Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Fegyverbe!

2014.01.22. 11:17 | törökmonika | 10 komment

Jött a hír, hogy február 16-ig ugyan még rezsifórumozik (az mi a szar lehet?! Ülnek és harcolnak?!) a Fidesz, utána viszont az ajánlások gyűjtésével hivatalosan is elstartol a kampány. A párt aktivistáinak minden háztartásba el kell jutniuk. „Egyéni jelöltjeinknek fejenként legalább ötszáz ajánlást kell összeszedniük az induláshoz, ám nekünk még ennél is nagyobb célunk van: mindenkihez el akarunk jutni, ehhez pedig motivált aktivisták kellenek”.

Aktivistának egyébként személyesen a rezsigyűléseken lehet jelentkezni, de az valószínűleg árt a fizikai és mentális egészségnek.

Van még tehát három hetünk, hogy kidolgozzuk és kiépítsük védőállásainkat.

Vegyük sorban a lehetőségeket.

Be akarnak csengetni.

Mit lehet tenni? Le lehet szerelni a kapucsengőt. Át lehet állítani a csengőhangot „anyáddal szórakozz vagy a pöcsöddel, illetve azzal, amit elérsz” verzióra. Esetleg sorozatlövést utánzó hangra. De ki lehet írni a kapura, hogy „vigyázat, a kutya nem harap, a gazdája annál jobban!”. Van idő a kutyát betanítani, hogy fotelhez szokott öleb létére legalább öt percig csináljon úgy, mint aki nem röhög, hanem vicsorít. A papagájt könnyű megtanítani pár jólfésült mondatra, lényeg, hogy legyen benne „r” hang, az megy a legjobban nekik: „kurrrrrva anyád, rrrrrezsiharrrrrc!” „fiatal demokrrrrraták? Beszarrrrrok a rrrrröhögéstől!” - vagy valami ilyesmi.

A kapura fel lehet szerelni kamerának látszó tárgyat. Alá a - tisztesség kedvéért – fel lehet írni: „Igen? Te tudod a címemet? Én meg lefotózlak, vazze és ott fogsz vigyorogni holnaptól az összes idióta mémen!”

Bárki megengedheti magának, hogy mobiljával, fényképezőgépével pillanatfelvételeket készítsen a nagy eseményről. Bármiféle ellenvetésre adekvát választ lehet adni: „mé, vazze, ha felhív a bankom, az is rögzíti a beszélgetést!”, esetleg „ha nincs mit szégyellnie, ne takargassa az arcát!”

A tehetősebbek kézikamerával dolgozzanak. Jó előre írják fel maguknak a leendő párbeszéd vezető kérdéseit, nehogy megzavarodjanak hirtelen, amikor éjnek évadján megáll a nagy fekete autó és terepszínűre maszkírozott rezsiharcosok jönnek úgymond csöngetni. Személyit, lakcímkártyát, jogosítványt, fogalmit, taj-kártyát és hétpecsétes felhatalmazást feltétlenül kérjünk, az azokon szereplő aláírókat ne rösetelljük lehetőleg minél későbbi (éjjeli) órán felhívni, egyeztetendő az adatokat, ideértve édesanyjuk születési lába méretét is.

Akire mégis lecsapnak meglepetésszerűen és váratlanul, amikor épp három szatyornyi csirkelábbal és két ordító gyerekkel próbálja a lépcsőház kulcsát megtalálni, a következőket javasoljuk. Mondjuk, hogy elnézést, de sietünk a misére, de tartson velünk, mi ki nem hagynánk. Addig is invitáljuk be őket, ültessük le és kezdjünk faggatózni, melyik felekezet nevében jöttek téríteni. Bármit mondanak, megkönnyebbülten sóhajtsunk fel, hogy de jó, hogy nem a másiktól.

Ezek után hosszan térjünk ki gyermekkori betegségeink leírására, ha ez nem volna elegendő, átvehetjük a családét is. Kiemelten hangsúlyozzuk a szárazlepra és a tífusz rendszeres felbukkanását a családunkban, a pikkelysömört se hagyjuk ki, jelentőségteljesen vakarózzunk is hozzá, sóhajtozva, hogy lehet ám, hogy ez mégiscsak a pestis.

Ehhez kis tréning kell, ugyanis fontos, hogy levegővétel nélkül legalább húsz percig tartson a mondanivalónk. A szent cél lebegjen ilyenkor a szemünk előtt: a szomszédot addig se zaklatják. Rendes a szomszéd, talán ő is megtenné értünk fordított helyzetben.

A konfliktust kevésbé tűrők elejét vehetik az egésznek azzal, hogy kis szívecskékkel dekorálják a bejárati ajtót: „csak a fidesz!”, „áj láv jú viktor” meg ilyenek kötelezők.

Furfangosabbak egy-egy tépett, szakadt kabátot, lehetőleg véreset tartsanak a lábtörlő mellett, arra mutassanak rá, hogy jött ám a bukott baloldal embere, de az így járt.

Na most, ha a rezsiharcos még mindig elszánt, nyomjuk a kezébe az összes kifizetetlen csekkünket, hogy harcolja el magát a postáig, bankig és adja fel helyettünk a tartozásainkat.

Sok öröm forrása lehet, ha a fenti javaslatokat a család kreativitásához mérten tovább fejlesztjük.

Türelem, kitartás. Már nem tart soká. Csak addig kell résen lennünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr805774823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na bakter 2014.01.23. 07:29:40

Nos ez komoly gratula . Aki nem veszi a lapot meg érdemli :) Még sok ilyet olvasnék tőled Móni .

Bodóné Erzsike 2014.01.23. 09:02:45

Szenzációs. Nálunk is tárt karokkal várja az aktivistát egyik "családtagunk", a fekete puli kutyánk. :D

villanyember 2014.01.23. 10:58:33

Volt egy nagyon jó módszerem anno amikor a jehovisták zaklattak. Harmadik-negyedik alkalom után meguntam, és a kapu mellé készítettem a kukát. Udvariasan meghallgattam őket, majd a kezembenyomott brosúrahalmazt egy laza csuklómozdulattal az edénybe továbbítottam. Ezekután megkérdeztem,van e még valami, udvarias köszönés, aztán el. Sajna ezek ellen azt hiszem ez nem használna. Mindenképpen listára kerülsz, talán még akkor is ha feltűnően nyájas vagy. Esetleg a süketnéma vagy a seggrészeg figura jönne be. Ehhez persze színészi kvalitások kellenek, hogy bármilyen helyzetből hitelesen el tudd játszani valamelyiket. Én részemről az aprítófejszét vagy a herélőkést fogom bevetni ( originál vérfoltokkal) aztán írjanak ahova akarnak. Kabbe pajti !

Zorka Selmeci 2014.01.23. 14:55:07

Monika, a papagáj rrrremek ötlet,kár, hogy csak Kalimpának van ilyesmire betanítható madara :-)

törökmonika 2014.01.23. 15:22:35

@Zorka Selmeci: meg nekem :) különben honnan jutott volna eszembe? nem vagyok én szépíró, hogy a fantáziámból dolgozzam :)

Zorka Selmeci 2014.01.23. 19:26:42

@törökmonika: ezt nem tudtam :-) eddig csak Kalimpától irigyeltem az ő Ciceróját :-)

törökmonika 2014.01.23. 20:54:23

@Zorka Selmeci: legyen elég annyi, hogy turulnak hívják, és befogadott, hajléktalan nimfapapagáj... :) kiválóan tud telefoncsörögni és ugatni.

talalom 2014.01.25. 17:40:06

Én biztos, hogy beengedem őket, sőt leültetem, kávéval kínálom, (baromi szar kávét főzök), a végkimerülésig mesélek nekik. Addig se jutnak el egy "ingadozóhoz, vagy olyasvalakihez, aki ájult a megtiszteltetéstől, hogy kedves vezetőnk személyesen gondol rá. Edzésben vagyok, szegény marketingeseket szoktam az őrületbe kergetni. Meg különben is hadd higgyék, hogy mecsoda szeretet veszi körül őket.

km(k) 2014.01.25. 23:30:08

Jól esett olvasni az ötleteidet:)! Úgy döntöttem, hogy amikor érkeznek, lesz néhány kérdésem, és ezekre megvárom a válaszokat... 1: Program? 2:Egészségügy? 3:Betegségügy 4:Hogyan kíván a továbbiakban kormányolni? 5:Alkotmányolni? 6:Médiatörvény? 7:Nyugdíjtörvény? 8:Akadálymentesítés, és infrastruktúra? 9:Bérek és juttatások? 10:Jutalmak? 11:Vállalkozás, és belső piacfejlesztés? 12:Oktatás? 13:Adó? 14:Gyermekvédelem? 15:Nővédelem? 16:Nacionalista, és antiszemita fékek? Amint ezekre választ kapok, már mehet is... azt hiszem, egész estés programnak nézünk elébe, de meg is érdemli, bárki lesz is a szerencsés, mert amit én szívtam, az kismiska, ahhoz, amit ő fog... tételesen és egyenként kergetem meghasonulni.....csak tegye be ide a lábát. Ajánlást is adok, esküszöm... úgy cirka 150 oldalban, és megvárom, amíg el/felolvassa... -zárszóként pedig csak egy mondat: a politikai hovatartozás fokozottan védett személyes adat, tehát senkinek nem vagyok köteles megosztani, de még neki sem, a tájékoztatást viszont elvárom, hogy megfelelő indokok és érvek mellett legyek képes döntést hozni....és ha ebből levon majd bármit is, az a saját gondolata lesz, nem az enyém, tehát ha bárhol, bármilyen formában és listán valaha is megtudom, mindenképpen a jog eszközeivel fogom magam megvédeni. Felőlem nevezhet akár ufónak is, azt is le@arom, a lényeg, hogy a kérdeim nekem is megvannak, és először azokat elégítse ki, ha már betette hozzám a lábát.
süti beállítások módosítása