Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Éhe a szónak

2016.08.25. 17:26 | törökmonika | 4 komment

 

szelszil_2010_10_3.jpg

 

Kinyitottam a postaládát, a szokásos utolsó felszólítások és irgumburgumok mellett "természetesen" legalább egy kilónyi reklámanyag volt még begyömöszölve.
Ilyenkor az ember nagy sóhajtással (és lehetőleg: kesztyűben, mert még mocskos is lesz a szar nyomdafestéktől) egyesével átbogarássza a szajrét még a kertben, nehogy valami fontos levél közöttük maradjon - aztán pont azzal a lendülettel dobja is ki egyenesen a kukába a paksamétát.
Kurvaanyáztam erőteljesen (igen, lovagkeresztre hajtok), nem túlságosan válogatva a szavaimat, hamar túljutottam az esőerdőkön - épp ott tartottam, hogy mi a radai rossebnek nyomtatják és terjesztik egyáltalán ezeket, ha nagyjából minden postaládára ki van írva, hogy oda semmiképp ne dobjanak be ilyesmit.
Mert ki olvas reklámanyagot?
És akkor rájöttem, hogy sokan :(
Akiknek tényleg életbevágó, hogy 100 forinttal olcsóbban tudnak mamuszhoz jutni (jó lesz az hideg téli estéken), vagy 8 forinttal olcsóbb krumplihoz, az se baj, ha a város túlvégére is kell utazni érte :(
Hogy nem mindegy, olcsóbb-e a csirkefarhát az izében, mint a bigyóban :(
Olyan idős ismerősöm is van, akinek se tévéje, se rádiója, újságra nem futja, a könyveit rég eladta már - de éhe van a szónak, hát ezt olvassa :(
És ez - bármekkora közhely is - elképesztően és elképzelhetetlenül szomorú dolog :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr4810414272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talalom 2016.08.29. 14:41:50

Nem értek egyet most. Bizony én akkor is megnéztem, hol lehet olcsóban hozzájutni pl. tévéhez, mosógéphez, amikor még tudtam ilyesmit venni. És a reklámokból. (Ma már a neten böngészek, nem mindig sikerrel.) De ma is oda megyek csirkefarhátért, ahol éppen akciós. Nem mindegy ugyanis, hogy a kutyának és a cicáknak kellő élelem kilóját 100 vagy 140 forintért szerzem-e be. Ők napi 1 kilót kapnak (többet is megennének, de az állatorvos azt mondta, elég nekik, nem kell felhízlalni őket). A berni pásztort kaptam - ő a bernáthegyihez hasonlóan nagytestű, mert kidobták valahonnan kölyökként. Ugyanígy lett a cica, akinek a lányával gyarapodtunk. Ez havi 30 kiló hús, nem mindegy, hogy 3000 forint, vagy 4200, bár nem minimálnyugdíjon élek.
De egész életemben beosztással kellett élnem, hogy lehessen önálló lakásom, ágyam, tévém stb. Meg hogy tudjam fizetni a kölcsöneimet, számláimat. Valószínűleg ezért sem tudom átérezni azok bánatát, akik azt hivén, hogy jól járnak, devizaalapú forint kölcsönt vettek fel.

talalom 2016.08.29. 14:42:31

Bocs véletlenül kétszer küldtem el. Hogy kell leszedni?

heptakontanonaéder 2016.11.29. 01:21:22

Mi megtartottuk a vegyestüzelésű kazánt is a gáz bekötésekor és begyújtásra a szar nyomdafestékes is jó. Amelyik meg jobb minőségű, abból lehet papírmasé izéket készíteni.
süti beállítások módosítása