Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Újabb motivációs levél

2011.09.01. 01:59 | törökmonika | komment

 

A hír:

A Fidesz – Magyar Polgári Szövetség Országgyűlési Képviselőcsoportja
2011. november 1. napjától, határozatlan idejű munkaszerződéssel sajtófőnök-helyettes munkatársat keres.

Megpályáztam.

 

Motivációs levél

 

 

1988 óta újságírással foglalkozom (tulajdonképpen régebben kezdtem, már a középiskolában is kaptam igazgatói intőket szamizdat szerkesztéséért és terjesztéséért).

 

A sajtóban minden voltam már országosan ismert publicistától főszerkesztőn át napilapos kifutófiúig – sajnos, ebben a sorrendben.

 

Jelenleg munkanélküli vagyok – legutolsó munkahelyemről, ahol olvasószerkesztőként gondoztam mások gondolatait, írásait, 2010 novemberében távolítottak el, igaz, szinte az egész szerkesztőséggel együtt.

 

Utóbb kiderült, ez nem egyéni szociális problémám volt, országszerte így ment ez akkoriban az önkormányzati lapoknál.

 

2011 januárjától munkanélküliként próbálom eltartani szűknek nem mondható családomat (négy gyereket nevelek egyedül).

 

Nekem még szerencsém volt, 90 napig élvezhettem a munkaügyi központ gondoskodását. Bár munkát nem tudtak adni – nem a képzettségemnek megfelelőt, de semmilyet sem -, legalább néhányszor elbeszélgethettem egy-egy valóban készséges ügyintézővel.

 

A boldog időszaknak vége szakadt, ahogy az a boldog időszakoknak szokása: kikerültem a gondoskodásból, segélyre lettem jogosult. A megfelelő közmunkáért cserébe.

 

Bár kétségkívül kora gyerekkorom óta kukásautót vagy locsolókocsit akartam vezetni, nem inspirált különösebben a lehetőség - szerencsére városunkban adódott kevésbé izgalmas, bár irodai munka is, így 2011.szeptember elsejétől közmunkára vagyok kirendelve egy irodába, aktákat tologatni.

 

Bedőlt devizahiteles is vagyok, de ez az én problémám – tetszettem volna gondolkodni előbb.

Legkisebb gyermekem ingyenes tankönyvhöz jutása jelenleg kétséges.

A két nagyobb egyelőre nem tudja, hogyan és miként és miből fog érettségizni, hiszen még nem alakultak ki az iránymutatások – vagy egyáltalán megmarad-e az iskola, ahová épp járnak.

A legnagyobb sajnálatos módon úgy döntött, hogy külföldön folytatja egyetemi tanulmányait, az MSC fokozatot már nem itthon fogja megcsinálni, és mivel munkalehetősége csak külföldön adódik – de ott legalább sok -, el is megy az országból.

 

Mivel semmi okom arra, hogy ne higgyek az Önök által minden lehetséges fórumon kommunikált fellendülésben és a nemzet összetartozásában, továbbá a korlátlan lehetőségekben, úgy gondoltam, tapasztalataimat – amelyeket a mellékelt szakmai életrajzomban részletesen feltüntettem – hazánk felemelkedésére felajánlom.

 

Bízom abban, hogy ha teszek valamit országomért, akkor a fellendülés részese lehetek én is.

 

Úgy érzem, a fentiek alapján egyike lehetek az ideális jelölteknek a frakció sajtófőnök-helyettesi pozíciójára.

 

Válaszukban bízva üdvözlettel:

 

Török Monika

író, újságíró, szerkesztő

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr853194481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sületlenke 2011.09.02. 15:46:39

Értem, szerintem sem lehetett kihagynod ezt a feldobottat...

Na, meg elképzelem a lebeny nélküliek reakcióját.... mi ez, mit lépjünk erre a nyilvánvaló provokációra, merthogy a csaj egyébként szakmailag abszolút alkalmas, de mit gondolt, hogy is merészelt nyilvánosan ironizálni itt velünk.
A gazdaságot fellendítő közmunkából mégsem dobhatnak ki bosszúból, de egyébként...

Igenis, minden egyéb formája kitelik tőlük a retorziónak, bármi, de bármi, szépen, észrevétlenül és bizonyíthatatlanul, az általuk hozott szabályok szerint jogszerűen. Kíváncsi leszek, mi lesz az és mennyire átlátszóan csinálják majd.

Mert egyébként egy formaszöveget kapsz majd, köszönjük jelentkezését, majd visszatérünk/sajnálattal közöljük, jelentkezése nem találkozott kiválasztási szempontjainkkal stb. stb.

antitaxis 2011.09.07. 14:45:37

Nem fogan semmiféle reakciót sem adni. Ha esetleg újabb levéllel zavarod Magas Hivatalukat, a helyettes altakarítónő majd megírja, hogy köszöni, de betelt az állás.
süti beállítások módosítása