Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy

2018.05.07. 11:58 | törökmonika | komment

faradtsag.jpg

 

 

1. Felébredsz hajnalban, de se a saját nevedre, se az aktuális évszámra nem emlékszel. Inkább alszol kicsit állva.

2. Kimész a mosdóba, majd fél órás, pihentető alvás után leesel a wc-deszkáról. Inkább alszol kicsit állva.

3. Nyolcszor is megfontolod, elmenj-e a konyháig, mert hihetetlen távolságra helyezték át a házrendező manók. Inkább alszol kicsit állva.

4. Érzed, hogy kéne enned valamit, de manapság olyan nehéz kinyitni ezeket a modern hűtőket, inkább megvárod, hogy valamelyik családtagod arra járjon, majd őt megkéred. Inkább alszol kicsit állva.

5. Valaha kacagva átúsztad a Balatont, vagy bringával megkerülted -  ma felülni sincs kedved a cangára, nem hogy vízbe ereszkedni. Inkább alszol kicsit állva.

6. Megszólal a telód. Valami cég valami alkalmazottja és valamit akar tőled. És te megismételteted vele háromszor, mert egyszerűen nem érted. Inkább alszol kicsit állva.

7. Elvileg tudod, mikor jönnek a szemétszállítók - de egyszerűen képtelen vagy kivonszolni a kukát a ház elé. Inkább alszol kicsit állva.

8. Nagyon megfontolod - ha véletlenül eljutsz egyáltalán egy boltig -, nem lesz-e esetleg nehéz az a fél kiló kenyér meg a tíz deka parázsi. Inkább alszol kicsit állva.

9. Eljön a megvilágosodás, hogy miért találták fel a mackónadrágot - úgyse mész sehova, mert messze van. Öltözködni amúgy is a szárítóról kell, nem kell mindig mosni, teregetni, hajtogatni, pakolni. Inkább alszol kicsit állva.

10. Elindulsz a lakásban valamiért valamerre, de már röhögsz magadon előre, mert pontosan tudod, hogy a harmadik lépésnél elfelejted, hová és miért akartál volna menni. Inkább alszol kicsit állva.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr7013897422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gleccsertetű 2018.07.13. 11:51:15

Kedves Mónika! Nem értettünk soha semmiben egyet. Ennek ellenére megdöbbentem a halálhírén. Isten nyugosztalja.

Manyecska. 2018.07.13. 14:09:01

@Gleccsertetű: Ez nagyon szép, és emberi gesztus volt, le a kalappal Ön előtt! Én ismertem mint embert, és a családot is.. megdöbbentem. :((

lujzakisasszony 2018.07.14. 00:28:13

Én is azok közé tartozom, aki általában nem értett vele egyet. Nagyon sajnálom, hogy ilyen hirtelen elment, lett volna dolga még itt. A Jóisten adjon erőt a családjának, hogy a két picit mindenek ellenére sikerüljön boldogságban felnevelni.

Manyecska. 2018.07.15. 19:47:08

Pár napja találtam meg ezt a számot nem gondoltam volna hogy így lesz aktuális. Sok erőt kívánok a továbbiakban a családnak !!

www.youtube.com/watch?v=LPb4u29_htk

:(( Nyugodj békében Mónikám..! :(

Bodócsy Vera 2020.09.03. 17:37:49

Amíg élek, nem felejtelek.
Nagyon szerettelek.
Köszönök minden írást, fotót
süti beállítások módosítása