Mint tudjuk, innentől nincs megállás. Ráadásul állva nagyon keserves elaludni. (A képeken Négyeske abajgatja a babákat. Bár nagyfiam is szokta. Na most olyan profin senki nem csinálja.)

Hanem elkezdődött a visszaszámlálás. Nincs túl sok idejük hátra azoknak, akik ellenünkre tettek az elmúlt hét hónapban. Nem nagy tétel, reggelire többet szoktunk enni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr3613789296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.04.03. 12:30:45

Szépek a gyerekeid, gratulálok hozzájuk és az erődhöz. De engedd meg, hogy valamire felhívjam a figyelmedet.
Ez egy tök jó blog volt, több témát is érintett és nagyon jó írásokkal volt tele. Most egy picit beszűkültnek látlak a babázásba ( persze nyilván ők a legfontosabbak meg minden) de azért néha lehet hogy másról is írhatnál.
Szívesen olvasnék mást is tőled, mint a pelenkázást hiszen régebben elég sok témát érintettél.:)

törökmonika 2018.04.16. 18:21:23

@Diorella Queen: azokat az írásaimat olvasd a huppa.hu nevű oldalunkon :)
elkezdtem szigorúan kettéválasztani a magánéletemet a közéletemtől.
hidd el, megvan rá az okom :)

törökmonika 2018.04.16. 18:22:18

@Diorella Queen: amúgy meg teljesen jól látod, de ez nem beszűkülés, csak tényleg kettéválasztás.
süti beállítások módosítása