Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Összegzés helyett

2014.01.08. 08:27 | törökmonika | 6 komment

Sokra vihettem volna, ha legalább minimális pedantéria és statisztikai és/vagy szociológiai érzék szorult volna belém.

Az Országos amnézia című írásomat (http://torokmonika.blog.hu/2014/01/04/orszagos_amnezia ) olvasták a blogstatisztika szerint vagy 55 ezren, kommentelték 382-en ott helyben, nyilvánosan, a web2-n való megosztásoknál nem számoltam, továbbá kaptam egy rahedli levelet.

Én azért elképedtem, hogy miért nincs az embereknek ennél jobb dolguk, de aztán betudtam az év eleji uborkaszezonnak.

Ha minimális rendszeretet és hajlandóság szorult volna belém, most nagyívű eszmefuttatást írhatnék arról, hogy az én generációm egy része konkrétan hülye, a másik része meg nem. Vélhetően ez a többi nemzedékkel is pont így van, plusz-mínusz életkori sajátosságok, mint pl. időskori dementia vagy sürgős kamaszodhatnék (a kettő úgyszólván kizárja egymást. Valaki vagy azért szenved súlyos emlékezetvesztésben, mert az idők során betelt a kapacitás, vagy azért nem emlékszik, mert már a nagyapjának sem volt mire.)

A reakciókból megtudhattam nagyon érdekes dolgokat. Például, hogy büdös, koszos, rohadék zsidó kurva vagyok. Aztán azt is, hogy bunkó állat. Továbbá meg még azt is, hogy (szívhezszólás következik, papírzsebkendőt kéretik kikészíteni, mert kikészülnek) a hatvanas (!) években (!) itt valakinek az édesapjáért jött a fekete autó (! a hatvanas években!), ahol egyrészt bikacsökkel kényszerítették, hogy lépjen be a téeszbe, másrészt véresre verték, hogy lépjen be a pártba, egyébként meg büdös bunkó vagyok. Meg nyilván koszos, büdös, rohadék zsidó kurva is, csak itt már valószínűleg kifogyott a tinta a klaviatúrából, kár.

Megtudhattam továbbá, hogy a hatvanas-hetvenes években rettenetes üldözés és mészárlás zajlott, hiszen már az óvodában is az Auróráról mesélt a dajka ebéd után, nem is csoda, ha ilyen, lelkileg – és agyilag, tenném hozzá – súlyosan sértült emberek élnek itten, e lángoktól ölelt satöbbi.

Bevallom – mert érzéketlen tapló állat vagyok -, hogy életemben nem szórakoztam még ilyen jól, mint a kommenteket olvasva.

Aki nagyon unatkozik, mert nem köti le kellőképpen a Kerényi-féle újságalapítás, az újraállamosítás, a trikolór felcsúti diktatúra épülése-szépülése, a véres és kíméletlen rezsiharc a számladémonokkal, vagy a napi politika egyéb, napicuki fordulata, olvasgasson, vidám perceket szerez majd magának.

Hülye lennék megmagyarázni, miről szólt az írásom – de ha esetleg lettek volna kétségeim a nagy nemzeti turulos, ágybavizelős, falra keresztet hányó ostobaság felől, megírták helyettem úgy, ahogy álmomban sem képzeltem volna.

Szív küldi: minden kedves, harmincas-negyvenes életéveit taposó, hős ellenállónak – és természetesen szüleiknek, akik értelemszerűen a hatvanas-hetvenes éveikben járnak, valaki számolja már ki közülük, mikor is születtek - küldöm tehát zárszóként és összegzésképp, szeretettel, kivert fogaik és letépett körmeik ellentételezésére:

https://www.youtube.com/watch?v=6X8Y43oYhJQ

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr545746189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak egy néző 2014.01.08. 16:46:43

törökmónika
Köszönöm az írását. Sajnos sok ilyen ember van, nem véletlen a 2/3-ad.
El kell ismerni, hogy ez az agymosás, megosztás, amit a regnáló párt csinál, azt profi módon teszi. Ilyen megosztás, gyűlöletkeltés, ami az I. Orbán uralom után kialakult, (magukfajta vs magunkfajta) szerintem példanélküli. Ha egymás gyűlöletétől erősödne, gazdagodna az ország, már Kínának is mi hiteleznénk. A baj csak az, hogy valahogy nem látszik a kiút ebból a posványból. Hajrá Magyarország!

villanyember 2014.01.08. 17:52:25

Kedves Mónika! Nagy élvezettel olvasom az írásait, ez utóbbit különösen! Elolvastam az öszes kommentet, és hát nem is tudom, röhögjek, vagy sírjak. Tényleg hihetetlen ennyi amnéziás barom egy rakáson. Én tudom, miről van szó, 56-ban már 2 éves nagyfiú voltam. Végigéltem a kisvárosi hétköznapokat és az iskolai szünetekben részese voltam nagyszüleim tanyai életének is. Voltam kisdobos, úttörő, KISZ-tag, 2 évig sorkatona, apám meg munkásőr (ma főállású hívő). Hihetetlen az a butaság, amit 30-40 éves "csecsszopók" :-)))) előadnak a másod-harmadkézből származó családi legendáriumból származó ismereteik birtokában. Ők aztán már csak tudhassák, ugyi? Történelemkönyvet még messziről se látott egyik se, kérdés tudnak-e egyáltalán olvasni? Szóval remélem nem sértődik meg, ha azt mondom:- Hatalmasat tetszett belebrunyálni a nulláslisztbe! Gondoltam hogy hörgés lesz, de hogy ekkora... Telitalálat volt, gratulálok! Ha megengedi, tegeződhetnénk, azt hiszem én vagyok az idősebb. Lehet hogy még hozzászólok máskor is, közvetlenebb lenne ha nincs ellenére. Tisztelettel: ember

törökmonika 2014.01.08. 19:21:20

@ember (nem polgári, nem nemzeti): :) megtiszteltetés, köszönöm! (bár annyival azért nem vagyok ám fiatalabb!)

bubuka150 2014.01.09. 18:54:02

Kedves, Mónika!
Csatlakozom Ember kommentelő társamhoz. Gratulálok az írásaihoz. Az előzőt megosztottam a Facen. Mária

kocog 2014.01.10. 08:31:40

@ember (nem polgári, nem nemzeti):
Legnagyobb tisztelettel, és igazán kizárólag csak a történelmi hűség kedvéért:
A nullás lisztbe nem szokik senki se belebrunyálni. A "brunyálni" jelentése ugyanis a mi kocsmánk környékén: vizelni.
Ellenben, amikor valaki jó alaposan felkavarja a málnaszőrt, azt választékosan, már-már költői magasságokba emelkedve, művészi ihlettől átszellemülten úgy fejezzük ki: belefingott a nulláslisztbe.
Amely művelet, amint asztat minden művelt pógár tudhassa, az emésztőrendszer működésének egy másfajta eredménye.
Mégeccer én kérek elnézést.

tamas222 2014.01.12. 14:06:27

Nagyon jó írás volt,talán ezért is dühíti a nemzeti színü alsógatyás "értelmiséget".
Az emberi seggnyaláshoz semmi más nem ér fel a komplett evolúcióban.
Így lettünk mi igazán kitartó életképes ,,Nemzet",így nagy betűvel..
Importkirályok,szedett-vedett ideológiák,fene se tudja honnan idevetődött keresztények,baromi jól megéltek a mindenkori jobbágy-proli hátán.
Megnyugodhatunk,ebben az országban ezer év alatt csak a határok változtak időnként.
Más semmi.
Most majd megint keresztények leszünk egy kis időre,aztán majd figyeljük a trendet...
süti beállítások módosítása