Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

A pénztártól való távozás után...

2015.05.15. 21:46 | törökmonika | Szólj hozzá!

 Drága Kéményseprő Vállalat!

Vagy hogy is hívnak most a friss keresztségben téged. Magyar Kémény Kft. Magyar seggbe magyar lófaszt.

Ma kaptam meg leveledet, boldog szívvel bontottam s olvastam soraidat.

Sajnos, a válaszom számodra esetleg némiképp és talán elszomorító lesz – emiatt már most törölgetem könnyeimet s kérem emberileg a megértésedet és bocsánatodat.

Drága Kéményseprő Vállalat, vagy hogy is hívnak téged most.

Menjél te a jó büdös kurva anyád picsájába. A jelzők tetszés szerint variálhatók, vesszőket is lehet kitenni, de leginkább beléd, drága, drága levelezőpartnerem.

Ha szabad ilyen szofisztikáltan fogalmaznom.

Írod nekem, hogy fizessek.

Miért, b+?!

Elfogyott, amit fizettem, amikor a depressziós kéményseprőd itt volt?

Ld.: http://torokmonika.blog.hu/2015/05/15/kemenyseprot_lattam_szerencset_talaltam

Évente kiküldöd hozzám hű alattvalóidat – őket nyilván előbb-utóbb felcseréled közmunkásokra -, ők jönnek, nézik, írják a számlát, én fizetek nekik, iszunk egy kávét, beszélgetünk, elmennek.

Ez neked miért nem elég?

Szolgáltatásért szoktam fizetni. Ahány szolgáltatás, annyi fizetés. Tudod, mint a boltban.

Nekem te ne számlázz többször.

Tudom, tudom... Szép, új világ van, bármikor benyújthatod az inkasszódat, és akkor majd az önkormányzat zároltatja a számláimat – egyszer úgy megpróbálnám már fordítva is a helyzetet.

Egyelőre engem visznek börtönbe, később a stadionok valamelyikébe, ahol a tömegigényre életbe léptetett halálbüntetést fogják végrehajtani.

Legutóbb márciusban volt szerencsétlen, megtört ember. Pedig a kéményseprők szerencsét hoznak – ezek szerint nem saját magukra. Jött, nézett – sepreni már rég nem seper egyikük sem -, számlát írt, elment, viszlát. Nem is tudom, ehhez miért is nem hozott magával olyan kis cuki, kunkori kéményseprős szettet, kell az a számlaíráshoz.

Mi a tetves lófaszt akarsz még tőlem, drága Kéményseprő Vállalat, miszerint Magyar Kémény Kft?!

De, tudod, röhögve össze is téptem volna a számlaleveledet, ahogy a többi überfaszságot is szoktam, de te kiverted a biztosítékot nálam.

Milyen rezsicsökkentésről beszélsz, b+?!

Kiadtál egy számlát egy olyan tételről, amit már kifizettem. 

Legközelebb a CBA-tól kapok levelet, hogy a fél kiló kenyér és a parízer után még rezsicsökkentetten legyek kedves még egyszer fizetni.

Hát csókolom, pénztártól való távozás után én sem fogadok el reklamációt.

Rezsicsökkentettet sem.

 

 

U.i.: Számlaleveled bontása után kinyitottam egy másikat is, az a BKV-tól jött, valahogy hívják azt is mostanában. Milyen kár, hogy kábé tizenöt éve nem közelekedem velük...

De az egy másik történet lesz.

 

img_1364_1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr517462752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása