Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Foszfátmentes életkép, sonkával

2014.03.11. 10:46 | törökmonika | komment

Van egy kedves kis bódé, ott szoktunk mindenféle házisajtot meg felvágottat, ilyesmit venni. Ma új lányka volt az eladó.

- Ez milyen sonka?
- Foszfátmentes.
- Jó, de disznóból van?
- Nincs benne tartósítószer.
- Leszarom a tartósítószert, kifejezetten szeretem, az állatra vagyok kíváncsi, miből készült.
- Foszfátmentes.
- Oké, kezdjük elölről. Van valami, ami nem disznóból van?
- Sonka.
- Az nem disznóból van?
- Foszfátmentes.
- Más?
- Tarja meg kolbász. És ez a sonka.
- Maga szerint az miből van? A tarja meg a kolbász? Milyen állatból?
- Foszfátmentes!
- Nem akarok disznót venni!!!
- De ez itt sonka...

 

Jött a főnökasszony, régi ismerős, jókedélyű, kerek asszonyka.

Képzeld, az új lány nem tudta megmondani, milyen állatból van a sonkátok.

- Foszfátmentes az, csillagom. 

  • Feladtam.
    És lehet, hogy igazuk volt. Még sose láttam sonkakondákat röfögve vonulni a fődeken. A velem lévő kiskorú gyerek mindenesetre még most is sír a röhögéstől, és már ott helyben elkezdte. Tiszta anyja, majdnem szégyelltem, de aztán mégsem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr315853848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láng Balázs 2014.03.11. 13:03:58

Áááááá! :D Vizuális típus vagyok! :D :D :D

csakazértistotalcar 2014.03.11. 18:14:32

Balázs! Te nem vagy foszfátmentes, mert a Móni téged is szeret :)
süti beállítások módosítása