Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

A memóriazavaros macska

2016.06.15. 01:46 | törökmonika | 5 komment

 

gorenyke_visszanez.jpg

 

 

Ül, úgy tesz, mintha ott se lenne. Megvárja, míg kinyitom a konyhaajtót, huss, berohan, boldogan nézi, mit lophatna.
Mondom neki, sicc már, nem szabad bejönni.
Visszanéz, szinte mondja: ja?! Nem tudtam, bocs.
Kimegy.
Odafordulok a hűtőhöz.
Berohan, boldogan nézi, mit lophatna.
Mondom neki, sicc már, nem szabad bejönni.
Visszanéz, szinte mondja: ja?! Nem tudtam, bocs.
Kimegy.
Mosogatni kezdek, így kénytelen vagyok levenni a szemem róla.
Berohan, boldogan nézi, mit lophatna.
Mondom neki, sicc már, nem szabad bejönni.
Visszanéz, szinte mondja: ja?! Nem tudtam, bocs.
Kimegy.
Magamra csukom az ajtót, fenébe a focimeccsel, a gyerekekkel, atomháborúval, bármivel.
De egy pillanatra muszáj kimennem. Résnyire kinyitom a konyhaajtót.
Berohan, boldogan nézi, mit lophatna.
Mondom neki, sicc már, nem szabad bejönni.
Visszanéz, szinte mondja: ja?! Nem tudtam, bocs.
Kimegy.
Visszacsukom az ajtót. Kisvártatva kopognak a bejárati ajtón. Kimegyek.
Berohan, boldogan nézi, mit lophatna.
Mondom neki, sicc már, nem szabad bejönni.
Visszanéz, szinte mondja: ja?! Nem tudtam, bocs.
Kimegy.
És ez minden nap így megyen.
Reggel, mikor kimászom a rejtekemből, már ott ül, úgy tesz, mintha ott se lenne. Megvárja, míg kinyitom a konyhaajtót...
Görényke. Jegyezzük meg ezt a nevet: Görényke.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr78810956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebatya 2016.06.15. 06:47:44

A mi II. Henrikünk (az első elveszett) olyan forró szaftból emelte ki a húst, hogy a mancsa körül leégett (leforrázódott) a szőr. Aztán utána az az elégedett pofa!... Mindig ezek nyernek.

Harun al Rasid · https://www.facebook.com/istvan.ille 2016.06.15. 10:10:53

Foltos nem lop, csak olyan szívszaggatóan nyávog, mint aki rögvest éhen hal. ezt napjában négyszer is előadja.

zs.ati 2016.06.15. 15:05:40

Nekünk kettő van,bent a lakásba,soha nem nyúlnak semmihez.....komolyan...nem is értem..

törökmonika 2016.06.15. 19:52:58

@zs.ati: én sem értem :)
nekem most épp csak kettő van, az egyik görényke, a másik egy úriember.
az nem nyúl a máséhoz (a vasalt ruha persze neki is túl nagy csábítás) :)

2016.06.27. 17:44:22

:)
Tetszett az írás.
Nem próbáltad még meg kizökkenteni a cicát valami új szöveggel?
Esetleg ha nem mondod neki hogy sicc már? Lehet hogy már annyira belerögzült hogy neki sicc van, hogy magától kimenne.:)
Az is lehet hogy nem is lopni akar csak téged látni.A cicák olyan furcsa és különleges állatok.
süti beállítások módosítása