Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Vadászidény, válsághelyzet, szükségállapot

2015.08.29. 17:25 | törökmonika | 229 komment

Mert fölösleges ijesztgetés volt, igaz?

Sokan - időben - mondták, hogy egy-két héten belül BÁRMI megtörténhet ebben az országban, majd kapkodd a fejed, állampolgár, BÁRMI megtörténhet. Az ajvékoló fotelértelmiség - mondták sokan és legyintettek. Mások ugyanezt nyomdafestéket nem tűrően tették.

stadion2015. augusztus 28-án, pénteken, amikor egy teljes ország kapott hőgutát és igyekezett vízpartra, kihasználva az utolsó nyári hétvégét, pártunk és kormányunk nem tétlenkedett.

A legnagyobb titokban - mert elmaszatolás ám az is, hogy az ember már csak az alternatív sajtóból értesülhet a történésekről, mert a közmédiát ne hívjuk sajtónak, ha szabad kérném, a többi pedig lemészárolva fetreng a saját vérében, így aki eléggé híréhes és ideje is, net-hozzáférése is van, esetleg szemfülesen megtudhat ezt-azt pár apróságról, különben semmi, de semmi, pár szappanopera, reklámblokk és csók - meglehetősen komoly döntések születtek.

Szeptember közepétől indul a vadászidény: kilövési engedélyt adtak ki a menekültekre.  Az Országgyűlésnek benyújtott előterjesztésben Fidesz-KDNP-s politikusok új feladatokat adnának a honvédségnek a migrációs válsághelyzet idejére, az indoklásban megjegyezve, hogy az alaptörvény módosítását nem látják szükségesnek.

A hadsereg új jogosítványa lehet például a gépjárművek közúti megállítása, továbbá a katonák - a rendőrök jogaihoz hasonlóan - felhatalmazást kapnak helyszínbiztosításra, területzárásra, valamint kényszerítő eszközök alkalmazására, illetve a személyi szabadságot is korlátozó intézkedésekre is. A hadsereg eszköztárában szerepelni fog az őrkutya, gumilövedék, pirotechnikai eszköz, a könnygázgránát és az elfogó háló is, amelyeken kívül a magyar katonák lőfegyvert is használhatnak a menekültek ellen.

Ha úgy ítélik meg a helyzetet.

Na most akkor elmagyarázom lassan, tagoltan, hogy Józsi néni is megértse. Ha úgy ítéli meg a tizedes, hogy nem ismeri fel a Kovács gyereket a szomszéd faluból, de szerinte roppant gyanúsan mozog és a szeme sem áll jól - lőhet. Majd utólag megmagyarázza, hogy veszélyes helyzet volt. Járulékos veszteségek pedig, ugyebár, vannak.
Lőhetnek rád, rám, bárkire.

Ha úgy ítélik meg a helyzetet. A katonák.

És akkor majd imádkozhatunk, hogy eléggé jólfésülten mozogjunk az utcán, nehogy úgy ítéljék meg.

Mi a garancia bármire is?!

Akinél fegyver van és engedélye a használatához, az lőni fog. Rád, rám, bárkire. Ha úgy ítéli meg.

Mostantól mindenesetre húzódjunk kapualjba vagy pincébe, ha katonai jármű közelít - a fene se tudja, milyen lábbal kelt fel az a katona, lehet, hogy pont úgy ítéli meg.

Ez persze még mindig lehetne fotelforradalmár nyavalygás, de van itt ám még egy-két kis fincsiség nekünk a hétvégére.

A kormánypárti képviselők ugyanebben az előterjesztésben kezdeményezik, hogy a rendőrök az illegális bevándorlók felkutatása érdekében bebocsátás vagy hatósági határozat nélkül is behatolhassanak magánlakásokba a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet idején.

Érti, drága, egyszeri, fidesz-fan, rezsicsökkentett Józsi néni? Magához is bármikor bemehetnek, mert csak. Úgyhogy tegye el az ezüstöt. Azt tetszik mondani, hogy nem? És erre mi a garancia? Miért ne? Éjnek évadján például megáll egy katonai konvoj a faluban, lepattannak a géppuskás legények, félrelökik a Bodrit - jó esetben. Mert például le is lőhetnék, ha úgy ítélik meg -, magát kirángatják az ágyból, falhoz állítják, végigkutatják a házat pincétől padlásig, benyúlnak a szekrénybe, földre dobálják a vasalt ágyneműt meg a bugyikat, aztán ha mégsem lapít ott egy menekült, akkor köszönnek és elmennek, maga pedig, Józsi néni, ott áll majd éjnek évadján pizsamában, álomtól vöröslő szemekkel és azt hiszi, valami szar, második világháborús film forgatásába keveredett, de nem, hahó, nem, hiszen a maga törölközői, papírjai vannak szétdobálva, magát rángatták ki az ágyból és magát állították a falhoz a családjával együtt. Mert úgy ítélték meg.

Na most ha azt hiszi, drága, agyhalott Józsi néni, hogy befejeztem, hát rossz hírem van.

Változhat ugyanis a termőföld-, a környezetvédelmi és az építésügyi törvény is, utóbbi kiterjesztené az egyedi szabályozási lehetőséget válsághelyzet esetén a nemzetbiztonsági célú építmények létesítésére. Így például ilyen válsághelyzetben építési tilalom alá eső területen is lehetne nemzetbiztonsági célú építményt létesíteni. Szintén ez a jogszabály mondaná ki, hogy tömeges bevándorlási válsághelyzetben a kormány rendeletben meghatározhatja a területfelhasználás és -beépítés feltételeit, az érintett önkormányzatok pedig ennek megfelelően kötelesek gondoskodni településrendezési eszközeik módosításáról.

Tetszik már kapiskálni valamit?

Szépen nőtt a kukorica az idén? Felejtse el, szeptember közepétől rakétasiló épül a helyén. Az önkormányzatoknak kuss, magának kuss, mindenkinek kuss, válsághelyzet van - ha nem tetszik valami, természetesen lehet kifogásokat emelni, elvégre demokráciában élünk vagy mi, de azért fontolja meg, drága Józsi néni, mit panaszkodik maga, mert ugye kilövési engedélyük van a katonáknak.

Ha úgy ítélik meg.

A válsághelyzet pedig olyan, hogy eszkalálódik. Mindig lesznek új és újabb ötletek, mit lehet a hadsereg fennhatósága alá vonni. És hát miért is ne? Teljesen nyilvánvaló, hogy a piacokat, az iskolákat, az orvosi rendelőket is felügyelni kell válsághelyzetben. Bankok?! Cahhh. Az önkormányzatok is csak a napot lopják, sokkal operatívabb tud lenni egy megfelelően kiképzett katonai egység egy-egy település élén. Majd az megszervezi nekünk az életet. Viccelődtünk, viccelődtünk azokkal a stadionokkal? Hát majd lefagy az arcunkról az az önhitt vigyor.

Tessék figyelni majd a falragaszokat, drága Józsi néni, meg a hangosanbeszélőt, onnan tetszik majd tudni, hány órától lép életbe a kijárási tilalom. Csak a mi érdekünkben.

Sokan megjósolták már, hogy egy nap totális diktatúrában fogunk ébredni.

Nos, már tudjuk az időpontját is: szeptember 15.

Mondanám, hogy jó reggelt, Magyarország, de már késő.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr907743340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

különvélemény2 2015.08.31. 13:47:32

@törökmonika:
Majd, ha nyilvánosan megköveznek az Eurábiai Unió valamelyik főterén, mert nem megfelelően hordtad a burkát, majd én is ezt írom neked:

"így jártál, drágám."

steery 2015.08.31. 13:48:53

Ez a statárium előtti állapot. A kormány még csak kóstolgatja a helyzetet, a leendő diktátorunk próbálgatja a lehetőségeit. Aztán jön a terror, a futkosás, meg a sikoltozás.
(ezt Jeff Goldblum mondta a Jurassic park 2-ben, ha jól tévedek)

A fő gondot mégsem ez jelenti. Ha az, hogy rövidesen eljön majd az az idő, amikor már a katonaság sem tudja megfékezni a népet és mindegy, hány embert lőnek le az utcán meg zárnak dutyiba, az őrjöngés tovább folytatódik. És akkor szépen lehúzhatjuk magunkat a klotyón.

Toadwart66 2015.08.31. 13:51:34

@Csatos Bambi: Figyelj, Bambi. Te mindenkit le akarsz lövöldözni? Mi van itt? Valami pszichopata találkozó? Mindenki lőne ész nélkül, mint egy partizánfilmben. Nyugodjatok már le. Mire menne a világ, ha mindenki ilyen csúnyán lelőné a másikat?

Csatos Bambi 2015.08.31. 13:51:35

@Toadwart66:

"Valójában ez a fasizmus, amikor különbnek érezzük magunkat más embercsoportoknál. "

Ez nem a judaizmus? :D

Csatos Bambi 2015.08.31. 13:53:01

@Toadwart66:

"Figyelj, Bambi. Te mindenkit le akarsz lövöldözni? "

Én senkit nem akarok lelövöldözni, aki AZT TESZI, amit a magyar törvények megkövetelnek.

Toadwart66 2015.08.31. 13:53:38

@Csatos Bambi: Nem, nem. A judaizmus az egy vallás. Mint a kereszténység, meg a buddhizmus. A fasizmus egy eszmeáramlat. Nem egészen ugyanaz.

Toadwart66 2015.08.31. 13:55:25

@Csatos Bambi: Rendben, akkor engem nyugodtan életben hagyhatsz. Véleményt még le szabad írni, azzal nem sértek törvényt.

Csatos Bambi 2015.08.31. 13:57:27

@steery:

"amikor már a katonaság sem tudja megfékezni a népet"

Valamit félreértettél.

Nem a népet kellene megfékezni, hanem a népre rátörő, a hazáját elárasztó IDEGENEKET, akik semmibe veszik a nép hazájában hatályos törvényeket és izomból próbálják terrorizálni meg csicskáztatni a népet.

Tudod, ezt úgy nevezik, hogy honvédelem.

KUHULIN 2015.08.31. 13:59:31

@Toadwart66: Anyád a Török Móni? :)

törökmonika 2015.08.31. 14:00:23

@Csatos Bambi: nem csináltak ezek a szerencsétlenek semmit, a ti zavaros fejetekben van mindenféle, amitől roppantul meg kell védeni magunkat.
a fejetekben lévő zavarral nem tudok mit kezdeni.

Toadwart66 2015.08.31. 14:01:16

@KUHULIN: Na végre egy értelmes kérdés. Nem.

szamaritánus 2015.08.31. 14:02:51

@törökmonika: nem is kell, a tiedben tegyél rendet előbb. vagy tanítsd meg a kis kedvenceidet, hogy nem szarunk a bokorba és nem hajigáljuk szét a szemetünket, mint egy utolsó cigánybanda, és hagyjuk ott, hogy majd a hülyemagyarok összeszedik. ezzel kezdj, utána posztolj.

terrer 2015.08.31. 14:05:18

"Mostantól mindenesetre húzódjunk kapualjba vagy pincébe, ha katonai jármű közelít"

Ennek elment az esze:-o
Ha így megy, lassan akkora diktatúra leszünk, mint az usákok, ugye? Mert ha valakinek sok katonai járműve van, hát azok azok... És tűzparancsuk is van, a világon talán nekik a legtöbb helyen.
Ja, ha fizetett hirdetést hallottunk, akkor visszavonom.

törökmonika 2015.08.31. 14:06:49

@szamaritánus: szépen összefoglaltad e büdös bugris ország neonáci faszfejeinek véleményét és elképzelését a világról, önmagukról és bármiről, gratulálok, csak így tovább, fog ez menni.

KUHULIN 2015.08.31. 14:07:44

@törökmonika: "e büdös bugris ország"
WTF???
Kicsit kezd elszaladni a ló?

törökmonika 2015.08.31. 14:09:41

@KUHULIN: Ezért lenne érdemes kicsit iskolázottabbnak lenni: Ady. De nincs népművelői indíttatásom, csak jelzem a hiányosságodat.

Toadwart66 2015.08.31. 14:11:41

Gyerekek, én már nem leszek katona. Voltam már, mielőtt elkezdtek ezzel jópofizni. Nehéztüzér, buffos. A honvédség ma sincs olyan kondícióban, hogy komoly erőt kifejtsen. Ne akarjátok kipróbálni, nem lenne egészséges dolog. Nézzetek rá Hende kerek fejére, aztán mindenki mentse az irháját. Ennek legalább van valami értelme. Olvassátok el a Svejket. Na megyek, mert dolgom van. Beszélgessetek csak nyugodtan, ésszel, ne lövöldözzetek, meg káromkodjatok.

Toadwart66 2015.08.31. 14:12:17

Olyan hevesek vagytok, mint a profilképem.

KUHULIN 2015.08.31. 14:12:26

@törökmonika: "szépen összefoglaltad e büdös bugris ország neonáci faszfejeinek véleményét és elképzelését a világról, önmagukról és bármiről, (...)"
Ja, hogy ez Ady? :) Tényleg nem vagyok elég iskolázott! :)

Talán, ha idézel, akkor idézőjelet kéne használni, nem?

recirkulációs kör 2015.08.31. 14:14:58

@Toadwart66:
A buddhizmus nem vallás.
Nézz utána.

recirkulációs kör 2015.08.31. 14:16:11

@Toadwart66:
Úgy érted, végre egy kérdés, amit te is képes vagy megérteni.

recirkulációs kör 2015.08.31. 14:17:27

@törökmonika:
"büdös bugris ország"
Akkor mi a faszt keresel még itt?
Húzzál el Izraelbe, nekünk is jobb lesz, meg neked is.

kisQtya 2015.08.31. 14:18:03

@KUHULIN: büdös bugris ország és "Moslék-ország" (ez Karinthy) egyetlen reménye sok millió mozlim vallású bevándorló. Ettől leszünk kulturáltak. :)))))

Toadwart66 2015.08.31. 14:20:05

@recirkulációs kör: Oké. Maradjunk annyiban, nem csak vallás. De ennek most nincs jelentősége. A lényeg az lenne, hogy legalább azt engedjük meg, hogy a németek segítsenek a menekülteknek. A gyerekek és a nők nagy része még amúgy is Görög- és Törökországban van, elég kegyetlen körülmények között. Nem rúghatunk még mi is beléjük egy jót.

recirkulációs kör 2015.08.31. 14:20:35

@törökmonika:
Konkrétan melyik versében is írt ilyet Ady?
Mert nemhogy én nem találok ilyet, de a Gugli sem, pedig az összes Ady-vers fent van a MEK-en.

Szóval lehet, hogy tényleg nem ártana kicsit iskolázottabbnak lenned (ez a helyesírásodon is látszik), mert most kurvára mellélőttél.

recirkulációs kör 2015.08.31. 14:24:35

@Toadwart66:
Maradjunk annyiban, hogy NEM vallás.
Már ha érted a különbséget, amiben nem vagyok biztos ezek után.

Nem rúgunk beléjük, ne jöjjenek ide, mert semmi szükség rájuk.
Én nem akarom eltartani őket, és nem akarok még többet adózni, mert ezeket a menekülteket etetni meg szállítani meg elszállásolni kell, ami ekkora létszámnál éves szinten több százmilliárd forint.

Fizesd ki te, meg a menekültpárti agybeteg haverjaid. Meg vidd haza őket a lakásodra, hogy ne a parkokat szarják meg szemeteljék össze, amitől aztán a közelben lakók kapnak tífuszt vagy esetleg még súlyosabb betegségeket.

A távolból ugatni könnyű.

kisQtya 2015.08.31. 14:30:07

Indexről hoztam
"Osztrák rendőrök a Keletiben, a menekültek most szállnak föl a Bécsbe induló Railjetre
Tizenegykor már elindult egy vonat a Keleti pályaudvarról tele menekültekkel, most pedig egy Railjet indul hamarosan Bécsbe, amire egymás után szállnak fel az eddig itt várakozó menekültek. A peronon érdekes módon nemcsak magyar rendőrök, de osztrák rendőr is áll. Ők nemrég néhány embert nem engedtek fel a vonatra, de amikor odébb mentek, az emberek minden további nélkül felszállhattak. Most néhányan jeggyel a kezükben odamentek hozzájuk, és az egyik rendőr jól hallhatóan azt mondta nekik, go, go, menjetek. "

Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy az osztrák rendőr egymással ellentétes intézkedései közül volt jogsértő?

Megengedhető-e európai jogállamban, hogy a rendőr éppen aktuális hangulata szerint alkalmazza a törvényt? Emiatt senki nem aggódik?
Mert a felfegyverzésből esetleg bármiféle jogsértés lehet, itt viszont már megtörtént a jogsértés.... Ez a folyamat senkit nem izgat?

kisQtya 2015.08.31. 14:31:33

@kisQtya: melyik volt jogsértő?

Csatos Bambi 2015.08.31. 14:34:42

@recirkulációs kör:

"@törökmonika:
"büdös bugris ország"
Akkor mi a faszt keresel még itt?"

Nem itt él.

Csatos Bambi 2015.08.31. 14:38:08

@törökmonika:

"nem csináltak ezek a szerencsétlenek semmit, a ti zavaros fejetekben van mindenféle, amitől roppantul meg kell védeni magunkat."

Hát persze, hogy nem csináltak semmit.

De felsorolnék neked pár tételt, amit mégis:

- engedély nélkül léptek be az országba, január 1-től augusztus 31-ig több, mint 150 ezren
- útiokmányok nélkül léptek be az országba
- az államhatárt megsértve léptek be az országba
- nekimentek a magyar rendőröknek
- megrongálták az államhatárt jelző drótakadályt
- illegálisan hatoltak át az államhatárt jelző drótakadályon
- le kellett miattuk állítani a határmenti vasúti közlekedést, mert rátámadtak az utasokra és a személyzetre
- a vaskerítésen át törtek ki egy táborból, ahonann egyébként szabadon kijárhattak
- botokkal felfegyverkezve támadtak a civil lakosságra
- botokkal felfegyverkezve támadtak rendőrökre
- garázdaságot követtek el a táborok területén belül és azon kívül
- életvitelszerűen tartózkodnak közterületeken
- nem tesznek eleget a regisztrálásukat előíró uniós jogszabályoknak
- megtagadták a személyes azonosításukra szolgáló adataik felvételét
- betörtek a határmenti ingatlanokra
- a számukra kijelölt táborok helyett a közterületeken élnek életvitelszerűen
- kezelhetetlen járványügyi helyzetet okoznak azzal, hogy a határmenti falvakban a közterületeken ürítenek
- kezelhetetlen járványügyi helyzetet okoznak azzal, hogy a hatvárosokban a közterületeken ürítenek
- meglopták a határ menti ingatlanok tulajdonosait
- kirabolták a határ menti ingatlanok tulajdonosait (rablás, mivek a tulajdonos jelenlétében szedték össze az értékeket)
- felhasogatták a határ menti gazdálkodók fóliasátrait
- letiporták a határ menti gazdálkodók tavaszi-nyári szántóföldi veteményét
- leszüretelték a határmenti gazdálkodók gyümölcsöseit
- tönkretették a határ menti gazdálkodók öntözőrendszereit
- rendszeres illegális tűzgyújtásokkal égették fel a határ menti gazdálkodók földjeit
- betörtek a határ menti gazdálkodók külterületi ingatlanjaira
- gátolják a pályaudvarok rendeltetésszerű használatát
- korlátozzák az utasok szabad mozgáshoz való jogát
- molesztálják a pályaudvarok és más közterületek környékén a fiatal nőket
- megrendeléseikkel erősítik a nemzetközi szervezett bűnözést

És ez még nem minden. Soroljam tovább is, vagy elég lesz ennyi?

Egyébként ott nálatok az USA-ban, meg Canadában természetesnek veszik és tolerálják, ha vízum és útiokmányok nélkül grasszáló külföldiek szervezett csoportokban efféle cselekményeket követnek el a helyi lakosság, a gazdálkodók és válallkozók, a köztulajdon, a magántulajdon, valamint a fegyveres testületek tagjai ellen?

Szeretném azt olvasni, hogy igen :D

kisQtya 2015.08.31. 14:48:34

INDEX: 2015.08.31. 12:12

ELŐD FRUZSINA 9 PERCE
Az EU soha nem fogja visszatoloncolni a védelemre szorulókat
Ezt Frans Timmermans, az Európai Bizottság alelnöke mondta Franciaországban. A politikus arra kérte a tagállamokat, hogy „maradjanak hűek emberi értékeikhez”.
A politikus Calais-ban beszélt erről, abban a városban, ahol az egyik legsúlyosabb a menekülthelyzet Európában: több ezren élnek ideiglenes sátortáborokban a hivatalos menekülttábor mellett borzalmas körülmények között és arra várnak, hogy valahogyan átjussanak Nagy-Britanniába. Timmermans azt is közölte, hogy az EB további ötmillió eurót (1,6 milliárd forintot) folyósít a francia kormánynak a kialakult helyzet kezelésére. (MTI)

A menekültstátusszal rendelkezőket nem s toloncolhatjuk ki, te ostoba!
Már csak az a kérdés, hogy a beáramló tömegből hányan szorulnak védelemre a jogszabályok szerint és hányak esnek ki a rostán.
Az arányokról szeretnék hallani valamit..... Meg arról, hogy akik nem szorulnak védelemre, azokkal mi lesz???

vigyüktúlzásbaadolgokat 2015.08.31. 14:50:51

@pervie but hot: Milyen érdekes, hogy a németeket egy katolikus osztrák vitte falnak.

Minket meg majd egy református cigány zsidó feleséggel.

Toadwart66 2015.08.31. 14:51:56

@recirkulációs kör: Figyelj, mondtam már, hogy higgadj le. Francnak pattogsz, mint a megriadt gumilabda. Nem albérletet keresnek. Tovább akarnak menni Németországban, Agyatlanul kiperkáltunk 22 milliárdot egy tök felesleges rabsichálóra, Te is barátom meg én is. Olyan sokat nem kérdezősködtek, hogy akarjuk-e? Mint általában semmiről. Köss bele a Mészáros Lőrincbe, vagy a Széles Gáborba, Én már megcsináltam, de letiltottak. Beszélgess el velük udvariasan, hogy mire szeretnéd költeni az adótat. Téged is kivágnak. Sok veszteség mondjuk nem ér vele.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2015.08.31. 14:54:34

@kvp: Van egy különbség.

Az olaszok nem félnek az idegen kultúráktól, még a pápa sem! Orbán meg lefossa a lábszárát a gondolatra, hogy majd a füstösek átváltoztatják a matyóhímzést.

kisQtya 2015.08.31. 14:54:57

@Csatos Bambi: Bár több ismétlés van a felsorolásodban, az tény, hogy a kijelölt határátkelőhelyen kellene átjönniük , de nem teszik és ezzel eleve törvényt sértenek.
A többi már csak az előzőből fakad.
GYERTEK BE LEGÁLISAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miért dobáljátok el az irataitokat, mért szöktök be a hazámba, ha jóhiszeműek vagytok?

kisQtya 2015.08.31. 14:57:45

@Toadwart66: De törvény szerint nem mehetnek tovább, mert itt kell regisztrálni, itt kell beadni a kérelmet és CSAK ANNAK KEDVEZŐ ELBÍRÁLÁSA ESETÉN mehetnek tovább oda, ahova akarnak. Mit nem értesz ezen?

Toadwart66 2015.08.31. 15:02:05

@recirkulációs kör: "Úgy érted, végre egy kérdés, amit te is képes vagy megérteni. " Ennyivel még valahogy megbirkózok. Van persze egy csomó dolog, amibe belekavarodok. De gondolom van olyan tudományág ,amihez meg te nem értetsz. Igazság szerint a világ nagy részéhez teljesen hülyék vagyunk. Van amihez egy kicsit értünk.. De azért ne bízzuk el nagyon magunkat.

Exploiter 2015.08.31. 15:03:33

@Toadwart66:

"Min? Azon, hogy ennyi ember megy Ausztrián keresztül Németországba?"

Reméltem, össze tudod kötni a pontokat, nem a magyar félen múlik, hogy ezek az emberek nem jutnak tovább. Illetve nem a magyar fél miatt próbálnak teherautókban átjutni a határon, ugyanis azt a határt nem magyarok ellenőrzik éppen. A magyar fél elemi érdeke, hogy ez a tömeg akadálytalanul tovább tudjon haladni a kánaán felé.
Röviden csak ennyi.

recirkulációs kör 2015.08.31. 15:03:58

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Pedig nem.
Nincs meg benne semmi a vallások jellemzői közül, kivéve, hogy sok a követője.
Se isten, se konkrét viselkedési vagy rituációs célú eljárások (ima stb.), semmi.

Egyszerűen egy elterjedt világnézet.

kisQtya 2015.08.31. 15:09:50

Index:
"Mellettem telefonált egy kalauz a Keletiben, és azt mondta: ennyi emberrel nem hajlandó elindítani a vonatot. A Bécsbe induló Railjeten annyi menekült van, hogy mozdulni is alig lehet. A kalauz azt mondta a telefonban, így nem lehet hozzáférni a tűzoltókészülékekhez sem a vonaton, így az utazás nem biztonságos. Addig nem indul a vonat, amíg ennyien vannak rajta. Az most aligha számít, kinek van jegye és kinek nincs, a vonaton ugyanis ezt lehetetlen ellenőrizni, meg se lehet mozdulni."

Aztán később mégis elindult ez a "nem biztonságos" vonat. Ha kigyullad, hát így jártak....

Úgy látom, mindenhol fellazulnak a szabályok és KÁOSZ van. Kinek jó ez?

Toadwart66 2015.08.31. 15:10:55

@kisQtya: Ha németek regisztrálnák őket, akkor nem. Majd pont a híresen gördülékeny magyar bürokrácia fog szorgoskodni. Karácsonyig sem végeznének, főleg, ha fentről szólnak is nekik. Amúgy meg mindegy, kb, azonos beleszólásunk van a dolgokba. Orbán eddig is minden jogszabályt kínosan betartott? Most meg hirtelen rájött a nagy jogkövető kórság.Legalább a nnyi jogom hagy legyen, hogy elmondjam, micsoda egy gátlástalan gazfickóval hozott össze minket a sors.

recirkulációs kör 2015.08.31. 15:11:11

@Csatos Bambi:
De, sajnos, itt él.

@Toadwart66:
Magyarán valóban csak ugatsz a világba, mint egy idegbeteg kutya.
Köszönjük, Emese!

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Lehet, hogy nem félnek az idegen kultúráktól, de a menekültekkel nekik is tele van a faszuk jó ideje.

kisQtya 2015.08.31. 15:11:20

@Exploiter: Ezt senki nem akarja látni és érteni.

Csatos Bambi 2015.08.31. 15:13:43

@kisQtya:

"De törvény szerint nem mehetnek tovább, mert itt kell regisztrálni, itt kell beadni a kérelmet "

Pontosabban Görögországban kellett volna regisztrálniuk és ott kellett volna beadniuk a kérelmet az uniós törvény szerint.

Csakhát az Unió nagylelkűen eltekint attól, hogy Görögországot KÖTELEZZE a feladatainak a teljesítésére. Ehelyett a magyarokat mocskolják, mert a magyarok meg akarják tenni, amit uniós tagálalmként tenniük KELL - azaz megakadályozni, hogy a migránsok a zöld határon át, papírok nélkül lépjenek be, és aki belépett, az ne tudja a regisztrációt kikerülni.

kisQtya 2015.08.31. 15:17:46

@Toadwart66: Magyarország KÖTELES védeni az EU határát. Az elég nyilvánvaló, hogy nem ejtőernyővel érkezik naponta többezer menekült.

Nyilván olvastad, amilyen hivatalos nyilatkozatokat fenn belinkeltem.

Itt KELL lefolytatni az eljárást. Ez számon lesz kérve, légy nyugodt.
Szerintem is át kéne utaztatni őket az országon zárt vonatban és kirakni az osztrák határon. A határt csak visszafelé kellene őrizni. De nem lehet.

Hogy mit hazudnak a német és francia politikusok, azzal ne foglalkozz.

A németek megmondták, minden szír jöhet, de hogy ki a szír, azt nekünk kell megállapítani.

Toadwart66 2015.08.31. 15:19:24

Bocs, barátom. Nem tudtam, hogy valami szuperintelligens organizmussal hozott össze a sors. De idegbeteg nem vagyok. Úgy látom neked azonban nem ártana valami kis nyugtató. Keress egy pszichiátert, az majd szépen megoldja a mentális gondjaidat, Nem szégyen az. Pillanatok alatt helyrehoz, csak mondj el neki mindent őszintén.

kisQtya 2015.08.31. 15:21:39

@Csatos Bambi: Azt én nem tudhatom, hogy honnan került ide, de aki átlépte a magyar határt, az köteles a magyar rendészeti eljárásnak alávetni magát. Néhányan átcsúszhatnak regisztrálatlanul Ausztriáig, vagy Németországig, de tömegek nem.
EU határ vagyunk, nálunk kell lefolytatni az eljárást és kész. És annak befejezéséig innen senki nem mehet tovább.

kisQtya 2015.08.31. 15:23:43

@kisQtya: Persze az EU módosíthatna szabályt.... de eszében sincs.

Toadwart66 2015.08.31. 15:24:26

@kisQtya: Tudom ezt harsogja kormány is, de én ezt a kormányt több szempont miatt sem nagyon szeretem. Elég sok disznóságot művelnek az országgal. Az egyik pont az, hogy most ilyen barátságosan tépjük egymást, teljesen ismeretlenül. És valószínűleg feleslegesen. Van,aki simán agyon is lőne, persze csupán jóindulatból, hazaszeretetből. Az, hogy honfitársak vagyunk, nem nagyon zavarná. Eddig azért nem kellett volna elfajulniuk a dolgoknak.

Exploiter 2015.08.31. 15:27:05

@kisQtya:

De vajon miért? A németeknek csak egy szavukba kerülne, megszervezhetnék az átszállítást ausztrián át.
Most erre reggel cáfolják, hogy odavinnének bárkit is.
Ki érti ezt...?

KUHULIN 2015.08.31. 15:31:23

@Toadwart66: Jah! Az semmi, az előző kormány alatt még jobban elfajultak a dolgok... :)

különvélemény2 2015.08.31. 15:33:15

@Toadwart66:

Nem tépi egymás senki, mi itt szórakozunk, az index berak napi 4 bevándorlóseggnyaló bérposztot címlapra, miközben a lakosság bőven fidesz támogatottság feletti része, nem kér a bevándorlókból.

kisQtya 2015.08.31. 15:33:48

@Toadwart66: Igen, látom, hogy neked folyamatosan a kormánnyal van problémád. (Nekem is.)
De azt látnod kellene, hogy BÁRKI lenne a magyar miniszterelnök, akár lenne kerítés, akár nem, Magyarországnak kötelessége védeni az EU határait, az illegális határátlépőket el kell fognia és velük szemben a jogszabályok szerint kell intézkednie: regisztrál, ujjlenyomatot vesz, nyilatkoztat, kérelmet felveszi és annak elbírálásáig a kérelmezőt táborban helyez el.
Ha menekültstátuszt kap, oda megy, ahova akar. Ha nem kapja meg, mert pl. szír, de az ISIS-ben harcolt (ilyen is van ám), vagy albán, de szírnek hazudta magát, akkor kitoloncolhatjuk.

Nem helyes, hogy pártpolitikai kérdésként kezeled ezt az ügyet, mert elhomályosítja a tisztánlátásodat.

kisQtya 2015.08.31. 15:39:24

@Exploiter: Én értem. A németek szeretettel várnak mindenkit, aki jog szerint védelemre jogosult. S hogy ki jogosult erre, azt a jogszabályok alapján a beléptető országoknak kell megállapítaniuk. Aki nem jogosult védelemre, azt már fordíthatjuk s vissza, mert nem fogadják be.
Tehát a németek nem a migránsokat, hanem az azon halmazon belül már kiszűrt menekülteket fogadják szívesen.
Csak a sajtó szinonim fogalomként kezeli és úgy tesz, mintha minden határon áttoluló migráns menekült lenne.
Az a menekült, aki ezt a jogi státuszt hatósági eljárást követően megszerzi.

Toadwart66 2015.08.31. 15:41:01

@KUHULIN: Ez most számomra legyen valami örömforrás? A halálos ágyamon azért ne próbálj megvigasztalni. Majd valamit kitalálok. Vicceket mesélek magamnak, vagy mit tudom én. Zámbó Jimmyt hallgatok teljes hangerővel, hogy gyorsabban végezzek.

Olyan ez, mint amikor egy mester megjelenik az embernél és kétségbeesetten közli, hogy az előző szaki szétbarmolt mindent, az meg az előzőre. Jöhetne már valami keménykezű nő, aki leordítja az egész banda fejét és közli velük: - Uraim, aki itt nekem megpróbál lopni, azt úgy kivágom, hogy még parkolóőr se lesz belőle.

DFK 2015.08.31. 15:43:55

@Csatos Bambi: Akkor meg ne pofázzon bele a dolgainkba (mármint a blogger).

kisQtya 2015.08.31. 15:48:10

@DFK: De azért a véleményét leírhatja...

Exploiter 2015.08.31. 15:50:17

@kisQtya:

Sajnos én is. Viszont ez azt jelenti, hogy a mostani állás alapján nálunk fog feltorlodni a tömeg. Hogy most pesten epp mennyien vannak, az napokon belul a sokszorosara fog emelkedni.
Nagy gond van, ami kvazi azonnal realizalodik majd. De kb tényleg, akar egy heten belul.

hétköznapi libsizmus 2015.08.31. 15:51:33

@kisQtya:
Legnagyobb baj a nagy bajban, hogy Brüsszelből a tehetetlenség hangjai hallatszanak, alternatíva nélkül

Ilyen szánalmas vezetés nem sok volt még a történelemben, aki volt, az meg eltűnt a süllyesztőben az első komolyabb kihívásra. Tény, hogy a teljes alkalmatlanság, látványos töketlenkedés egy idő után elemi erővel dobja felszínre az erős vezető iránti igényt. Ez akár veszélyes is lehet, ha a váltás nem szabályozott formában történik, pl. egy puccsszerű hatalomváltás révén

Toadwart66 2015.08.31. 15:54:59

@kisQtya: Na, rendben kormány kihúzva. De valamiféle humanitárius katasztrófa is van. Azért Aleppó nem egy kőkorszaki kis falu volt. Sokan szenvednek és kegyetlen dolgok történtek velük. Lehetne emberként is bánni velük. Ott dekkoltatni őket a Keletinél szerintem nem a legjobb. Kapkodják akkor magukat az illetékesek, hogy minden gyorsan menjen. A menekülteknek az a legnagyobb gondjuk, hogy a hatóságok a nagy részüket nem tekinti menekültnek, bürokratikusan vissza toloncolják őket. Nézd meg a KSH statisztikát. Olyan is megtörtént, hogy a család egyik fele erre, a másik meg arra mehetett. Én sajnálom őket. Az összeset meg nem fogadhatom be. Hó végén még a saját családomat is alig tudom eltartani. Amit nagyon elszomorítónak tartok, hogy amikor 71 szíriai kegyetlenül meghalt, itt Pandorfnál, sokan örvendeztek. Ez azért arra mutat, hogy a társadalmunkban valami nem stimmel. A szlovákoknál is ment az örömködés, tehát nem magyar sajátosságról van szó. Itt azért csak ki kéne mondani, hogy állj.

hétköznapi libsizmus 2015.08.31. 15:56:12

@Exploiter:
A migráns tömeget a zsarolási potenciál növelésére kell felhasználni. Ha Magyarországot hátrányosan érintő döntések lesznek Brüsszelben, akkor rá kell engedni őket a határra, aztán agyő, oldják meg ahogy tudják

recirkulációs kör 2015.08.31. 16:22:32

@kisQtya:
Csak hát itt nem a véleményét írta le.

Exploiter 2015.08.31. 16:42:47

@hétköznapi libsizmus:

Szerintem ez nem fog menni. Én egy hétről beszéltem, erre tessék:

"Megállították az osztrák-magyar határon a Budapestről Bécsbe tartó, menekültekkel teli vonatot, amelyen csaknem háromszáz menekült utazott - közölte osztrák vasúttársaság (ÖBB) szóvivője hétfőn délután. Az ÖBB a szerelvény túlzsúfoltságára hivatkozva a magyar rendőrség segítségét kérte.
Az osztrák belügyminisztérium azzal számol, hogy a magyar hatóságok megteszik a szükséges lépéseket. Feltételezhetően a magyar rendőrség a papírok nélkül utazó migránsokat leszállítja és menekülttáborba helyezi el. "

kisQtya 2015.08.31. 16:44:29

@Toadwart66: Ez hosszú lesz.
Valóban humanitárius katasztrófa - Európára nézve IS!!!! Ezért "örvendeznek", ami persze ocsmány dolog, de félnek. (Az a kérdés nem megoldás, hogy de miért félnek, nincs mitől félni, hiszen magad is tudod, hogy nem igaz. Van aki a fasisztáktól fél, van aki a mozlimoktól.)
Az a katasztrófa, hogy ezek az emberek egyáltalán eljutottak Európáig, nem még a Keletig.
Aki tényleg menekült, tehát az életét menti és esze ágában sem volt Európába jönni, csak a kényszer hajtotta, az rosszul érzi magát közöttünk, mert disznóhúst eszünk, alkoholt iszunk, cigizünk és illetlenül öltözködünk.
Ha engem üldözne a fasiszta Orbán, én sem szeretnék Afganisztánig menekülni, inkább Csehországot választanám, ahol hasonló a kultúra és ha rend van, gyorsan hazajutok.
Aki meg gazdasági bevándorló, tehát mi vagyunk a célja, az kegyeskedjék legálisan érkezni, papírjait rendben tartani és beilleszkedni.
Igen, ki kell mondani, hogy állj! Állj, ne gyertek illegálisan Európába, tartsátok tiszteletben a törvényeinket!

kisQtya 2015.08.31. 16:49:21

@Exploiter: Igen, így van. Nem tudjuk, hányan vannak és azt sem tudjuk, hogy kik ők. Ellátni sem tudjuk őket, hiszen a személyük sem azonosított. Egy magánszemély adhat kaját akárkinek, de az állam szerveknek elszámolás kötelezettségük van. Hogy tudsz elszámolni azzal, hogy kiosztottam ma 5000 élelmiszercsomagot..... valakiknek.... Honnan tudjuk, hogy jogosulthoz jutott el a segítség....?
Nem lehet ezt a káoszt tovább fenntartani.

kisQtya 2015.08.31. 16:55:26

@hétköznapi libsizmus: Teljesen impotens banda.
Egyébként a népképviseleti demokráciának ez a legnagyobb átka: a politikusai csak 4 éves választási ciklusokban tudnak gondolkodni.
Senkit nem érdekel, hogy pl. 25 év múlva milyen következményei lesznek ennek az emberáradatnak.

Még a legális migrációhoz kapcsolódó integráció is kudarcba fulladt. Nem lehetett sikeresen integrálni a mozlimokat, a második-harmadik generáció radikalizálódott és még ezt a problémát sem oldottuk meg, de már százezrével érkeznek, eleve TÖRVÉNYSÉRTŐ MÓDON.
Erre milyen választ adunk 2-5-10-20 év múlva?????

recirkulációs kör 2015.08.31. 16:57:18

@kisQtya:
"esze ágában sem volt Európába jönni, csak a kényszer hajtotta, az rosszul érzi magát közöttünk, mert disznóhúst eszünk, alkoholt iszunk, cigizünk és illetlenül öltözködünk"

Ja. viszont a semmittevésért is fizetünk havonta annyi pénzt (mármint nem mi, hanem a németek), amennyiért ott öt évig dolgoznia kellett.
A szomszédos, hasonló kultúrájú országaikban, ahol béke, van, ott ez nincs, dolgozni kell.

DFK 2015.08.31. 17:02:10

@kisQtya: Az nem vélemény, hanem össze-vissza hazudozás volt, alpári stílusban.

Exploiter 2015.08.31. 17:04:59

@kisQtya:

Bizony, ráadásul most az osztrákok pánikolnak, hogy vonatra engedtünk egy tized napnyi embert feléjük.
Ezek tényleg itt fognak a nyakunkon ragadni, lényegében fel lehet készülni a legrosszabb forgatókönyvre.

Remélem a migránsbarátok örülnek a fejleményeknek, sokáig élvezhetik még egyre növekvő számú barátjuk társaságát

kisQtya 2015.08.31. 17:06:24

@recirkulációs kör: Az meg külön érdekes, hogy Merkel napokkal ezelőtt megmondta, hogy a szírek mehetnek. Akkor miért kell a szíreknek embercsempészekkel vitetni magukat?????
Ezt már tényleg nem értem. Lobogtatom a papíromat, hogy szír vagyok és szezám tárulj. Akkor miért illegálisan akarnak menni?????

kisQtya 2015.08.31. 17:08:00

@DFK: Ez az ő blogja, itt így szokta fikázni a magyarokat (sőt, még "ígyebbül"). Ha zavar, ne olvasd el.

kisQtya 2015.08.31. 17:11:00

@Exploiter: Első perctől kezdve ezt kellett volna tenni, ha látják, hogy lepattannak az osztrák határról, akkor nem a kerítés-fikázással lett volna elfoglalva Európa.
Menjenek csak a vonatok. Lassan lehull az álarc Európáról.

kisQtya 2015.08.31. 17:15:31

Index:
SAJÓ DÁVID 27 PERCE
Menekülteket alkalmaz egy hamburgi újság
"Életem Hamburgban" címmel új rovatot indít a német Hamburger Adendblatt nevű újság. Ebben Hamburgban élő menekültek számolnak be az ottani állapotokról és más migránsok helyzetéről. Összesen öt menekültet vettek fel a rovathoz, akik között van:
iraki fizikus
szír bankár
afgán fotóriporter és politológus
és egy eritreai taxisofőr
Az alkalmi publicisták ugyanolyan fizetést kapnak, mint más szabadúszó újságírók."

Már csak egy palesztin agysebész hiányzik. :))))

kisQtya 2015.08.31. 17:21:52

Index:
SZBF 2 ÓRÁJA
Miért lassította a rendőrség a menekültek továbbhaladását a pályaudvarokról?
Kérdezi a Demokratikus Koalíció. A párt Pintér Sándor belügyminisztertől szeretné megtudni: ki a felelőse az érvényes vonatjeggyel rendelkező menekültek feltartóztatásának, ki adott erre utasítást a kormányból? „A DK szerint elfogadhatatlan, hogy a magyar rendőrség szervezetten hozzájárul a kormány belpolitikai érdekeinek érvényesítéséhez és szánt szándékkal megnehezíti a menekültek Nyugat-Európába utazását” – írták. (DK)

Tehát a DK úgy értelmezi, hogy az érvényes vonatjeggyel rendelkező személy eleve jogosult utazni: akkor is, ha nincsenek okmányai, akkor is, ha körözött bűnöző, ha van jegye, akkor menekült és kész, ennyi.

És ezek akarnak kormányra kerülni?????

Sírok. .....:(

kisQtya 2015.08.31. 17:23:34

@Exploiter: Különösen azok a migránsbarátok örvendezhetnek, akik nem itt élnek. Én viszont a "Pápatér" mellett lakom.

kisQtya 2015.08.31. 17:36:47

Index: Elfáradtak
A MigSzol Halas a Facebook oldalán jelentette be, hogy a mai nappal felfüggesztik önkéntes munkájukat, amit a kiskunhalasi vasútállomáson végeztek a menekültek megsegítése érdekében.

Azt hitték, jó kis nyári móka lesz. Nem, ez nem az. Gondolom, végre ők is rájöttek, ideje lesz kifarolni a nagy lelkesedéssel elkezdett hülyeségből.

kisQtya 2015.08.31. 18:12:34

Index:
DULL SZABOLCS 9 PERCE
Merkel megsimogatta a magyar kormány fejét
Németország nagyra becsüli, hogy Magyarország regisztrálja a menekülteket, a menekültügyet szabályozó Dublin III. rendelet alkalmazásától pedig nem térhet el, és ezt már a magyar kormány tudomására hozta - mondta a német kancellár hétfőn Berlinben.
Angela Merkel sajtótájékoztatón a Magyarországra érkezett szíriai menedékkérőkkel kapcsolatban újságírói kérdésre válaszolva kiemelte, "nagyra becsüljük, hogy Magyarország regisztrálja a menekülteket", írta az MTI. Hozzátette, hogy nem minden uniós tagország teljesíti ezt a kötelességét, Magyarország viszont "teljes mértékben" eleget tesz a regisztrációt előíró szabálynak.
Kifejtette: "bizonyos zavarodottság" alakult ki annak révén, hogy egyes tartományok változtatásokat sürgetnek a szíriai menedékkérőkkel kapcsolatban, a szövetségi bevándorlási és menekültügyi hivatal (BAMF) pedig úgy döntött, nem él azzal a lehetőséggel, hogy a szíriai menedékkérőket visszaküldje abba az uniós tagországba, ahol beléptek az EU területére.

Köszönjük. Már csak azt kell megállapítanunk, ki a szír.

kisQtya 2015.08.31. 18:15:15

A nem szíriaiakat természetesen visszaküldi abba az uniós tagországba, ahol beléptek az EU területére.

Exploiter 2015.08.31. 18:26:53

A szlovákok küldik vissza őket. Abba az irányba ezután már célszerű lenne szervezetten terelni a népet. Pukkasszuk ki az álszent lufit.

Exploiter 2015.08.31. 18:28:08

Találó a poszt első sora.

"Mert fölösleges ijesztgetés volt, igaz?"

Csatos Bambi 2015.08.31. 18:49:31

@kisQtya:

"Köszönjük. Már csak azt kell megállapítanunk, ki a szír."

Nem nekünk kell kideríteni, hogy ki a szír, ki nem szír, hanem annak kell igazolnia a szír állampolgárságot, aki azt állítja magáról, hogy szír. Feltéve, hogy tovább szeretne Merkel anyóhoz menni.

Magyarország nem osztogathat puszira szír állampolgárságot, nem is vélelmezheti, és a szír népességnyilvántartás adatbázisaihoz sincs hozzáférése.

Úgyhogy az igazi szírek vagy villámgyorsan megtalálják az útlevelüket, vagy besétálnak a legközelebbi szír külképviseletre, és kikérik a személyazonosításra alkalmas dokumentumot az útlevelük helyett.

A nem szírek meg villámgyorsan elhúzhatnak vissza Szerbia felé, mert Magyarországon nem túl sanszos, hogy letelepedhetnek, és gondolom, nem akarnak életük végéig egy sátortáborban dekkolni kegyelemkenyéren.

Csatos Bambi 2015.08.31. 19:09:41

@Exploiter:

"Ezek tényleg itt fognak a nyakunkon ragadni, lényegében fel lehet készülni a legrosszabb forgatókönyvre."

Akinek nincsenek útiokmányai, azoknak két lehetőséget kell adni: vagy elhúz vissza a zöld határon Szerbia felé, vagy egy zárt táborban kényszerül várakozni, amíg meg nem találja az útlevelét.

kisQtya 2015.08.31. 19:56:22

Index: Azonban azokat a menekülteket, akik érvényes schengeni vízum nélkül akarnak továbbutazni, várhatóan visszaküldik Magyarországra.

Aki menekült státuszban van, azt nem küldhetik vissza.

kisQtya 2015.08.31. 20:00:05

@Csatos Bambi: Ne hülyéskedj már. Akinek lebombázták a házát és odavesztek az iratai (tehát ő tényleg menekült!!!) azt nem lehet azzal baszogatni, hogy adja elő az útlevelét.
Képzeld magad hasonló helyzetbe!

kisQtya 2015.08.31. 20:04:18

Egyébként nem tudom, van-e itt szír külképviselet egyáltalán.

Medgar 2015.08.31. 20:21:42

Mónika szar került a ventilátorba:

A rendőrség közlése szerint azokat, akik Ausztriában kérvényezik a menekülteljárást, a hatóságok látják el információval. Azonban azokat a menekülteket, akik érvényes schengeni vízum nélkül akarnak továbbutazni, várhatóan visszaküldik Magyarországra. Eközben néhány tüntető jelent meg a bécsi Westbahnhof pályaudvar körül, akik az Ausztriában uralkodó menekülthelyzet miatt tiltakoztak. (MTI)

innen: index.hu/belfold/2015/08/31/menekultek_bevandorlok_krizis_percrol_percre/

Számoljunk: 150 000 határsértőt elfogtak, ebből lelépett kb 140 000 tehát nincs érvényes schengeni vízumuk. Vegyük ehhez a többi pár tízezret akit nem sikerült elkapni.

Őket az osztrákok visszatoloncolják + Merkell ma finomított az álláspontján, mégsem kap minden "szír" menekült státuszt+ a britek sem engedik be a határsértőket lásd az ez előtti kommentem.

Arról nem akarsz írni hogy ezzel a 250 ezer emberrel mi lesz?

recirkulációs kör 2015.08.31. 21:05:51

@Medgar:
Arról nem akar, mert ahhoz egyrészt agy kellene, hogy gondolkodjon rajta, másrészt meg nem lehet hazudozni, mint minden cikkében eddig.

kisQtya 2015.08.31. 21:42:30

@Medgar: Merkel hol finomított az álláspontján? Én nem tudok róla.

kisQtya 2015.08.31. 21:53:46

index.hu/belfold/2015/08/31/menekultek_bevandorlok_krizis_percrol_percre/ha_nem_tudja_hogy_mitol_menekulnek_a_szirek_nezze_meg_ezt/

Barbika megint liberális módra hülyének néz mindenkit.

Kedves Barbika! Nem azt nem tudom, hogy mi elől menekülnek a szírek, hanem azt nem tudom, hogy szírek-e azok, akik itt árkon-bokron illegálisan "menekülnek" annak ellenére, hogy Merkel megmondta, a szírek mehetnek.
Ha a szírek gond nélkül mehetnek, akkor mért embercsempészekkel vitetik magukat kemény euroszázakért?????
Ezt magyarázza meg nekem valaki.....

Medgar 2015.08.31. 22:33:15

@kisQtya: Ma nyilatkozta, hogy nem pontosan úgy értette, hogy minden szír menekült státuszt kap.

steery 2015.08.31. 23:05:51

@Csatos Bambi: Nem értettem félre semmit. A nép alatt a népvándorlókat értettem. Bocs a rövidítésért.

kisQtya 2015.09.01. 00:01:42

@Medgar: Azt nyilatkozta, hogy szinte minden szír menekültstátust kap és Németország nem küldi vissza a menedékeljárás lefolytatására azokat, akik itt regisztráltak, hanem átvállalja a menedékeljárás lefolytatását.
Azt nem mondta, mi lesz azokkal, akik nem kapják meg a menekült státuszt, de azt tudjuk: visszaküldik ide, ahol regisztráltak.
Már csak az a kérdés, hány valóban szír, afgán, stb. volt a migránsok között.
Reménykedjünk, hogy mind státuszt kap.
Persze a szírek félreértették a dumát és emiatt nem akartak együttműködni a magyar hatóságokkal, de ilyesmiről a liberális média nyilván nem fog beszámolni.

kisQtya 2015.09.01. 00:03:32

Gyanítom, azért vállalja át Merkel a menedékeljárást, mert így tudnak "mazsolázni". Én is ezt tenném a helyében.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2015.09.01. 01:58:54

@recirkulációs kör: Pedig pont ez lenne a lényeg, hogy ne képzelje már Orbán, hogy rajta kívül senki nem tudja megtanulni az angolvécé használatát!

Ő mit szólt volna, ha annak idején nem mutatják meg a nagyapjának, arra hivatkozva, hogy román??

Csatos Bambi 2015.09.01. 10:16:38

@kisQtya:

"Akinek lebombázták a házát és odavesztek az iratai (tehát ő tényleg menekült!!!) azt nem lehet azzal baszogatni, hogy adja elő az útlevelét."

Érdekes, hogy a pénzüket meg a bankkártyájukat maguknál tudták tartani, de az irataikat nem?

Ha te háborús helyszínen élnél, és tudnád, hogy a házadnak bármikor annyi lehet, te nem tartanád MINDIG magadnál az irataidat?

kvp 2015.09.01. 11:31:36

"Érdekes, hogy a pénzüket meg a bankkártyájukat maguknál tudták tartani, de az irataikat nem?"

Na most akinel van bakkartya az tudja igazolni magat, mert azokon van ellenorizheto nev, a kartya szama alapjan orszag es az alairas egy jo biometrikus azonosito. Csak eppen a jelen EU-s torvenyek miatt ezt nem lehet ellenorizni.

Egyebkent a nemetek azt tudjak, hogy aki nalluk sem kapja meg a menekultstatuszt, azt Magyarorszag is kitoloncolja. Hogy hova? Ahonnan belepett (Romania, Szerbia, stb.), de jellemzoen meg azelott visszamennek Nemetorszagba, mielott erre lehetoseg lenne.

Jelen esetben ket ut maradt, vagy korbetekerjuk magunkat szogesdrottal es kikepunk a schengeni rendszerbol vagy atengedunk mindenkit, amig az Osztrakok loni nem kezdenek a menekultekre. Mivel ez nem varhato, ezert marad az atengedes, amit erdemes lenne szervezett modon, hatartol hatarig lebonyolitani, mert ez nekunk sokkal olcsbb es jobb lenne mint kuzdeni az EU-val es a menekultekkel is. Humanitarianus szempontbol is jobb lenne, csak az EU-nak lehet rossz hosszutvon, de az mar az o bajuk, ha igy dontottek. Legkesobb az Europai Iszlam Allam kikialtasakor eszbe fognak kapni, ha pedig ez elmarad, akkor nekik lesz igazuk. Jellemzoen a bevandorlok radikalizalodasa 1-2 generacio, tehat 16-32 ev, ami meg eleg messze van.
süti beállítások módosítása