Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Mivel tartozunk Iványi Gábornak?

2013.10.01. 09:24 | törökmonika | 15 komment

A magyar állam alaphangon persze közel egymilliárd forinttal. Lejárt a határidő, hétfő estig kellett igazolniuk, hogy van tízezer tagjuk azoknak az egyházaknak, amelyek a szigorítás miatt elveszítették a státusukat.

A többség nem is kísérletezett ezzel, szerintük irreális az elvárás. A Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség viszont több mint tizenötezer tagot igazolt, de így sem kapják vissza automatikusan az egyházi státusukat, arról az Országgyűlés dönt majd. Iványi Gábor szerint a módosítás, vagyis 2012 januárja óta több mint 1 milliárd forinttal tartozik nekik a költségvetés.

http://www.hir24.hu/belfold/2013/09/30/egymilliarddal-tartoznak-ivanyi-gabornak/

Na most ha én Fidesz lennék, magasról tennék az egészre, hiszen úgy szoktam.

Abban az országban,

  • ahol senki nem csuklik, ha épp elveszik a nyugdíj-megtakarítását,

  • ahol ki lehet településekről tiltani beteg embereket,

  • ahol cigányokat lehet nyílt színen és fényes nappal ütni-rúgni,

  • ahol senkinek az arcizma nem rezdül, hogy a mozgássérültek minden alapvető jogaiktól megfosztva lézengenek,

  • ahol bűn a koldulás és a hajléktalanság,

  • ahol rendőri fegyverrel tartják fogva a gyerekeket az iskolákban,

  • ahol erdőket lehet kivágni, ha jó családba születsz/házasodsz,

  • ahol el lehet venni emberek tízezreinek megélhetését, majd újraosztani egészségvédelem (trakfikmutyi) címen a haveroknak,

  • ahol átlagosan félhavonta foglalják jó magyar betonba a nemzeti alapszart

  • és a költségvetést kifejezetten gyakorló számtanpéldának használják,

  • ahol a KSH úgy hazudik, mint a legmerészebb rákosista-korszakban,

  • ahol orrukat turkáló, takonyarcú kis senkik lehetnek teljhatalmú urai a budapesti tömegközlekedésnek,

  • ahol nóném nímandok a maguk 32 évével és nulla tapasztalatával bármilyen monetáris tanácsban ülhetnek, ahelyett, hogy csókolommal köszönnének és a bácsik, nénik cipőjét pucolnák,

  • ahol a Magyar Nemzeti Államot Nemzeti Közgépnek hívják,

  • ahol meg lehet ostromolni tévészékházat, felgyújtogatni fél kerületeket,

  • ahol teljes szigeteket (Margit) és folyópartokat (Római) lehet egyik pillanatról a másikra einstandolni,

  • ahol színházigazgatónak kineveződni annyit jelent, mint tövig belemászni valakinek a seggébe, aki történetesen pártunk és kormányunk tagja,

  • ahol nemzeti dicsőség ellenzéki politikusok bábuját akasztgatni, fényképüket köpködni – de nagyon megsértődni, ha Szeretett Vezérünk hungarocell fejével történik ilyesmi,

  • ahol egymásba érnek a focipályák, miközben életmentő műtétekre nem akad pénz,

  • ahol eltemet, ki eltemet a családból, a két kezével,

  • ahol az urambátyámozás ugyanolyan természetes, kérlekalássan, mint ezeknek az elsőgenerációs, uborkafára felkapaszkodott, zsugori tahóknak a megyebál és a pocsolyára terített damasztabrosz, hejderutyutyu és magyar nemzeti nőalázó nótázgatás,

  • ahol a senkiházi, jöttment, a fagylaltot is bicskával nyaló emberszabásúaknak az a kultúra és az intelligencia csúcsa, ha jól megverem vagy megrakom az asszonyt egy vak komondorral vagy csak úgy puszta kézzel,

  • ahol a választási csalás lassan a szent nemzeti magyar alaptörvény preambulumává avanzsál és

  • ahol napestig lehetne a sort folytatni, egy levegőre úgy, hogy a fele kimaradt,

ott ne csodálkozzunk semmin.

A fenti logika alapján, ha én Fidesz volnék, csapkodnám a térdem a röhögéstől, míg egy jót túrok az orromba, megfognám a seggét a helyes pofikájú képviselőtársnőmnek és azt mondanám: és akkor mi van, ha összegyűlt ezeknek akárhány aláírás?

Akkor mi van?

Akkor majd megváltoztatom a törvényt.

De tudom ám jobbat is, igaz, Józsikám?!

Megszívatjuk a kis geciket, ha nagyon pattognak.

Tizenötezer?

Egyesével jöjjenek be a kapitányságra és igazolják, hogy ők aláírták.

Persze, hogy igazolják. És?

Akkor is azt csinálok, amit én akarok.

Iványi Gábornak viszont nagyon sok mindennel tartozik ez az ország.

Ő egy személyben megmutatta (személye=szellemisége, munkássága), hogy ha van ügy, akkor ebben a széllelbélelt, búvalbaszott, korcs, megfélelmlített országban is van nem tíz, de több tízezer ember, aki nem fél ezektől.

Ha Fidesz lennék, elkezdnék ezen kissé elgondolkodni. Mert ma még csak tíz-tizenötezer ember.

És holnap?

Holnapután?

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr65543083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NamiujságWágnerúr? 2013.10.01. 15:48:41

Nem is tudom I.G. mit tenne ha olvasná ezt a blogot. Talán inkább csöndben vállalná az "üldöztetést", mint ahogy ezt a keresztények sok helyen, sokszor megtették már...

sorica123 (törölt) 2013.10.02. 01:08:25

@NamiujságWágnerúr?: ez a kussolj, tűrj, mert szabadelvű/toleráns/keresztény vagy annyira gyenge duma...
Nálunk bunkófalván azt szokjuk ilyenkor mondani, hogy "nem jön be ez a blog, mert állandóan huhog". Amire természetesen lehet, hogy valaki azt fogja válaszolni, amit én most mindjárt, hogy attól, hogy listáz és sarkít, ezek mind létező dolgok, csak így egybegyűjtve tűnnek valami rémdrámának. De egyébként nem kamu egy sora se.

törökmonika 2013.10.02. 09:13:06

@Sonmárta: te pedig röpülsz innen. otthon, a négy fal között beszélhetsz így bárkivel, bármiről.

NamiujságWágnerúr? 2013.10.02. 14:51:09

@sorica123: Kifejezetten csak keresztényként értelmezhető elvárás az "üldöztetés" elszenvedése, már ha Jézus beszédeit komolyan vesszük.
Lehet hogy dumának gyenge, de a keresztény hit jellemzően akkor terjedt igazán, amikor a hívek nem háborúztak a maguk jogaiért, hanem "oda tartották a másik arcukat is".
Iványi Gábor számára (szeintem) lassan válaszúttá válik a dolog, a politikusi pálkyafutását, vagy a hívő keresztény mivoltát tartja fontosabbnak. Mégegyszer mondom: szerintem.

A bolg stílusa számomra elég durva, de ez egyéni szoc. probléma.
Tartamilag vannak olyan állításai, amik egyszerűen nem igazak, vannak olyanok, amikben van valamennyi igazság, és vannak olyanok, amikkel nem lehet vitatkozni.
Most csak a teljesen fals (kamu) állításokat sorolom:
•ahol ki lehet településekről tiltani beteg embereket, *nem lehet
•ahol cigányokat lehet nyílt színen és fényes nappal ütni-rúgni, *nem lehet
•ahol senkinek az arcizma nem rezdül, hogy a mozgássérültek minden alapvető jogaiktól megfosztva lézengenek, *senki alavető jogát nem vették el
•ahol bűn a koldulás és a hajléktalanság, *ilyet sem mond senki
•ahol rendőri fegyverrel tartják fogva a gyerekeket az iskolákban, *ez inkább vicc....
•ahol átlagosan félhavonta foglalják jó magyar betonba a nemzeti alapszart *talán elszámolta a blogíró...
•ahol a KSH úgy hazudik, mint a legmerészebb rákosista-korszakban, *vagy a rákosi kort, vagy a mait nem igazán ismeri...
•ahol a Magyar Nemzeti Államot Nemzeti Közgépnek hívják, *ez is inkább vicc...
•ahol teljes szigeteket (Margit) és folyópartokat (Római) lehet egyik pillanatról a másikra einstandolni, * az eistandolás eléggé mást jelent...
•ahol színházigazgatónak kineveződni annyit jelent, mint tövig belemászni valakinek a seggébe, aki történetesen pártunk és kormányunk tagja, *én kérek elnézést valamennyi színházigazgatótól!
•ahol eltemet, ki eltemet a családból, a két kezével, *ismerni kéne a régi és az új törvényt, akkor nem írna ilyen blődséget...
•ahol a választási csalás lassan a szent nemzeti magyar alaptörvény preambulumává avanzsál * tessék?

Mindemellett eléggé kizártnak tartom, hogy a MET-nek valóban van 15.000 tagja, de ez legyen az ő lelkiismereti kérdésük:)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.02. 20:06:11

Abszurdnak tartom, hogy valaki politikaik okokból magát egy egyház tagjának vallja. Nem hinném, hiogy ez tetszik Iványinak.

dubitus 2013.10.02. 20:26:08

@NamiujságWágnerúr?:
"•ahol bűn a koldulás és a hajléktalanság, *ilyet sem mond senki"
- Igazad van nem mondják, csupán a Btk.-val sznkcionálják. Ha pedig büntetendő cselekmény, mondás nélkül is értse mindenki: a nevezettek bűnözők!
.
"•ahol senkinek az arcizma nem rezdül, hogy a mozgássérültek minden alapvető jogaiktól megfosztva lézengenek, *senki alavető jogát nem vették el"
- Úgy tudom, alaptörvényi jog az élethez és emberi méltósághoz valójog...
Szerinted tehát jogos a rokkantak életminőségének intézményes rosszabbítása, az addig "éppen, hogy elég" nyugdíjacskájukat segéllyé nyilvánítani. Nem kívánom megrokkanásodat, de azt igen, hogy próbálj megélni - munkaképtelenül! - havi 20.000-40.000 Ft közötti összegből!
.
"•ahol eltemet, ki eltemet a családból, a két kezével, *ismerni kéne a régi és az új törvényt, akkor nem írna ilyen blődséget..."
- A régi törvényre hivatkoznod teljesen felesleges, hiszen az már a múlté!
A jelenlegi szerint pedig, ha nincs pénzed -vagy a túlélő családodnak- kaparjon el a család...
.
"•ahol színházigazgatónak kineveződni annyit jelent, mint tövig belemászni valakinek a seggébe, aki történetesen pártunk és kormányunk tagja, *én kérek elnézést valamennyi színházigazgatótól!"
- Ki vagy te, hogy bárkit is érdekeljen a te elnézést kérésed?
Naprakész vagy az igazgató-választás minkéntjével?
A párthoz, a kormányhoz hű egyén pályázata hiányos, ezért az egészet érvénytelennek nyilvánítják...
.
"•ahol a választási csalás lassan a szent nemzeti magyar alaptörvény preambulumává avanzsál * tessék?"
- Ebben is van némi igazságod, hiszen Rogán kijelentette? nem történt csalás, csak a bíróság megállapította.
A már jövőre hatályos választási törvénybe belevették a "buszoztatás", az utolsó pillanatig engedélyezett győzködés (hova kell tenni az X-et) lehetőségét.
.
Aki egy posztban ennyi hibát vét, megkérdőjelezhető az egész igazsága!
.
Ismételten megkérdem, ki vagy te, hogykétségbe vonjad mindazok szavának hitelét, akik nyilatkoztak, hogy Iványi Gábor vezette MET-hez tartozik!?

dubitus 2013.10.02. 20:28:04

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Márpedig semmi kifogása nem lehet, hiszen:
"Barátom barátja az én barátom, de ellenségem ellensége is!"

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.02. 20:59:21

@dubitus:

A vallás hit kérdése. Ha valaki elfogad mást, azzal lerontja saját hitét.

sorica123 (törölt) 2013.10.02. 21:31:35

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: maximum te. A másik fele meg, hogy ami a nagyobb gond, mint az, hogy Iványi politizál és vallási ügyekben jár, az az, hogy maga a Fidesz-támogatás is erősen vallási kérdésnek tűnik. Fentebb meg is lehet nézni, hogy pl Wagner úr úgy dobálózik az elvont fogalmakkal (emberéletekkel kapcsolatban, de ez fujjj demagógia), mint egy teológus.

dubitus 2013.10.03. 10:59:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Remélem, nem szándékosan, hanem csupán tévedésből kevered a fogalmakat!
.
Ugyan, mennyi vallás alaptézise ez a hit:
"Hiszek a Mindenható Istenben!"?
.
Hit: (jelen esetben) Isten létének bizonyítás nélküli elfogadása;
vallás: a hithez tartozó írások, rituálék összessége.
.
Ugyanazon I_tent hívő, de merőben más megnyilvánuló legismertebb vallások:
- a zsidó vallás(ok),
- a keresztyén vallás(ok),
- a moszlim vallás(ok).

NamiujságWágnerúr? 2013.10.03. 11:56:28

@dubitus:
- Igazad van nem mondják, csupán a Btk.-val sznkcionálják.
*net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1200100.TV
Hol a szankcionálás ebben?
A szabálysértési törvényben tettek javaslatot arra, hogy meghatározott közterületeken ne lehessen életvitelszerűen tartózkodni. Ez pedig sehogyan sem értelmezhető úgy, hogy a hajléktalanság/szegénység bűn lenne...

Szerinted tehát jogos a rokkantak életminőségének intézményes rosszabbítása, az addig "éppen, hogy elég" nyugdíjacskájukat segéllyé nyilvánítani.
*Az egész kérdés félrecsúszik, ha jogszerűség alapján vizsgáljuk, a probléma az életminőség szubjektív megítélhetőségében van. Az baj, hogy a rokkantak számára kevesebb péz jut, emelett éppen az ő érdekükben jó, ha az "álrokkantakat" kiszűrik. Az baj ha kevesebb az egyébként is kevés juttatás, az helyes, hogy a nem nyugellátás jellegű kiadásokat nem nyugellátási kiadásként kezeli a kormány....

A jelenlegi szerint pedig, ha nincs pénzed -vagy a túlélő családodnak- kaparjon el a család...
*igazad van, elég csak az újat ismerni. Eszerint ha nincs pénzed (vagy a szociális temetést sem tudod megoldani), akkor ugyan úgy mint eddig, kérheted az "ingyentemetést". Az új törvényben a szoc. temetés mint új, alternatív lehetőség szerepel. Persze ha politkust kérdezel, akkor erről mélyen hallgat, feltéve hogy nem kormánypárti az illető:)

Naprakész vagy az igazgató-választás minkéntjével?
Nem vagyok, ettől függetlenül igaz az, hogy a pályázók többsége pusztán a szakmai lehetőségek, kihívások miatt vág bele a dologba. Az egy más kérdés, hogy a politika olyat igyekszik választani, aki neki kedves. Sajnos, amennyiben egy szakmailag gyengébb jelölt fut be emiatt! De újra mondom, ez nem a pályázók feltételezett gerinctelenségéből ered...

- Ebben is van némi igazságod, hiszen Rogán kijelentette? nem történt csalás, csak a bíróság megállapította.
*Azért szerencsére még nem Rogán Tóni nyilatkozza ki a preambulumot:))
Azt lehet vitatni, hogy jó vagy rossz a változtatás, de gyanítom, te is fel tudsz idézni oldalfüggetlenül pár esetet, amikor a hatályos szabályokat megsértették pártok, ha meg egy szabály ennyire nehezen tartható, akkor érdemes elgondolkodni a változtatáson.

Ismételten megkérdem, ki vagy te, hogykétségbe vonjad mindazok szavának hitelét, akik nyilatkoztak, hogy Iványi Gábor vezette MET-hez tartozik!?
*bár elég mellékes a kérdésed, azt azért elárulom, olyan kisegyház tagja vagyok, aki most nem pontosan tudja, hogy egyház vagy egyesület tagja. Emellett van némi rálátásom a magyarországi kisegyházakra, a szociális tevékenységükre, szóval nem teljesen alaptalanul vonom kétségbe, hogy a 15.000 ember valóban tagja-e a MET-nek. Annál is inkább, mert több kisegyház együttesen beszélt arról, hogy miként lehet a kellő számú aláírást összegyűjteni anélkül, hogy a törvényt, illetve a hitelveinket megsértenénk. Van rá mód, de ettől nem lesz egy-egy társaságnak tízezres taglétszáma.

NamiujságWágnerúr? 2013.10.03. 11:57:56

@NamiujságWágnerúr?:
*bár elég mellékes a kérdésed, azt azért elárulom, olyan kisegyház tagja vagyok, aki most nem pontosan tudja, hogy egyház vagy egyesület tagja.
Hat a fogalmazásgátló...:(
* olyan kisegyház tagja vagyok, amelyikről most nem pontosan tudjuk, hogy egyház vagy egyesület-e.

NamiujságWágnerúr? 2013.10.03. 11:59:58

@sorica123:
Wagner úr úgy dobálózik az elvont fogalmakkal (emberéletekkel kapcsolatban, de ez fujjj demagógia), mint egy teológus.
Mivel dobálózok???
Nem mondom hogy semmi teológusi képzettségem nincs, de nagyon messze vagyok attól, hogy teológus legyek:)
süti beállítások módosítása