Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Az én kis Valentinóm

2015.02.14. 02:33 | törökmonika | 4 komment

Ha nem haragszol, nem hozok lufikat. Ma sem.

Nem veszem fel a rózsaszín tütümet, mert szarul állna, ráadásul nincsen.

Nem foglak habos kávéval ébreszteni, mert tudom, hogy a cukrod miatt mit szabad és mit nem.

Ebédre sem csinálok kuglófot vagy mit.

A fentiek miatt.

De azért ha bealszol a tévé előtt, rád teszem a kockás takarót és lejjebb veszem a volumét.

A teád ott van a jobb kezednél, ne döntsd ki.

De ha kidöntöd, se érdekes, majd felmosom.

Itt a slusszkulcs. Nem, nem mondom, hogy...

A táskád pont ott van, ahová letetted.

Igen, én megint szétdobáltam, nem vasaltam, nem mosogattam.

Nem jó ez a ruha.

Talán nem olyan mint harmincplusz évvel ezelőtt.

Lehet, hogy nem olyan ruganyos, hangos, vidámságos.

De nekem ez épp így jó.

Én sem lettem fiatalabb, akármit hablatyolsz, vén hülye.

Tudom, hogy lottyadt a seggem, karikás a szemem és hisztis vagyok.

Az olvasószemüvegem nélkül már nem találom meg az olvasószemüvegedet.

Osztozzunk a vérnyomáscsökkentőkön, ne edd el az enyémet, a mohó mindenedet.

Nem akkora ciki, ha bekötöd a cipőmet, ha begombolom a kabátodat.

Várj, még kicsit igazítok a hajadon.

Mehetsz, vén szamár.

Tudom, hogy fáradt vagy.

Én is.

És ne hozz te se lufit haza.

Nekem elég, ha itt leszel.

https://www.youtube.com/watch?v=UHQQ-IgZEeg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr947173581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L. Alex mondom a magamét 2015.02.14. 09:52:52

Szervusz Mónika!

Kinyomtattam, felolvastam a páromnak, egy kicsit olyan volt mint a húsvéti locsoló vers tipródós elmondása, de megértette és megkönnyebbült, hogy nem öntöztem meg.

Az írásod neki is tetszett és köszönöm

Alex

törökmonika 2015.02.14. 14:56:07

@L. Alex mondom a magamét: :)

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2015.02.23. 06:52:16

@L. Alex mondom a magamét:

"Egy szép napon aztán minden nő megtapasztalja, hogy egykori vonzerejéből egy fikarcnyi sem maradt. Amikor már egy fogatlan melós sem füttent utána évek óta. Amikor egyszer csak nem jön szembe több mosolygó Férfi.

Amikor a Férfiak számára láthatatlanná válnak az utcán, tereken sétálva. Amikor mindenki olyan hivatalossá válik velük szemben, amikor nincs több udvarlás, bók. Eddig a pillanat bekövetkeztéig a vonzó nők tulajdonképpen egy álomvilágban élnek, amiből úgy 35-40 éves korukban ébrednek fel.

Ekkor lesz az életük olyan, mint a többi emberé, a csúnya lányoké vagy mondjuk például a Férfiaké. Innentől kezdve csak akkor van részük elismerésben, ha arra valóban rászolgálnak. Megtapasztalják, hogy a kapitalizmusban nincsen ingyen ebéd. Talán egy szájból sem hangzik olyan őszintén a "Régen minden jobb volt", mint egy fénykorán már túl levő nő szájából."

Minden nőnek megvan a maga kamionja

huffnagel.blog.hu/2014/03/22/minden_nonek_megvan_a_maga_kamionja

törökmonika 2015.02.23. 18:42:38

@Huffnágel Pista: Csak azt nem értem, miért kerül ez a blogbejegyzés az enyémhez kommentbe. Mert hogy köze nincs a felvetett témához - sőt -, az biztos.
süti beállítások módosítása