Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Nincs veszve semmi

2014.04.30. 15:41 | törökmonika | 7 komment

50 éves vagyok. 21 évesen mentem férjhez. Azóta nem volt megállásom, csak mélypontok és még mélyebbek.

Az életem szereplői jelentősen megváltoztak, ki meghalt, ki lelépett. A gyerekeim nőnek. Három közülük már felnőtt. Egyiken se látszik.

Én öregszem derekasan.

Ötven éves vagyok.

Óvodás korom óta szeretnék elmenni Velencébe.

Van, aki királylányos ruhát akar. Van, aki kisvasutat vagy görkorcsolyát.

Bennem a romantikafaktor nagyjából nulla. Felfelé kerekítve.

De Velencébe el szerettem volna mindig is menni.

Nos, valahogy nem jött össze.

Eddig.

Ötven éves vagyok.

Nekem már nincs vesztenivalóm. Ami volt, rég elvesztettem.

Megszenvedtem, elsirattam, belehaltam, túléltem.

Úgyhogy most behúzom a bőrönd cippzárját, becsukom az ajtót és elindulok Velencébe, akármilyen giccses-romantikus-közhelyes.

És igen.

Úgy, ahogy én akarok, és azzal, akivel én akarok.

Majd jövök.

Nektek, csajok, azt üzenem: nem feladni.

Ötven év? Lófütty.

Most kezdődik.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr956099940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wuff enough! 2014.04.30. 17:27:28

Hajrá, nagyon drukkolok neked!

Pupu Blogja 2014.04.30. 19:12:20

Hadd szóljon!
És jó időt hozzá, olyan teraszonüldögélős-bámészkodósat!
Velence hangulatos, talán most még nem is zsúfolt.
Élvezd ki a dolgot, mosolyogj!

:)

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2014.05.02. 00:34:18

IGEEEEEEEEEEEEN! Köszi, hogy megírtad :)

Kökény6 2014.05.02. 07:21:14

Azért ez szerintem elég szomorú, ha tényleg így értékeled a saját életedet:
"Azóta nem volt megállásom, csak mélypontok és még mélyebbek."

Sing Lee 2014.05.05. 06:22:30

Ott vagy már? :)
Bevallom, én soha nem értettem, miért lenne Velence "giccses-romantikus-közhelyes". Ha azzá tesszük bármelyik úti célra ráillik! Menj, élvezd! Én azért utazom, mert az utazás során szerzett élményeim senki nem veheti el! Gondolj erre!

orbán monika 2014.05.24. 17:12:36

Hol vagy már? Mindennap várom , hogy tudjam milyen az amit jövőre ugyan csak 3 gyerek után én is megcsinálok. Remélem tényleg most kezdődik!!!

törökmonika 2014.05.25. 12:25:39

@orbán monika: :)
az ember általában nem boldogságában ír blogot, úgyhogy elnézhető, ha időnként hosszabban szünetelek :)
olyankor lelkendezem. az meg nem írható meg olyan jól. :)
süti beállítások módosítása