Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Csak így nőiesen, finoman

2013.06.02. 17:25 | törökmonika | 4 komment

Kérdezem a pasit – elektronikusan, mert nincs itt -, mi a francért nem indul be a láncfűrész.

Elmondta távban, beindult. Ő is, a láncfűrész is.

Amikor nyolcvanadszor esett ki a hosszabbítóból a bigyó, szigszalag híján gombolyítófonallal erősítettem össze. Az is vezeti az áramot.

Törékeny kis tünemény vagyok én, csak a fél kertet kaszaboltam le. Többre most nem futotta.

A többi és a fűnyírás is holnapra marad, előtte össze kell szedni a kutyaszart.

Arrébb raktam egy kertkaput, mert zavart a mozgásban.

Ástam néhány gödröt, elültettem pár gazt. Biztos van nevük, de tahók és nem mutatkoztak be.

Összeszedtem pár átharapott torkú rigófiókát, megadtam nekik a végtisztességet.

Ennél a pontnál mondta a szomszéd, hogy ne hozzon-e egy kis pálinkát.

Rágyújtottunk, elméletben gyereket neveltünk, gyakorlatban már mindketten tudjuk, hogy na az a lehetetlen.

Arrébb húztam egy szekrényt, mert alászorult egy macska. Mondjuk, nem értem: ha alá tudott menni, kifelé hogy nem jött neki össze, annyira gyorsan azért nem nő egy macska szerintem

Lefolyót tisztítottam. Csőgörény híján azzal, amit találtam. Igen, kötőtű, de hosszú volt.

Újrahúztam a számítógépet.

Megkalapáltam az internetkapcsolatot.

Ugyanezzel a lendülettel hülyéskedtem kicsit a villanyórával.

Unom, hogy állandóan kibaszódik a biztosíték az éjszakai áramnál, amiről persze pontosan tudom, hogy nem éjszakai, csak ez a leánykori neve.

Átkötöttem egy-két csatlakozást bizonyos lefolyókon.

Visszaizéltem a bigyót a vécétartályban. Biztos van nevük, de úgysem hallgatnak rá.

Észrevettem, hogy elgörbült a slusszkulcs, kikalapáltam.

Megint leállt a gázszolgáltatás, de már pontosan tudom, hogy egy megfelelő marokkővel hogyan lehet benyomva tartani azt az izét, és akkor úgy.

Lehet, faragok még pár széklábat szekercével, mielőtt nekiállok rendbehozni a sminkemet.

Közben lelket ápolok. Leckét kérdezek ki. Berakok egy mosást – már ha az előzőt kiteregettem (legyek igazságos: a fiam segít az ilyesmiben a legtöbbet).

Mindegyikkel egyesével közlöm, hogy nem, nincs pénzem, nem adok.

Azt a háromszáz forintot hagyd itt nekem holnapra, hogy be tudjak menni Pestre.

Újrameszelésről szó sem lehet ma, legyen elé a poszívózás.

Kicsit sietnem kell.

Kábé öt percen belül meg fog csörrenni a telefonom, az exem fogja közölni, hogy kicsit fáradt, hadd ne hozza haza a vasárnapi gyerekét, menjek inkább én érte, úgysincs más dolgom.

Majd biciklivel, naná.

Igyekszem majd nem nagyon kurvaanyázni vele, mert az nem nagyon nőies.

És a pasim is fel fog bukkanni előbb-utóbb, egy előre meg nem nevezett időpontban, de addigra nekem már bájosan kell mosolyognom.

Előtte kihajítok még nyolc-tíz embert a lakásból.

Csak így nőiesen, ahogy szerintem minden csaj csinálja.

A harmadik pálinkára feltétlenül nemet fogok mondani, hiába sértődik esetleg meg a szomszéd.

Este meccset fogok nézni. Igen, fogok találni, bekértem egy csomó sportcsatornát. És igen, bármikor elmagyarázom - jobban, mint te -, mi az a les és hány méterről dobják a négyméterest. Meg a kékerest.

Hajnali kettőig biztosan nem fogok tudni aludni, mert dolog van - hatkor meg úgyis ébresztő, mert iskolanap, gyerekkel nem baszunk ki, legfeljebb a máséval.

Én tudom, hogy kissé fésületlen a stílusom, de majd akkor Soma mamagésától fogok valamit olvasgatni lazulásul a nőiesség átéléséről és misztériumáról.

Esetleg horoszkópokat és divattanácsokat.

Hajrá, csajok!

Közben azért összeírom majd, melyik bankba és mikor kell mennem rinyálni.

És bevallom: nem. Nem főztem ma. Semmi húsklopfolás, leveske, nokkedliszaggatás. Szakadj le, ég.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr945340574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

újbarázdátszántaZeke 2013.06.02. 21:07:46

Vagány csaj Maga, Monika. Csak így tovább. Élvezetes, ahogy ír.

törökmonika 2013.06.02. 22:33:59

@újbarázdátszántaZeke: az mind semmi, de estére megtörtem és mégis főztem :)

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2013.06.03. 11:38:31

"annyira gyorsan nem nő a macska" - már szebb lett ez a szürke hétfő :).

Persze, lehet, hogy ha bennmarad a szekrény alatt, a rigófiókák túlélési esélyei is javulnak.
süti beállítások módosítása