Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Halleluja

2013.05.12. 15:03 | törökmonika | komment

A hír, amelynek kapcsán tajtékzani kezdtem: http://huppa.hu/biomami-beindul/

Ezen nem fogunk összeveszni.

Mindenki úgy gondolja, ahogy akarja.

A Waldorfról továbbra is fenntartom, hogy szekta.

Az oltásokról azt gondolom, hogy többet segítenek, mint ártanak.

Otthonszülni meg szerencse kérdése - vagy összejön, vagy nem. Engem már nem érint, de nyugodtabb voltam a kórházban, szakszerű gyorssegély mellett.

Néhány kirívó kivételtől eltekintve a szülők a legjobbat akarják a gyerekeiknek. aztán vagy összejön, vagy nem.

Azon kezdtem tűnődni, hogy ha ilyen járvány kitör egy szektás iskolában, vajon kit hibáztatnak a szülők, miközben a gyerekük nagy veszélyben van.

Minden ellenkező híreszteléssel szemben néhány betegség nagyon halálos, vagy legalábbis nehezen gyógyítható. tífusz, pestis, kolera, szamárköhögés, torokgyík satöbbi.

De, ismétlem, ezen nem fogunk összeveszni.

Boldog, aki elkerüli oltás nélkül is.

Én biztonsági játékos vagyok.

Az további tűnődésre ad okot, hogy ha a sok beoltatlan, rendkívül bio gyerek össze van zárva, milyen lépfenék üthetik fel a fejüket. kezeletlenül.

Az anyukák, akik kézimunkáznak nemezcsizmában, majd biztosan megtalálják az ősgonosz okot.

Legalábbis az általam ismert Waldorf-iskolákban úgy szokták.

Összeülnek és megtalálják.

Épp csak meg nem égetik az illetőt.

De tévét, hát azt semmiképp nem néznek, mert pfuj.

Antibiotikumot sem adnak a beteg gyereknek, mert az a gonosztól való.

Mondanám, hogy autóba sem ülnek, de ez nem igaz, szóval kis engedményeket tesznek maguk felé a szülők.

Az is jól jön, ha a gps megmondja nekik, merre van a legközelebbi kórház.

Nem baj az sem, ha működik a mobiltelefon, amikor baj van - általában az is az ördögtől van, mormoljunk el egy imát és gyújtsunk gyertyát. De azért legyen térerő.

Nagyszerű a kútról hozni a vizet, mert az olyan természetes. Én nem fogok, nekem tökéletesen megfelel a tisztított csapvíz, akinek két anyja volt, az szaladgáljon léket vágni a jégre.

És igen, eszünk pizzát is, mert szeretjük. És nem, nem minden sütike házikészítésű. Az E-számok pedig nem mérgezők.

A szektás iskolákban roppant álszent és hazug amish közösség alakul ki.

Apuka, anyuka bedobta a közösbe a gyereket, majd boldogan elautózott Pestre, ahol mondjuk brókerként dolgozott - de ha hazaértek (általában jó későn) a kis falucskába, amely a föld szívcsakrájától csak két köpésre van, akkor ott legyen minden álomszerű.

Kötögetünk.

Gyertyával töltjük a mobilt.

Satöbbi.

Ja, hogy közben meghal a gyerek valami két évszázaddal ezelőtti nyavalyában?

Nyilván a természet rendje.

Az úr adta, az úr elvette, legyen áldott az úr neve, ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr775296671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása