Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Néhány pofonegyszerű kamasztrükk

2014.01.17. 09:14 | törökmonika | komment

Trükkök, amelyekkel pillanatok alatt kihozhatod szüleidet a sodrából akár már kora reggel.

Néhány foghegyről odavetetett, -sziszegett, kimért félmondat. Neked nem kerül semmibe, szüleid agyvize viszont azon nyomban üzemi hőmérsékletre emelkedik, amelynek ezer és egy jótékony hatása lehet a továbbiakra nézve.

A teljesség igénye nélkül néhány:

  • Igen, hallottam az ébresztőórát. Már egy fél órája is.

  • Én nem kértem, hogy kelts fel azzal, hogy ma vizsgázom/dolgozatot írok. Rosszul emlékszel. Nem először...

  • Pontosan tudod, hogy SOHA nem reggelizem, főleg nem EZT. Emlékezhetnél rá. Igen, ma kezdem.

  • Nem gondolod komolyan, hogy most fogok nekiállni pakolni...

  • Én is elviselem a ti hülye, vén barátaitokat. Akkor nekem is jogom van idehozni az enyémeket. Mind a nyolcat. Igen, itt aludtak. Na és?

  • Majd megcsinálom. Hogyhogy mikor? Majd.

  • Nem tudom, mikor jövök, ne kérdezd meg ezredszer. Nem vagy hozzámkötve, felnőtt vagy.

  • Ki volt kapcsolva. Le volt halkítva. Elveszítettem.

  • Mindjárt kész vagyok.

  • Van másik tükör/vízcsap.

  • Jó, majd mindjárt.

  • Nem tudod, hova tettem?

  • Tudom, hogy a tiéd, de nekem most kell.

  • Ehhez én most fáradt vagyok, nehéz napom volt.

  • Jó, mindjárt.

  • Na jó, ha te kiabálsz... Én ezzel nem fogom tönkretenni a napomat.

  • Mennyire gondolod komolyan, hogy ennyi? Mikor jártál utoljára moziban?

  • Neked se szakad le a kezed, ha lekapcsolod.

  • Jaj, már annyiszor mondtam...

  • Nem volt nyitva a bolt. Igen, az egész kerületben.

  • Jó, majd mindjárt.

  • Te sokkal több mindent elfelejtesz, mégsem mondok ilyeneket.

  • A haverom szülei nem csinálnak ebből ekkora felhajtást.

  • Nem én voltam. Akkor se.

  • Most tanulnom kell, nem érek rá. Igen, ilyen hangos zene mellett. A tévét ne kapcsold ki.

  • Jó, majd mindjárt.

  • Egész hétvégén nem volt mit ennem. A hűtőben? Milyen hűtőben?

  • Na, ezt én nem hallgatom tovább. Menj ki a szobámból.

  • Nekem is jogom van élni.

  • Most te miről beszélsz?! Mikor? Na, mondd csak, mikor?!

  • Jó, majd mindjárt.

  • Jó, majd mindjárt.

  • Ezerszer elmondtam, hogy jó, majd mindjárt. Miért nem figyelsz rám sose?!

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr535762386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pupu Blogja 2014.01.17. 09:20:32

Szerintem csak az utolsó három pont lényeges, a többit nyugodtan vehetjük a szeretet jelének...
:)

talalom 2014.01.18. 12:33:16

Hát igen... A gyerekeink gyakran gyorsabban öregednek, mint mi.
süti beállítások módosítása