Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Anyám

2013.08.08. 03:54 | törökmonika | Szólj hozzá!

Nincs semmi évforduló.
Két hete téphettem volna magam, egy hét múlva meg simán. Ha időpontokhoz kötünk bármit is.

Mindenkinek elmeséltem már mindent.

Nem voltunk túl jóban anyámmal. Sose bocsátottam meg neki, hogy meghalt az apám. 37 évesen. Á, azt nem lehet megbocsátani. 

Szerencsétlen, egy tizenkét éves durcás kamaszlánnyal, frissen megözvegyülve...

Nem akarom tudni. Senki ne mondjon semmit.

Az úgy volt - de tényleg milliószor elmondtam -, hogy itten a négy gyerekkel, frissen válófélben, elszántam magam, hogy elmenjek itthonról.

Aki depis és/vagy pánikos, tudja, hogy az mekkora cucc.

Kitenni. Lábat. Itthonról.

Dunakeszin üldögéltem kurva helyes haverokkal, amikor megcsörrent a telefon.

Anya, azt hiszem haza kellene jönnöd, mert attól tartok, a nagyi meghalt.

Anyám elmosogatott nálunk, megtörölte a kezét, aztán meghalt.

Csak két gyerekem volt itthon, a két szélsőérték.  a "nagy " tizenhét éves  volt, a kicsi négy.

Nézegették a nagyit, aki ott halott volt a konyhában.

A nagy vöröskeresztes tanfolyamot végzett, elkezdte az újjáélesztést, de már mindegy volt.

Eléggé padlógáz volt.

Üldögéltem mellette a földön és mondtam, hogy hagyjuk abba ezt a szar viccet.

Kértem a mentősöket, hogy csináljuk ezt vissza, én ilyet nem játszom.

Barátnőm elvitte a lányokat, anyámat feltették a kanapéra, ott üldögéltem mellette jó pár óráig vagy mit tudom én, kiesett egy kis idő.

Tényleg csak órákkal később jutott eszembe, hogy le kéne zárni a szemét.

Nagyon pici volt az anyám. Csak én vagyok ilyen elbaszott troll. Lehúztam a kezéről a gyűrűjét. Elvileg nem jöhetett volna fel rám, mert nagyságrendekkel nagyobb vagyok nála. Feljött. Én azt a kibaszott életben nem veszem le többet.

Jöttek, tök rendesek voltak, bepakolták egy fadobozba. Hoztam neki egy takarót, kérdezték, hogy na ezt minek, igazuk volt, de azért csúnyán néztem rájuk. Nem tudták a kurva kibaszottul elcseszett bejárati ajtón kivinni, mondták, hogy most kicsit ne nézzek oda. Nem néztem.

Fogtam a fiamat, volt vagy tizennégy éves akkor, elmentünk a Megyeri temetőbe, kiszedtük apámat vésővel.

Még ott volt a kendő az urnán.

Ugyanazzal a a lendülettel elhoztuk anyámat is, az övé műanyagból volt. 

Beültettem őket a hátsó ülésre, harminc éve nem találkoztak, hadd beszélgessenek. A fiam kiszállt, hogy ő ezt nem bírja.

Én se, csak nekem muszáj.

Egy darabig a hálószobámban laktak tortásdobozban.

Közben megszerveződött, Szentendre, kishajó. Megírtam, amit lehetett, a barátnőm felolvasta, aztán eská belapátoltam a szüleimet a Dunába. Pont harminc év különbséggel haltak meg.

Mitől legyen jó kedvem.

Kérlek, bébi, ne sírjál.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr455450685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása