Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Feladtam, én már sose leszek úrinő

2016.06.11. 17:19 | törökmonika | 69 komment

wecandoitman.jpg

 

Vagy uborkaszezon van, vagy az égiek játszanak össze ellenem, de ismét egyre gyakrabban botlok bele agyament cikkekbe úgynevezett női lapokban, amelyek tételesen (és lehetőleg sorszámozva, mert az szerintük tök jó marketingfogás azok számára, akik kiválóan elboldogulnak tízes számkörben, három trükk, hogy... hat tuti módszer, hogy, tíz tanács azoknak, akik... stb.) sorolják, mitől érzem majd magam igazán nőnek.

Negyvennyolc órán belül három (használhatom én is ezt a trükköt, nem?) olyan cikk verte ki a szemem, amely arról tájékoztat, mitől vagyok én rendes nő.

Nem, ne próbálkozzanak.

Nem vagyok.

Nem várom el, hogy előreengedjenek az ajtóban. Köszi, ha igen, te is köszi, ha én meg téged, pláne, ha idősebb vagy. És akár pasi.

Nem várom el, hogy alám igazítsák a széket, mert nem hordok abroncsos szoknyát (hülyén is néznék ki benne). Köszi, ha igen, te is köszi, ha én meg neked, pláne, ha idősebb vagy. És akár pasi.

Nyisd ki az autó ajtaját, ha én vagyok az utas. Nem azért, mert nő vagyok. Én is kinyitom neked, ha te vagy az utasom. Akkor is, ha pasi.

Édes vagy, hogy felsegíted a kabátomat - én is felsegítem rád, mert látom, hogy reumás vagy. Vagy pasi. Vagy mindkettő :)

Nagyon kedves vagy, hogy venni akarsz nekem valami ruhát - választhatok én is neked valami cukit, ami nekem is tetszik? Végtére is egymást nézzük...

Simán kifizetem az éttermi cehhet. Egyszer én, egyszer te, kinek hogy megy épp a bót. Akkor is, ha pasi vagy.

Én aztán szívesen köszönök neked előre, széles vigyorral, ha szeretlek és tisztellek. Akkor is, ha pasi vagy, nem teszek különbséget. Akár a nyakadba is ugrom.

Kérsz még egy sört? Hozom. És akkor vagy te hozod, vagy én. Mindegy, hogy ki a pasi.

Pár éve volt pár hosszabb beszélgetésem egy amúgy teljesen liberális és jó arc csajjal - hát ő elvárta, hogy ékszerekkel, bonbonokkal keressék a kegyeit, addig szét nem tette volna a lábát. Én nem szoktam széttenni a lábam, legfeljebb szerelmeskedni azzal, akibe szerelmes vagyok.
Az ékszereket nem szeretem, meg túlzásnak is tartanám, az édességtől meg egyrészt hízom, másrészt rettenetesen lecseszne a diabetikusom. Egy tejfölös-sajtos-fokhagymás lángos esetében persze meginognék :)

Én ezt nem értem. És tényleg nem. 
Miért kényszerítünk teljesen életszerűtlen és elavult dolgokat, viselkedésmódokat a pasikra, miközben a világ átalakult? Már régesrég nem fűzőben pihegünk az abroncsos szoknya alatt, ők pedig nem kardcsörtetve lovagolnak a nyugvó nap fényébe.

(Ráadásul amikor ezek a "szabályok" születtek, akkor is legfeljebb a Földön aktuálisan élők 1%-át érintették - faluhelyen meg a sivatagban azért kicsit másképp tették a késtvillát.)

Szóval nem értem.

Mi ez a fundamentalista női baromság? Hogy kapjak ugyanannyi fizetést, de azért engem legyezgessenek az értekezleteken?

Amúgy meg csak szólok az úgynevezett női lapok szerzőinek, szerkesztőinek, hogy a nők többségét az érdekli a legkevésbé, átadják-e neki a helyet udvariasan leporolva a villamoson.
Az jobban érdekli, hogy agyonverik-e a párkapcsolatában, hogy tud-e munkához jutni viszonylag normális bérért, vagy el tud-e még jutni a kúthoz a vödörrel, hogy vizet vigyen a gyerekeinek, el tud-e jutni valami egészségügyi mentőegységbe, ha úgy hozza a sors.

Nem egy nagy gondolatmenet, belátom. De legalább violavörös pecséttel lehelem a végére a nevemet.

Köszönet tehát a női lapoknak, az oravecznóráknak, a hogyanvárdhazaaférjed típusú cikkeknek és a többi baromságnak, hogy ma sem lombfűrészeltem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr238799990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.12. 18:21:51

"Nem várom el, hogy előreengedjenek az ajtóban. Köszi, ha igen, te is köszi, ha én meg téged, pláne, ha idősebb vagy. És akár pasi."

És ezt én honnan a rákból tudjam?? 10 nőből 9 bunkóságnak veszi, ha nem engedem előre. Honnan tudjam, hogy te vagy a kakukktojás?
A férfiak többsége csak egyszerűbbé akarja tenni az életét ezzel a gesztussal, és nem régebbi korokba akar visszaröpíteni téged..

Bambano 2016.06.12. 18:23:16

a leírtakhoz:
úrinő nem fizet étteremben. pont. nem alázza meg ilyennel a vele egy társaságban levő hímneműt, különben sosem lesz belőle pasi. mindig a pasi fizet. utána alkalmas helyzetben, szigorúan négyszemközt, a kapcsolat aktuális helyzete szerint kiegyenlítheti a számla ráeső részét. de sem azzal nem égeted a pasidat, hogy fizetsz, sem azzal, hogy vitatkozol a pincérrel, stb.

anyámék ezt úgy oldották meg, hogy anyám az asztal alatt odaadta a pénztárcáját a fateromnak, és ő fizetett :)

az ajtónál alapvetően két különböző algoritmus játszik: vagy leálltok percekre vitatkozni, hogy ki menjen előre, vagy fogjátok a régi etikettet és aszerint sorban pillanatok alatt átjuttok. tehát menjen a nő előre, ebből egyik irányban se lehet sértődés.

a verésről meg annyit: ha nem hergeled, nem fog megverni. a családon belüli erőszak sok éves "előkészítés eredménye". ha sárkánykodsz, előbb-utóbb levágják a fejed.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.12. 18:42:17

@Bambano: A "családon belüli erőszak"-kal kapocsolatos észrevételeddel egyetértek. Alaposan meg kell dolgoznia azért a nőnek, hogy kapjon egy orrbaverést.
Étterem esetében sztem a férfinak kell benyitnia a helyiségbe elsőként, és az ajtót nyitva tarva meg kell várnia, bíg belép a nő, majd az ajtó becsukása után illik lesegíteni a hölgy kabátját.

Irbisz 2016.06.12. 18:49:42

@A megvalósult amerikai ólom..:

" A "családon belüli erőszak"-kal kapocsolatos észrevételeddel egyetértek. Alaposan meg kell dolgoznia azért a nőnek, hogy kapjon egy orrbaverést."
baromsag a köbön. amennyi vakkomondoros taplo himnemü (a ffi nev nem illlik rajuk) lezeng az orszagban, az alapjan ilyen irni szerencsenmosdatasnak is gyenge mentegetözs.
te nem vagy ilyen oke, bambano sem, szuper, szazezrek meg nem olyanok mint ti. es ez gyakran enm vegzettseg, müveltsegfüggö.
engem is idegesitettek mar fel annyira hogy abbol komoly anyagi kar keletkezett, de akkor sem a nöt ütöttem meg. csak a bunkok keptelenek indulataikat fekezni, vagy a nöt csak annyiba veszik mint egy kutyat.

Irbisz 2016.06.12. 18:50:34

"Pár éve volt pár hosszabb beszélgetésem egy amúgy teljesen liberális és jó arc csajjal - hát ő elvárta, hogy ékszerekkel, bonbonokkal keressék a kegyeit, addig szét nem tette volna a lábát."

aztan remelem nem csodalkozott ha kurvanak neveztek :)

Bambano 2016.06.12. 19:12:33

@A megvalósult amerikai ólom..: "Étterem esetében sztem": szerinted. :)
étteremben két eset fordulhat elő:
- van teremfőnök pincér. ebben az esetben a pincér megy előre, a nő követi és végül a pasi.
- nincs. ebben az esetben a férfi megy be elsőnek, és végig elöl megy, amíg odaérnek az asztalhoz.

tehát nem fordulhat elő, hogy kinyitod az ajtót és előreengeded a nőt.

@Irbisz: "baromsag a köbön. amennyi vakkomondoros taplo himnemü (a ffi nev nem illlik rajuk) lezeng az orszagban,": ha a liberális erőszak nem akadályozna minden olyan véleményt, ami nem az övéké, akkor a rendőrök el mernék mondani, hogy a családon belüli erőszak 60 százalékát nők követik el, illetve azt is vizsgálnák, hogy azokban az esetekben, amikor az utolsó csepp után előkerült a vak komondor, mi volt előtte hosszú ideig, akkor kiderülne, hogy a nők szisztematikusan terrorizálták évekig a pasit, és csak akkor lett belőle erőszak, mikor elszakadt a cérna.

csakférfi 2016.06.12. 19:19:50

@Irbisz: na ja:)
Ķíváncsi leszek ha a posztoló lebabázik
Általában olykor a nők elfelejtik akkor eze posztban szereplő arcoskodásukat. Aztán mikor unokáik lesznek hirtelen előjön az erkölcs,a hit,és az urinő.
Most még csak e csitri. :)

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.06.12. 19:45:00

A feministáknak ugyanúgy veszniük kell mint az iszlamistáknak vagy az agyhalott liberálisoknak. A nők ma bármit csinálhatnak, semmi nem áll az útjukba. Aki mást állít az hazudik.

Prophetic 2016.06.12. 21:30:58

@Bambano: "a nők szisztematikusan terrorizálták évekig a pasit, és csak akkor lett belőle erőszak, mikor elszakadt a cérna."

Attól még ez nem legitimálja a fizikai erőszakot. A fizikai erőszakot semmi nem tudja legitimálni!

Tény, a passzív agresszió, a "lelki terror" sem legitim - tartós fennállása maradandó károkat képes okozni. De a fizikai erőszak más.

A lelki terrorral szemben lehet védekezni. Vannak módszerek, megoldások. Elhatárolódhatsz, elválhatsz, megbeszélhetsz, menekülhetsz, házassági tanácsadóhoz, pszichológushoz fordulhatsz. Ez évekig húzódhat, de van idő, és ha elmúlik, túl tudod tenni magad rajta.

A fizikai erőszak pillanatában - amikor elcsattan az a bizonyos pofon - viszont az egyik fél (rendszerint a férfi) erőfölénye azonnali, korlátlan hatalmat garantál a másik fölött.
A rendszerint átgondolatlan, agresszív cselekedet a testi fölényen keresztül megnyilvánulva az egyik oldalon korlátlan (fizikai) befolyást, a másik oldalról viszont korlátlan megalázást jelent - ami éppen emiatt életre szóló lelki sérülést is okozhat.

Lehet, hogy csak egy pofonnál áll meg a dolog, de a mindenhatóság, a korlátlan akaratérvényesítés potenciálja rejlik benne.
Ha felpofozni fel tudod, fizikailag semmi nem akadályozhat meg benne, hogy eltörd három ujját, a szekrény sarkába üsd a fejét, aztán agyonverd egy széklábbal.

Nem fog tudni elfutni, és ezt ő is tudja. Te csak hirtelen indulatból felpofozod, de benne meghal valami.

Ezért nem legitimálja semmi a vak komondort.

Megjegyzés: sosem voltam családon belüli erőszak áldozata vagy okozója. Ellenben van önvédelmi tapasztalatom, és mindkét oldalról tudom, milyen érzés átélni a - kontrollált! - agressziót.

2016.06.12. 21:41:49

"Feladtam, én már sose leszek úrinő."

Sose búsulj, azért még maradnak, ha nem is sokan.

csakférfi 2016.06.12. 21:53:46

@...elmúlik...: :)
Az első gondolatom nekem is ez volt.
Te lecsaptad a poént!!
:) :) :)

BiG74 Bodri 2016.06.13. 01:02:46

Úrinő teli szájjal nem beszél.
Nem tudom mi az az úrinő, de sok felsorolt gesztus számomra evidens. Kultúrám része, hogy a nő számára ezek a gesztusok járnak. Soha nem emelnék kezet nőre, főleg nem a páromra, ez számomra értelmezhetetlen. A nő sohasem lesz férfi a mondat jó értelmében, mert ő nő. A lehetőségek nyitottsága mellett is, bányászként koszosan, rendőr- katonaként is a nő az megmagyarázhatatlanul nő marad. Mindaddig él ez a kis csoda, amíg maga a nő fel nem számolja női mivoltát, valami falsul értelmezett egyenjoguság jegyében.
A felsorolt gesztusok elfogadása nem egyenértékű bármiféle nőiességgel. Jelentés tartalmuk a férfi oldaláról vannak, és inkább pozitív tartalommal bírnak. Elutasításuk viszont érdekes módon inkább negatív.

Bambano 2016.06.13. 03:00:25

@Prophetic: ó hát persze, a nő tolhatja évekig a pszichoterrort, az szabad, de ha a férfi egyszer is megüti, akkor összedől a világ...
ez egy látványos feminista kettősmérce volt.

nem, a fizikai erőszak sem más. mindkettő pontosan ugyanolyan bűn, büntetendő bűncselekmény. én mindkettőt elítélem, és még véletlenül se mondok olyat, hogy az egyik nem számít, bezzeg a másik.

szégyelld magad te is.

egyébként megkérdezném: hogy védekezel a lelki terrorral szemben? a hatóság nem mozdul, amíg nincs fizikai terror, tehát a férfit nem segíti senki, akármennyi ideig akárhogy terrorizálják. sőt, a világ azt se hiszi el, ha a nő megveri a férfit, mert ezt mindenki férfiatlannak, lehetetlennek tartja. pedig nem az. elválsz? egy olyan világban, ahol a javak többségét a férfi szerezte, de a bíróságok elsöprő többségben a nőnek ítélnek mindent? abból tutti fedélnélküliség lesz. ott marad a lakásodban, éli világát, mint aki jól végezte a dolgát, és még te tartsd el. mert a bíróságaink annyira betartják az alkotmányból a nemek megkülönböztetésének tilalmát.

a kutya nem fog pszichológushoz járni ilyesmivel, mert ostobaság és felesleges. ha a lelki problémádat a női pszichoterror okozza, akkor nem pszichológusra van szükséged, hanem arra, hogy megszűnjön a terror. és ebben soha senki nem fog neked segíteni, pláne nem egy pszichomókus.

Ad Dio 2016.06.13. 07:27:57

Liberális alapbeállítottsággal rendelkezem (ami ma nagyjából alapérték), tudomásul veszem, hogy a régi etikett ma már nem normatív. Ennek ellenére irányelvnek tekintem és a szerint veselkedem az ismeretlen hölgyekkel, mindaddig míg ki nem fejezik, hogy nekik ez nem jön be. Szóval Kedves, Téged is előre foglak engedni az ajtóban, kérlek ne vedd ezt támadásnak. Aztán ha látom, hogy neked ez így nem oké, be fogok lépni előtted. Ha meg tudlak jegyezni, akkor legközelebb már próbálkozás nélkül megyek előre.

Szerencsére egy liberális, toleráns világban régimódinak is ér lenni. Merthogy attól liberális a világ, hogy lehet benne ilyennek és olyannak is lenni.

DocBulywood 2016.06.13. 08:05:19

@BiG74 Bodri:

"Soha nem emelnék kezet nőre, főleg nem a páromra, ez számomra értelmezhetetlen."

Dehogy nem! Pirosra pacsizni a seggét, miközben kúrálod! :-D

Irbisz 2016.06.13. 08:55:08

@Bambano: Az mar a te hibad, hogy minek veszel el olyan nöt, aki kiforgat mindenedböl valaskor.
Ha korrekt es eleve nem valami erdekböl ment hozzad, akkor nem jarsz igy.
A te hibadat (vaktaban hazasodas a masik megismerese nelkül) meg ne kend a penzehes nök, a gonosz birosagok, a feministak, a migransok, a tarsadalom meg a franc se tudja kiknek a szamlajara.
En valtam el, nem semmiztek ki, es bar nem tervezem, de ha most elvalnek, akkor sem lennek kisemmizve, mert normalis nöt vettem el, aki emberileg is partner.
Az ugyan igaz hogy a birosagok indokolatlanul nöpartiak, de ha közös megallapodassal mentek oda, beleertve a vagyonmegosztast, akkor nem fogja azt a bironö felülbiralni, hogy hoho, huzzunk meg le egy ujabb bört a ferjröl, mert a feleseg ezt "elmulsztotta".

Irbisz 2016.06.13. 09:03:18

@Bambano:
a lleki terror eseten felmerül a kerdes, minek maradsz ilyen kapcsolatban, minek elsz egy ilyen növel egy fedel alatt? ilyen stadiumbol mar nincs visszaut a normalis kapcsolat iranyaba, legfeljebb rozsaszin lanyregenyekben (vagy ott sem, de ezt enm tudom, sosem olvastam ilyen irodalmat :)).
ilyenkor ki kell lepni, es amig nem megy addig ignoralod a masik felet, ha meg elkezdni a szokott idegörlö veszekedest, ami kb. tenyleg lelki terror, akkor fogod magad es elmesz setalni (bezarkozol a szobadba, kulcsra zarva az ajtot). Ezt megcsinalod negyszer, ötször, hatodszor nem fogja elkezdeni- nem a konkret szam a lenyeg, haenm a legidiotabb es legagresszivabb hp is rajön egy idö utan, hogy kar elkezdeni a balhet.

Sir Galahad 2016.06.13. 09:14:21

@Irbisz: Bocs, hogy beleszólok, de ha "Az mar a te hibad, hogy minek veszel el olyan nöt, aki kiforgat mindenedböl valaskor" , akkor az meg a nő hibája, hogy minek megy hozzá olyan pasashoz, aki megüti.

Vagy mind a kettő hülyeség, vagy egyik se.

Irbisz 2016.06.13. 09:35:48

@Sir Galahad:
"Bocs, hogy beleszólok, de ha "Az mar a te hibad, hogy minek veszel el olyan nöt, aki kiforgat mindenedböl valaskor" , akkor az meg a nő hibája, hogy minek megy hozzá olyan pasashoz, aki megüti."

igy igaz. az meg joreszt a nö hibaja.
ezzel is egyetertek, csak ez eddig ez nem volt kerdes :)

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.13. 10:03:19

А nők ugyanannyi fizetést kapnak, mint a férfiak. Minden más állítás butaság.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.13. 10:06:52

Lényegében ez egy ultraliberális, antihumanista, homoklobbista cikk, amolyan akcióprogram ballib pártoknak, hogyan rontsuk meg a társadalmat.

Na, pont ezért szavaznak a magyarok a Fideszre, mert a magyar emberek nem akarnak nyugati perverz értékrendet.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.13. 10:10:45

@Prophetic:

A nő és a férfi más.

A nő eszköze a lelki terror, míg a férfiak erre nem képesek. A férfi inkább a nyílt agressziót választja.

Amíg mindez nem megy túl egy elfogadható határon, semmi gond. ű

A családellenes, feminista, liberális tanítás szerint a lelki terror oké, a nyílt erőszak meg sosem - nos, itt kilóg Soros norvág lólába, nyilvánvaló, hogy a cél a család intézményének szétzúzása és perverz homokos-pedofil álértékek terjesztése.

kalbász 2016.06.13. 10:38:07

De unalmasak már ez.

A férfiaknak nők kellenek, nem egy másik férfi csöcsökkel, bakker.

encir 2016.06.13. 10:47:41

@Bambano: Azért megnéznék egy szegény ártatlan férfit, akit a felsége bántalmaz. Nincs tán keze, hogy lefogja a feleségét, élettársát? Nem visszaütésről beszélek.
60%? Ó atyám, szegény pasik, hiába járnak konditerembe, az elhízott, öregecskedő feleségek még így is helybenhagyják őket :-)

erol 2016.06.13. 10:56:13

@BircaHang Média szerkesztősége: "Amíg mindez nem megy túl egy elfogadható határon, semmi gond."
És ki mondja meg, hogy hol a határ?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.13. 11:03:47

@erol:

Az emberek. Ezért nem szabad kívülről beavatkozni.

2016.06.13. 11:06:11

@Irbisz:

Szerintem meg a magyar nép kollektíve en bloc nőverő primitív vadállatnak történő, célzatos beállítása folyik libsiék részéről, már évek óta, mintha angolban, franciában, olaszban, spanyolban, amerikaiban, stb. kevesebb részeg állat volna. Mintha mindez fajtaspecifikusan magyar tulajdonság, "hungarikum" lenne.

S mintha az emberség, meg a tiszta, jó lélek politikailag oldalfüggő, vagy egyáltalán a poltikába tartozó fogalomkör volna.

Valahol ugyanaz ez a libsi mantra is, a vakkomondorral, mint a végtelenrre állítva pörgetett "pedofilpapozás", melyből a rabbik, vagy a szabadgondolkodó "művészek" és "filozófusok" körei, vagy a teljesen erkölcstan-mentesített iskolarendszerek kineveltjei értelemszerűen ki vannak, ugye, hagyva, pedig hát ők se kullognak a témában hátul.

Mintha csak valamiféle nemzetközi rangsor legalján állnánk a gyengébbekkel szembeni általános, emberi indulatok terén, holott arról van csak szó, hogy a liberális avagy baloldali érzelmű személyek ugyanilyen ügyeiről mélységesen hallgat a mainstream média, vagyis a nemfityiszes nőverőkről-gyerekverőkről minden nyomot, utalást elkennek, eltüntetnek, és utánuk nem szaglászik senki.

Itt közöséges uszítás van, hogy a családon belüli erőszakot kizárólag egy "nemzeti-kereszténynek" felcímkézett térfélre hárítsd, ami egy óriási hazugság-, és gyűlöletkampány része. Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb családon belüli durvulást, visszaélést elkövető cigány nemzetiség meg sincs említve a szélballibber visítókórus szótárában.

McZozo 2016.06.13. 11:26:12

@Bambano: Ez az asztal alatt atcsusztatom a penztarcat az en csaladomba is jatszott. A muter mindig igy adta at a penztarcat a vendegloben a faternak aki fizetett. Persze muter 20 evig volt otthon haziasszony szoval a love amugy is a fatertol jot.

Viszont nem ertek teljesen egyet veled, mert pl en ismertem olyan csajt meg fiatal koromban aki pl teljesen termeszetesnek gondolta hogy mikor randizni mentunk akkor egyszer en egyszer o. Elsore nekem is furcsa volt tan de aztan elfogadtam es nem lattam benne semi szornyuseget hogy egyesz alkalmakkor o fizet a vegen. Mint ahogy a poszter is irja mar mas vilagban elunk.

erol 2016.06.13. 11:28:00

@ekszvájzed: Azért az egy kicsit furcsa amikor magukat keresztény, vallásos embernek nevező férfiak azt mondják, hogy egy kis verés még belefér.

2016.06.13. 11:49:39

@erol:

S miből gondolod, hogy ezek Krisztus követői? Mert azt mondják? :) Mondanak ám az emberek sok mindent, sokszor azért, hogy ne láss tisztán, sa a politikai véleményedet így alakítsd ki. Én pl. keresztény vagyok, és sose emeltem, SOSE EMELNÉK kezet nőre. Tisztelni és becsülni tanultam őket, még a szőkenős viccek sem mulattatnak, képzeld csak el.

(Ezért is érdekes, hogy a cikk itt fenn éppen a tisztelés és becsülés kimutatása ellen ágál.)

Bár egy esetben, még mikor fiatal voltam, talán talán jobb lett volna egy ügyemet egyetlen félerős pofonnal rövidre zárni, és elmenni az egyiktől biztosan, a bánatos francba, az fix. de csak egy kokit adtam, és szenvedtem a szemétséget még egy ideig, csak aztán adtam fel, némán. Emberből vagyok én is, tudod, de azt is tudom, mit mond az én hitem erről.

Amúgy meg a rendszeres testi fenyítéket az engedetlenek részére a családban az Írás a zsidó családapák számára kínálgatja, Mózes és utódai alatt. Judaizmusban már körülnéztél?

S akkor a muszlim igazhitűekről még nem is beszéltünk, akiknek elsöprő tömege mostanában érkezik Európába, ők is megérnek ez ügyben egy hosszúra nyúló misét, a magukat kereszténynek nevezve verésről beszélők mellett ...

csevely 2016.06.13. 11:52:56

Anyu !!!!

Húúúúúúúúú de jófej vagy !
Bár én cipeltem fel szerintem a legtöbb babakocsit a tömegközlekedési eszközökre, azért mikor rámszóltak, hogy nosza , hááát akkor nem !
Önként ahogy írod, akkor bármit, de kényszerből ? Azt soha !

A lángost cseréld ki sajtosrolóra és azonnal egyetértünk:)

Vizuális vagyok, elképzeltem NŐT abroncsszoknyában. . . . .

McZozo 2016.06.13. 12:02:56

@ekszvájzed: Szerintem senki nem mondta soha hogy baloldali vagy liberalis nem vert meg not sose meg. Egyszeruen cask arrol van szo hogy a nagy nemzeti kereszteny dumahoz meg kevesbe illik a vak komondor. Mikozbe az egyik oldalon a csalad szentsege es tobbi es a tobbi addig a masik oldalon meg az asszony cask szulogepnek illetve boxzsaknak jo.
Es Igen a baloldalon eppen annyi ilyen ember van mint a jobboldalon efelol nincs ketseg , cask a jobboldal az egeszet alszentebben adja elo es ezert bukott ki jobbana tema naluk.

2016.06.13. 12:35:18

@McZozo:

Mondom, a család szentségével nem fér össze a szülőgép / boksz-zsák, s különösképpen pedig az EGYETEMES SZERETET nem, tehát ezek az emberek NEM keresztények, nincs közük Krisztushoz. Nem is nemzetiek, semmi sincs belőlük ennek a nemzetnek a nagyjaiból. Kossuth, Széchenyi, és a többiek sem vertek se nőket, se gyereket. Egyszerűen csak bedőltél nekik, ahogy az "ellenzék" is.

Kisstílű, posztkádárista maffiózókról beszélsz, akiknek az van kiadva, hogy kifelé mutassák a nemzetit, megt a keresztényt, ilyen mázzal álcázzák magukat, hogy e fogalmakat minél szélesebb tömegek szemében gyűlöltessék meg, a híveikkel pedig elhitessék, hogy magyarnak és kereszténynek úgy lehet lenni, ha azt csinálják, vagy helyeslik, amit ők. (De persze az ún. "szocialistáknál" vagy "liberálisoknál" ugyanez folyik ...)

Ha itt igazi nemzeti és keresztény rendszer lenne, az egész felső tízezer párt- és világnézetfüggetlenül spriccelne az országból, ezerfelé. Ez van, láthatod, hogy a rózsadombi-káderdűlős grémium, meg az alsó egymillió akarata van rákényszerítve az egész országra, nők és gyerekek ütlegelése, nemi kihasználása, kínzása folyik az összes tőkepénzes, hatalombuzi, menedzserlelkű vadállat politikus és félprimitív, agyafosztott előember háza táján, szado-mazóval és live show-val egybekötve, hadd zabáljon a bulvár is.

S megsúgom neked, hogy az alkohol és a drog sem válogat, milyen felcímkézésű humanoidokból csinál szolgákat a sötét oldal számára. Azok már elvesztek, mindenféle magyar és keresztény értékek számára. Tehát én nem vonnék párhuzamot a családi erőszak és Jézus Krisztus, valamint apostolai és hívei között, továbbra sem. Ne tegyétek tehát ti sem, mert nem vall sem gondolkodó, sem érző emberekre, csak olcsó, antikeresztényista propaganda.

2016.06.13. 12:48:42

@McZozo:

Bocsánat, értelemszerűen "a család szentségével, s különösképp pedig az EGYETEMES SZERETETTELnem fér össze a szülőgép / boksz-zsák"

Egyébként meg ez nem "jobboldal", csak hogy tudd, mert akkor a magyarságot, a kereszténységet VÉDELMEZNÉ, nem hagyná, hogy bántsák, stb. nem tudom, érted-e. S ha konzervatív lenne, nem vágná tarrá Budapest ligeteit, posztmodern förmedvények kedvéért.

McZozo 2016.06.13. 13:19:17

@ekszvájzed: en sosem gondoltam hogy a mostani kormany kereszteny lenne. MEg nemzetinek se nagyon nemzeti. Szerintem ezek valamilyen elcseszett fuzioja a kadarista beidegzodeseknek es egy jobboldali banankoztarsasagnak. CSak ok nevezikmagukat kereszteny nemzeti partnak amit aztan a tobseg el is hisz es ezzel azonositja aztan a kereszteny pepi dolgokat.

erol 2016.06.13. 13:19:56

@ekszvájzed: Én ezt írtam: "magukat keresztény, vallásos embernek nevező".
Tudom, hogy nem azok.

2016.06.13. 15:16:30

@McZozo: @erol:

Uraim / hölgyeim, ez tökéletes. Végül mégiscsak megvan az alaphang. Magam se írhattam volna frappánsabban, köszönöm.

Almandin 2016.06.13. 16:45:22

@Bambano: A testi erőszakot alkalmazók nem mindig azért ütnek, mert valaki felhergelte őket. A személyiségükben van az agresszivitás. Sokszor az ilyenek azért verik meg az asszonyt, mert idegesek, hatalmaskodni akarnak, vagy mindkettő. Amúgy a sárkánykodásra az lehet a jó lépés, ha elválnak a rossz természetű nőtől.
Ráadásul ez a szemlélet azt sugallja, hogy akit megvernek, az megérdemli. Ez kifejezetten gusztustalan nézőpont. Az esetek túlnyomó többségében az erőszakoskodó patologikus személyiség, aki a család zsarnoka akar lenni, aki így akarja a családtagjait megfélemlíteni.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.14. 13:45:16

@Bambano: Ezt rosszul tudod. A lényeg, hogy ilyen helyekre a féfinek kell benyitnia először, és bent az ajtónál állva meg kell várnia míg a nő belép. Majd be kell csuknia az ajtót.

" nincs. ebben az esetben a férfi megy be elsőnek, és végig elöl megy, amíg odaérnek az asztalhoz."

Ennek fuss neki mégegyszer, mert több sebből vérzik..:)

Mert pl. mi van akkor, ha a nőn van kabát? Csak le kellene segíteni róla a fogadótérben, nem?

"tehát nem fordulhat elő, hogy kinyitod az ajtót és előreengeded a nőt."

Nagyszerű, tehát benyit a pasi, megy mint a nyil az asztalhoz, a nő meg követi és persze becsukja maga mögött az ajtót. Ne haradugj de ez elég nagy taplóság..

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.15. 12:22:33

@Zsuzsanna Judit Szigeti:

De igen, csúsztató statisztikának ne higgy.

Egy rakás munkahelyen dolgoztam már, s ugyanabban a pozícióban ugyannyi volt a bére mindenkinek, nemsemlegesen.

csakférfi 2016.06.18. 15:58:04

@Zsuzsanna Judit Szigeti: A posztolónak???
Hm...

Kérsz még egy sört? Hozom. És akkor vagy te hozod, vagy én. Mindegy, hogy ki a pasi.

Szóval ilyen öntudatos a NŐ.
Figyelj a meghatározásra "mindegy hogy ki a pasi",tehát nincs jelentősége a viselkedésnek (genderelmélet).
Ezen okból a gyerekei sem fogják tudni hogyan viselkedjen egy kapcsolatban.(ha meg nem élnek kapcsolatban akkor magányosak lesznek,ami nemkívánatos)Nőként vagy férfiként.Márpedig aki ellentmond és felrúg evolúciós viselkedési szabályokat úgy azon következményekkel kell azonosulnia amelyeket nap mint nap olvasunk a "fiatalon elhúnyt" rovatban.
Ez nem nekem fáj hanem azon egyedeknek az "állatvilágban" akik nem hajlandók azonosulni saját nemi szerepeikkel.Annyira okosnak és "modernnek" tartják magukat.
Én és sokan hozzám hasonlóan(pl. feleségem) inkább bolondnak.Mivel mindennek van következménye.
Tehát a véleményem ez.Az én közel járok az igazsághoz ezzel az nem jelenti azt hogy okosabb lennék vagy (bölcsebb?).
Inkább természetesnek mondanám.Mivel ez az ösztön.Ami természetes.
:) :)

törökmonika 2016.06.19. 01:32:18

Az evolúciós fejlődésben egészen biztosan nincs benne az abroncsos szoknya iránti hódolat és a barom kézcsók.
Benne van viszont, hogy aki erős és aki megteheti, MINDENKIT megvéd.
Benne van a gondoskodás.
Egyik féltől így, a másik féltől úgy.
És ez így van rendben.
Azt feszegettem - szerencsére páran azért megértették, így már nem éltem hiába -, hogy az etikett utolsó nyolcvan évben történt változásai NEM az evolúciót szolgálják.
Közük nincs hozzá.
És már értelmüket is vesztették.
Abban a formában.
Ami maradt, még nincs kanonizálva.
Igenis, besegítem az idősebb öregembert az autómba és kinyitom neki ajtót és felsegítem a kabátját.
Én így védem őt.
Amikor fiatal volt, ő védett engem. Most fordult a kocka.
Ezt, ki nem érti...
Hát az úgy járt.

csakférfi 2016.06.19. 08:30:18

@törökmonika: Az evolúciós fejlődésben egészen biztosan nincs benne az abroncsos szoknya iránti hódolat és a barom kézcsók.

Ez nekem szólt??
Mivel az említett viselkedési séma teljesen felesleges !!
Egyébként is ez egy "városi" hiszti és képmutatás!
"Amikor fiatal volt, ő védett engem. Most fordult a kocka."
Amikor majd megöregszel mint a nagyapád,kellene majd védelemre szorulnod!!
Ugyanis meg fogsz öregedni.Ez a mostani posztod a "nagymelénnyel" kimondom a gondolataimat és a világra zúdítom a "sértettségemet" történet.
Ez nem baj!A baj majd akkor lesz amikor :

na ja:)
Ķíváncsi leszek ha a posztoló lebabázik
Általában olykor a nők elfelejtik akkor eze posztban szereplő arcoskodásukat. Aztán mikor unokáik lesznek hirtelen előjön az erkölcs,a hit,és az urinő.
Most még csak e csitri. :)

Na viszlát!írhattál volna tartalmasabb posztot is a "nőiességedről".
ugyanis a nők gyengédek a férfiak pedig erősek.Ez az evolúciós bölcsesség!Ez a természetes.Nem éri meg felrúgni.megteheted de a következményeit elég nehéz lesz kijavítanod öregecskén amikor a gyerekeid szeretetére fogysz szorulni vagy éppen a férjedére,akit nem hagytál hogy férfi legyen!mivel átvetted a szerepét.A naaagy modernséged és lázadásod oka folytán!!bakker Te bekajálod a pszichopapok mendemondáit és téziseit.
:) :)

törökmonika 2016.06.19. 19:49:30

Kitűnően szórakozom a kommentelőkön :) Bár a foci EB-vel nem vetekszik, de a fő csapásirány azért ugyanaz :)

Bécs-Budapest 2016.06.20. 02:12:33

@Bambano: Az ajtón eleve a férfi kell előre menjen, hogy az új helyszínen esetleg leselkedő veszélyt elhárítsa, az ütlegeket maga fogadja...

Amúgy meg: Nem venném ilyen halálkomolyan se az állítást, se a tagadást.

Bécs-Budapest 2016.06.20. 02:13:34

@törökmonika: kezdem érteni, min akadtál ki...

Bécs-Budapest 2016.06.20. 02:14:56

@BircaHang Média szerkesztősége:
Ó, a férfi takarító is annyit kapott, mint a takarítónő? A titkár mint a titkárnő. Ne röhögtess.

Bécs-Budapest 2016.06.20. 02:16:51

@csakférfi: De jó, hogy épp a régivágású udvariasságot védené, miközben lebabázásról beszél. Sikerült eltalálnia a hamisítatlan macsó hangnemet. Gratulálok.

Bécs-Budapest 2016.06.20. 02:21:21

@Ad Dio: Akkor itt is elmondom, hogy ha régivágású úriember szeretnél lenni, akkor a férfi kell előre menjen, hogy megvédje a nőt az új helyszínen esetleg leselkedő veszélyektől. :-D
Ez viszont nem csak az ismeretlen hölgyek irányában kötelező, hanem az unott feleséggel szemben is. :-D

Bécs-Budapest 2016.06.20. 02:25:21

@A megvalósult amerikai ólom..: a férfi előre meg, az ajtó másik oldalán arrébb húzódik, majd mikor átlépett a hölgy is a küszöbön, a pasi beteszi mögötte az ajtót.
Ez volna a koerográfia.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.20. 05:59:32

@Bécs-Budapest:

Mutass céget, ahol ugyanabban a pozícióban más a fizetése egy nőnek és egy férfinek! Ilyen nem létezik.

felirat 2016.06.20. 07:13:20

@BircaHang Média szerkesztősége: Szóval ha az emberek azt mondják, hogy mondjuk elfogadható "megverni az asszonyt", akkor abba szerinted nem szabad beleszólni?

Bécs-Budapest 2016.06.20. 12:36:57

@BircaHang Média szerkesztősége: tessék szíves hinni a szociológiai statisztikáknak.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.20. 12:38:41

@Bécs-Budapest:

Azok hamisak, s nem is ezt mérik, hanem azt átlagosan mennyit keres egy nő és mennyit egy férfi, ami egészen más kérdés.

csakférfi 2016.06.20. 16:00:15

@Bécs-Budapest: Értem!Tehát a lebabázás és a poszt hangneme nem ugyanaz???
ha ő írhat én miért nem?,
macsó lennék.
Bizonyosan nem.A feleségem szerint ez "pistis"--nem ez a valódi nevem.Mármint keresztnév.de előszeretettel használja jelzőként egy egy bolondozásom,'uram bocsá, hülyéskedésem után.
viszont a poszt komoly társadalmi pozíciókat feszeget.nyilván ettől jobb az EB.
Mellesleg somolygok azokon akik azt hiszik hogy a foci vagy éppen a sport szeretetete a drukkolás mennyire "férfias".ez is csak egy mende-monda.
"NO SPORT" -Churchill.

csakférfi 2016.06.20. 16:02:06

@törökmonika:
Kitűnően szórakozom a kommentelőkön :) Bár a foci EB-vel nem vetekszik, de a fő csapásirány azért ugyanaz :)

Mintahogy én is a posztolói ......!
hagyjuk, így is elég negatív a gondolkodásod .
:) :)

felirat 2016.06.21. 07:02:40

@BircaHang Média szerkesztősége: Te mondtad, hogy az emberek döntenek arról, hogy hol a határ az agressziónál és hogy abba nem szabad beleavatkozni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.21. 08:23:19

@felirat:

Nem éppen. Van egy szint, ahol a társadalom köteles közbelépni, ezért van jogrend.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.24. 20:44:04

@Bécs-Budapest: Igen, én is ezt írtam. A lényeg, hogy nem benyitunk és megyünk mint a nyil az asztalhoz, ahogy Bambano írta..

2016.06.27. 17:52:51

Szerintem azért férfiasodnak el a nők, mert a férfiak elnőiesednek, továbbá nagyon sok a meleg .Így kényszerpályára kerül a nők nagy része. Vagy kifúrja a falat a hiltivel, vagy soha nem kerül fel a polc a helyére. Vagy fel tudja tenni a gyereket a babakocsival együtt a villamosra, vagy soha nem jut el sehova a lakás 4 falán kívül.
De ha étterembe hívnak vagy moziba vagy bárhova máshova, akkor evidens hogy az fizet, aki meghívott.
süti beállítások módosítása