Nem ebben állapodtunk meg!

török_mónika_profilkép.jpg

 

A kettes sorszámú lányom lenyomott a gép elé és azt mondta, hogy írjak. Igaza van. Pár éve megjelent egy könyvem A nagy Ő címmel. És még mindig élünk! Ezt lehet itt nyomon követni.

Friss topikok

  • Bodócsy Vera: Amíg élek, nem felejtelek. Nagyon szerettelek. Köszönök minden írást, fotót (2020.09.03. 17:37) Tíz jel, ami arra utal, hogy esetleg egy kicsit fáradt vagy
  • : @tomtyi: mellesleg II. Ottónak nem volt osztrák felmenője , legkevésbé I. Ferdinánd. Mivel mintegy... (2018.08.20. 00:39) Honfoglalás
  • urbánugar: Hm. @Konyvmolyolo: Egy ilyen munka talán engem is érdekelne. Legalább is szívesen kipróbálnám mag... (2018.07.18. 14:38) Levél anyámnak
  • Bodócsy Vera: Szerettem mindet, mentettem, amit csak tudtam. Nem tudok aludni a hiányodtól. Nem így kívántam, ... (2018.07.13. 03:29) Feljegyzések a pelenkázó mellől 26. - Pillanatképek
  • aranyosfodorka: Hosszú, hosszú titkos, néma olvasás után muszáj megszólalnom. Ez igaz ? Hát Te is ? Sajnálom, de t... (2018.05.02. 10:00) Szerettem

Születésnapomra :)

2013.01.28. 22:57 | törökmonika | komment

Születésnapomra

Anyámnak, aki már nincs velem, velünk, mert elmosogatott, megtörölte a kezét és meghalt.

Apámnak, aki már nincs velem, velünk, mert udvariatlanul korán, harminchét éves korában meghalt.

Nagyszüleimnek, akik közül nem is ismerhettem meg mindenkit.

Apósomnak, anyósomnak – utóbbi megint csak nincs már velünk, elszállt, mint egy kismadár.

Gyerekeimnek, akiktől nem olyan lennék, mint amilyen.

Flóra, a locsifecsi némber, aki a legcéltudatosabb agrármérnök.

Petra, a ketteske, felhőjáró, ködszurkáló.

Vencel, a hármaska. Egy szem kisfiam, aki még mindig nem hiszi el, hgy persze vannak nagy szerelmek az ember életében, de a fia...

És hát Mira, a négyeske, a jutalomjáték. Akinek akkora a humorérzéke, pedig hát tényleg mindent végigcsinált velünk...

És ne feledkezzünk meg az exemről, aki nélkül ők nem jöttek volna létre.

És a barátaim... Hát ők fantasztikusak, egytől egyig. Évek óta ők tartják bennem az infúziót – azt még nem tudom, érdemes-e.

Trixi külön kategória, neki nagyon.

De mindenkinek mindent köszönök.És tudom, hogy kivételezésnek tűnik, de különösen köszönök mindent a pasimnak, aki megkerülhetetlen darab :)

Meg hát a dolgok, amiket szerettem volna, de sose teljesültek, ideértve, hogy egyszer az életemben eljussak Velencébe.

A dolgok, amiket viszont juszt is megcsináltam.

Annyi minden van.

És nem hiszem, hogy annyi minden lesz még.

Féregrágta, depressziós, elbaszott darab vagyok, mindig is az voltam.

Köszönöm, hogy ennek ellenére ennyien szerettek – vagy legalábbis úgy csináltok.

Én pont 12 éves korom óta nem akarok már élni. Ahhoz képest egészen jól tolom. Csak kedvem nincs már hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokmonika.blog.hu/api/trackback/id/tr865050180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandaagi 2013.01.28. 23:35:51

nagyon hosszu eletet kivanok Neked, bar nem tudom, hogy ez most jo avagy rossz kivansag-e?!
(nekem jo, en nagyon szeretem olvasni, amiket irsz :) )

muterkoci 2013.01.29. 08:30:01

Ez olyan, mint egy bucsu levél, sajnálom, hogy depressziós vagy, az hiszem jelenleg is :( irásodból ez ki is tünik. Ha valakinek egy szerető családot, sok barátot, sok gyereket, és hozzá ragyogó iráskészséget adott a sors, az már nem él hiába. Boldog születésnapot, boldogabbat, mint a mostani, sok jó barátot, és jól sikerült blogokat kivánok, napsütést, életörömöt. :)

Amichay · http://sipucim.blog.hu/ 2013.01.30. 10:44:48

Gyere Izraelbe, megjön az életkedved !
Tényleg!
Ma esik az eső Tel-Avivban, de utazom a Negevbe - itt mar süt a nap. Zöld a sivatag, mint annyiszor télen, ha van eső. Most van. A vonaton WiFi . Pár hónap múlva, 60 évesen veterán honpolgár leszek, féláron utazhatok... A élet szép, csak észre kell venni...

ariel12 (törölt) 2013.02.01. 18:28:05

Utólag is gratulálok és megjegyzem, hogy fiam aki Izraelben él szintén most volt a születésnapja és nekem 10 nappal korábban volt mint a tied. :)
süti beállítások módosítása