Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Pedig igény volna rá...

2013.06.02. 01:08 | törökmonika | 2 komment

Megy a licit a vaterán nyilaskeresztre.

Jól megy a dolog, többre, többre.

De hát csak eladási célt szolgál.

Véletlenül se kéne addig ütni a fickó fejét, míg dávidcsillagokat nem lát.

Mit tehetünk?! Ilyen az üzleti világ. Ha erre van kereslet?!

Mi, ugye, csak közvetítők vagyunk, mi nem csinálunk belőle üzletet, mint a tudjukkik.

Itt elvekről van szó.

Nekem, ugye, nincs közöm ehhez, én csak a közvetítő vagyok, mit tehetek én arról, hogy van eladó és van vevő.

Meg kell élni valamiből, nyalom a kiskacsóját, drága szívem, nehéz időket élünk, bár aláírtam a rezsicsökkentést, de csak nem csökken. Élni is kell valamiből, csókolom a lába nyomát.

Nyilaskeresztet minden magyarnak! Mind a kettőnek! Lehetőleg a homlokába.

Zavarjuk már el a picsába ezeket a hülye, mále tótokat is, ezek olyan ostobák, hogy egy göthös fehér lóval át lehetett baszni őket.

Zavarjuk már el a picsába ezeket a hülye, szőröstalpú románokat, mit árulnak nekem itt zoknit, még ha nem is.

Zavarjuk már el a picsába ezeket a hülye svábokat, faszt pakolnak ki a kegyünkből meglévő néhány településen a muskátlikat, hogy dögölnének meg a rendmániájukkal.

Zavarjuk már el a picsába ezeket a dalolászós szlovénokat. A szerbeket. Meg van ott még néhány, de hadd ne kelljen minden faszfejnek tudnom a nevét nekije.

Zavarjuk már el a picsába a mindenkit.

A zsidók alap, arra most nem térnék ki.

A romák ott rohadjanak meg, vagy ha nem, majd teszünk róla. Fegyver betárazva.

Ha azzal megvagyunk, mind a ketten nagyon jól fogjuk érezni magunkat az országban.

A kurva életbe, hogy ilyen nehezen értik meg, hogy semmi keresnivalójuk itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr865339690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sebő Gábor 2013.06.02. 09:08:21

mi is vezetett a Trianon-i békeszerződéshez, a "csonka Magyarországhoz"? úgy tűnik, itt száz év alatt semmi sem változott; semmit nem tanultunk és nagyon-nagyon sokat felejtünk.

A Parittyás Hangja 2013.08.12. 12:40:15

Így van! Ezek jogfolytonosak, ezek másfél évszázada nem változtak semmit! Ezek kiütést kapnak ha az egyenlőség szót meghallják mert még mindig "uralkodó nemzetben" gondolkodnak! Ezek nem tanultak Trianonból pedig ott a történelemmel volt találkozónk, és az benyújtotta a számlát!
süti beállítások módosítása