Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Kalimpa

2015.06.21. 02:11 | törökmonika | 3 komment

Az ember bizonyos kor felett már igen nehezen köt barátságokat. Nagyon megnézi, kivel áll egyáltalán szóba, már ha egyáltalán bárkivel is. Ebben benne van jó pár évtized tapasztalat, meg az önvédelem is, persze.

Na de néha mégis úgy adódik, hogy hiába a nagy ellenállás, megtörik az.

Egyszerűen nem vagyok hajlandó tudomásul venni, hogy Kalimpa csomagol és elmegy és itthagyja az országot és minket, de legfőképp engem, mert most erről beszélünk, beszélek.

Most még abban sem vagyok teljesen biztos, hogy el tudok menni a búcsúbulira, mert akkor be kell menni, viselkedni kell, mosolyogni meg csacsogni, amikor az ember a legszívesebben bőgne.

Kurvarohadt felnőtt élet, hogy mindig viselkedni kell.

De és persze nincs is igazam, mert sose tudnék olyan bátor lenni, mint Kalimpa, én ugyan nem csomagolom össze a kutyámat, macskáimat, teknősömet, papagájomat, ja, és a gyerekeimet, nem járom le csöndben a hivatalos utat, nem intézek el mindent a legnagyobb kussban, nem találok ki magamnak új jövőt, új munkát, új álmokat, új életet.

(Zárójelben mondom, hogy Kalimpamama helyében sem lennék...)

Mondta ő, de csak úgy kalimpásan, legalábbis én nem vettem túl komolyan, hogy van egy ilyen ötlete, hát ráfaragtam.

Jó, tudom én, hogy nem lesz messze. Tudom én, hogy pont annyit fogunk találkozni, mint eddig, esetleg kicsit kevesebbet, de eddig se napi rutin voltunk egymásnál. Azt is tudom, hogy pont annyit tudunk majd fecserészni az interneten, mint eddig, én majd jókat röhögök az elkalimpálásain (olyan isten nincs, hogy eltaláljon minden szóban minden betűt a helyén), ő meg majd jókat szórakozik a mindannapi dilijeimen, már amikor odafigyel, na de azért nademár.

Pedig még annyi mindent meg akartam tőle kérdezni. És még annyi mindent el akartam mondani.

Jó, tudom én, hogy csak a postai irányítószáma változik, meg pár száz kilométer.

De nekem most nem jó.

Remélem, kívánom, akarom, hogy neki az legyen.

Kalimpa...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr667560504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camelus 2015.06.21. 16:45:22

Szia,

régóta olvaslak. Kalimpának sok sikert neked pedig kitartást. Nem lesz egyszerű, tudom, mert több éve külföldön vagyunk. Egy viszont tiszta, a gyerekeinek sokkal könnyebb lesz. És ez sok mindent megér. Menj el a bulira (ha még nem késő) és légy büszke rá, hogy el tudja venni valaki munkáját vagy sulihelyét. Aztán, ha tényleg pár száz km-re van, akkor látogasd meg. Ha jól emlékszem gyerekeid amúgy is sok felé vannak már, várd meg míg gyökeret vernek és onnantól csak utazgatsz köztük:-) Nyáron meg nálad lesznek az unokák, és nagyon jó lesz nekik, neked!

törökmonika 2015.06.21. 23:33:22

@camelus: mindenkinek minden jó lesz - de azt ne akarja nekem senki bedumálni, hogy a búcsú könnyű! :)
hangulatos volt, minden haver bulizott. csak egymásnak és lopva mertük bevallani, hogy a legszívesebben bőgnénk.
úgyhogy röhögtünk.
a felnőttek már így csinálják, ha nem tudnak mit csinálni :)

törökmonika 2015.06.22. 00:16:22

@törökmonika: úgyhogy mosz csak így magamnak bőgök. de szerintem elfogynak lassan a könnyeim.
torokmonika.blog.hu/2012/09/22/elment_392
süti beállítások módosítása