Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Tekintetes bíróság!

2013.05.03. 18:25 | törökmonika | 1 komment

Tudomásul vettem, hogy a felperes édesapa keresettel fordult önök felé, miszerint minősíthetetlen hangnemben küldtem el a jó büdös kurva anyjába.

Tettemet elismerem. Egyúttal sajnálkozásomat fejezem ki, hogy nem basztam pofán egy péklapáttal is.

Néhány mentő körülményt azért felhoznék.

2, 11, 13 és 15 éves korukban hagyta el őket, mármint a gyerekeket itt, merthogy négyen vannak.

Azóta egyedül nevelem őket.

Azóta eltelt pár év, pár érettségi, pár diploma.

A reggeli felkelésekkel, a délutáni leckeírásokkal, az esti kamaszvárásokkal, a konfliktuskezelésekkel, a nagy beszélgetésekkel és persze a nagy veszekedésekkel.

Sírásokkal, rívásokkal, összeborulós, megkönnyebbült nevetésekkel, esetleg kupacba összebújt filmnézésekkel.

Sminktanácsokkal.

Párkapcsolati konflituskezeléssel.

Büdös cipők arrébbrendezésével.

Reggelente utánuknézéssel, hogy rendben vannak-e.

Zsebpénzekkel, córesszal.

Tekintetes bíróság!

A cérna ott szakadt el, de egyszer s mindenkorra, hogy az elmúlt hét-nyolc év alatt nem derült ki, a felperes édesapa mégis úgy nagyjából melyik évben ér rá valamelyik gyerekére láthatni.

De ha ráér, akkor én vigyem oda, mert épp esik az eső, és hát lássuk be (hiszen láthatás), nem fog nekivágni a hosszú útnak.

Körülbelül ugyanolyan távolságra lakunk egymástól.

Körülbelül ugyanannyira esik az eső itt is.

Mentségem, hogy az elmúlt hét évben (számolják csak ki) egyetlen olyan hétvégém nem volt, amelyet előre lehetett volna tervezni. Mert vagy ráért a nagyon elfoglalt felperes, vagy nem, de ezt általában az utolsó utáni pillanatban sem lehetett megtudni. Elfoglalt ember.

Én nem, én ráérek biztos, mi dolgom is lehetne.

Még soha életében nem ért oda sehova a megbeszélt időben. Ez önmagában felér egy halálos ítélettel, de még egyszer sem öltem meg.

Az, hogy soha, egyetlen nap nem lehetek biztos semmiben sem, hogy soha nem tudok sehová elmenni, vagy legalább tervezni, némileg befolyásolja az életminőségemet.

Nekem, tekintetes bíróság, reggel hattól éjjel kettőig kell haptákban állnom, mert gyerekeim vannak, akikre vigyázok. Így vagy úgy. Jól vagy rosszul. De csinálom.

De hogy nekem folyamatosan alkalmazkodjon kelljen egy emberhez egymerő tisztességből, akinek konkrétan semmi dolga és édeskettesben él – ezt kicsit túlzásnak tartom.

Kérem, a halálos ítéletet rajtam lehetőleg golyó általira módosítsák, az rövidebb ideig fáj.

Előtte azért, kérem, ismertessék velem azt a paragrafust, amely leírja, hogy nekem folyamatosan szívnom kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr715279869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vörösbor(de)minőségi 2013.05.04. 14:29:14

azért 4 csemete egy ekkora fasztól?gondolom nem hirtelenjében lett ily sok jó tulajdonsága...és ha a világot tudja ráncigálni maga körül akkor az a világ nem kerek még ha jogosan is borítaná rá az eget.
azt a péklapátot még a múlt századba kellett volna elővenni és irtózatos lendülettel célszemélyt eltalálni vele.most már a sírig lehet ezen búslakodni,hogy miért is nem tettem meg ezt vagy amazt ekkor vagy akkor.
süti beállítások módosítása